..

Kαι μεις τι περιμένουμε. Ότι οι κουφοί παραχωρήσεις θα μας κάνουν; Οι αχόρταγοι κάτι θα μας δώσουν; Ότι οι λύκοι θα μας ταϊσουνε αντί να μας καταβροχθίσουν; Ότι από φιλία θα μας προσκαλέσει η τίγρης να της βγάλουμε τα δόντια; Τέτοια περιμένουμε; (Μπ. Μπρεχτ)

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

                                    ΣΤΗ ΣΟΥΒΛΑ………Ο ΛΑΟΣ
     Το Πάσχα έρχεται. Μαύρο. Κατάμαυρο κατά πάνω μας. Τα Δώδεκα Ευαγγέλια των Άγιων Ημερών , με τις νέες εξαγγελίες του πρωθυπουργού, έγιναν δεκατρία. Ενας νέος γολγοθάς  θα αρχίσει για τους εργαζόμενους, τους συνταξιούχους, τους μικροεπαγγελματίες, τους μικροεπιχειρηματίες, τους καταστηματάρχες.
    Μονόδρομο χαρακτήρισε τα μέτρα, ο πρωθυπουργός στο υπουργικό συμβούλιο. Ως μέγας συγκοινωνιολόγος και τοπογράφος χάραξε τον νέο οδικό χάρτη της χώρας.        Δεν θα υπολογίσει κανένα πολιτικό κόστος και ότι θα παραδώσει στον Ελληνικό λαό, το 2013, μια διαφορετική χώρα. Βέβαια τότε θα έχουμε εκλογές. Θα δώσει κανένα κοκαλάκι να γλύψουμε και νομίζει ότι ο Ελληνικός λαός θα ξεχάσει. Αλήθεια θα ξεχαστούν τα νέα βάρβαρα μέτρα που ετοιμάζονται να πάρουν, για την περίοδο 2012-2015. Νέα μείωση μισθών και συντάξεων. Χτύπημα των επικουρικών ταμείων. Περικοπές επιδομάτων ανεργίας. Αυξήσεις τιμολογίων ΔΕΚΟ. Περικοπές φοροαπαλλαγών. Πούλημα Ελληνικών νησιών. Την ένταξη στον ανώτερο συντελεστή 23% του ΦΠΑ, δεκάδων ειδών πλατείας λαϊκής κατανάλωσης. Άρα πιο μαζική εξαθλίωση. Ιδιωτικοποίηση σε ότι απέμεινε σε κρατική ιδιοκτησία(ΔΕΗ,  ,ΕΥΔΑΠ, Λιμάνια, Αεροδρόμια, Δημόσια Γη, Ακτές κλπ.). Την ίδια ώρα πυκνώνουν οι συζητήσεις για την αναδιάρθρωση του χρέους, που σημαίνει απαξίωση. Δηλαδή καταστροφή μέρος του κεφαλαίου. Η απαξίωση θα γίνει στα ομόλογα που ήδη στην αγορά έχουν υποτιμηθεί κατά 30%. Ότι και να γίνει ο Λαός θα πτωχεύσει. ΗΔΗ ΑΡΧΙΣΕ Η ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΤΟΥ. Απλήρωτοι λογαριασμοί ρεύματος και τηλεφώνου. Τραπεζικά δάνεια στο κόκκινο Ακίνητα ΙΧ. Τώρα και ανασφάλιστα. Άνεργος ο ένας στους πέντε. Μισοαπασχολούμενοι όλο και περισσότεροι. Γέροντες που δεν κάνουν δώρα στα εγγόνια, αλλά ζητάνε βοήθεια από τα παιδιά. Και τα παιδιά; Τα παιδιά στη μεγάλη συντριβή. Μαθαίνουν ήδη στη πράξη τι σημαίνει σπουδές χωρίς αντίκρυσμα. Ζωή στη ζητιανιά. Και από την άλλη, αυτοί οι οποίοι σταμάτησαν να σκέφτονται τι θα μας δώσουν, αλλά πως μόνο θα μας τα πάρουν, ισχυρίζονται ότι ο λαός κάνει θυσίες. Ότι υπάρχει λαϊκή συναίνεση. Ότι ο λαός δέχεται τα μέτρα και ας πτωχεύσει. Τα λένε αυτά γιατί γνωρίζουν ότι ο λαός μέχρι σήμερα έχει μια μαστούρα και μια ύπνωση. Αυτή είναι που μας έφτασε έως εδώ. Που φτάσαμε να κοιμόμαστε ακόμη. Πιστεύω ότι θα έρθει η μέρα που θα πούμε ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.     
   ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΕΦΗΜ.Ο ΠΟΛΙΤΗΣ 18/04/2011    

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011


                          Η ΤΡΟΙΚΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ
     Μια φορά και έναν καιρό Γιωργάκη ήταν μια χώρα κόντα στην Ατλαντίδα. Αυτή που βούλιαξε στη θάλασσα. Φούσκωσε η θάλασσα και άρχισε να σκεπάζει και την άλλη χώρα. Ήταν λένε το λίκνο του πολιτισμού. Έδωσε τα φώτα της σε όλο τον κόσμο.      Ορδές βαρβάρων ήρθαν να την κατακτήσουν. Τριακόσιοι αντιστάθηκαν. Βρέθηκε όμως ένας Εφιάλτης. Όπως πάντα. Η αντίσταση χάθηκε. Μετά οι φυλές ενώθηκαν. Έδιωξαν τους κατακτητές. Συνέχιζε να δίνει τα φώτα της παντού. Υπήρχε Δημοκρατία. Όποιος έκλεβε το Δημόσιο Χρήμα, τον δικάζανε, τον φυλακίζανε. Του δήμευαν την περιουσία. Μετά ήρθαν και άλλοι. Άλλοι με φέσι, άλλοι με μπότα.. Ο λαός ενώθηκε. Βγήκαν στα βουνά. ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ. ΟΙ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΙ. ΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ. ΟΙ ΞΥΠΟΛΗΤΟΙ. Αν και υπήρχαν δοσίλογοι, μαυροκουκουλάκηδες, κυβερνήσεις ξεπουλημένες, αυτοί νίκησαν. Πέρασαν τα χρόνια. Ακούστηκε ότι θα έλθει η Τρόικα και το Δ.Ν.Τ. Ο λαός φοβήθηκε. Ετοίμασε πάλι τα όπλα του. Οι κυβερνήσεις είπαν ότι δεν τους θέλουν, Τους δέχθηκαν όμως με αγκαλιές και φιλιά. Ευτυχώς δεν είχαν όπλα. Φορούσαν ωραία ρούχα. Γραβάτες πολύχρωμες. Είχαν δερμάτινους χαρτοφύλακες. Κάτι ΛΑΠ ΤΟΠ. Λένε ότι σπούδασαν στο ίδιο πανεπιστήμιο με κάποιον Γιωργάκη και Αντώνη. Έφεραν λένε το ΜΝΗΜΟΝΙΟ. Κάποιοι χάρηκαν πάρα πολύ. Έλεγξαν τα οικονομικά. Βρήκαν λέει μεγάλη τρύπα. Πήραν μέτρα. Πολλά μέτρα. Έκοψαν μισθούς. Έβαλαν φόρους. Αύξησαν τα χρόνια εργασίας. Δεν βρήκαν όμως τα υποβρύχια που έγερναν. Ηλεκτράμαξες και ηλεκτρικά βαγόνια που δεν τα χρησιμοποίησαν γιατί δεν υπήρχαν ηλεκτρικές γραμμές. Τα C4i. Τις μίζες. Το μεγάλο φαγοπότι. Αυτά δεν βρέθηκαν.  Μετά συγκρότησαν μια επιτροπή για να διαλευκάνει κάτι δικές τους  υποθέσεις. Το ΒΑΤΟΠΕΔΙ και τη SIEMENS. Είπαν ότι θα ρίξουν φως. Άπλετο φως. Γι’ αυτό το λόγο αύξησαν το ηλεκτρικό ρεύμα κατά 36,5%. Φως πάντως έπεσε. Πολύ φως. Τόσο που τύφλωσε την επιτροπή και δεν βρήκε τίποτε. Δεν θα δικάσουν κανέναν. Δεν θα πληρώσει κανείς. Ο λαός σε αυτή τη μάχη δεν ενώθηκε. Δεν πολέμησε. Οι αρχηγοί τους, τα όργανα τους ήταν σε λήθαργο.. Πέσανε σε χειμερία νάρκη. Όχι από το κρύο. Αλλά από το …….. πολύ φαί. Τα ονόματα τους δεν ήταν Δημήτρης, Κώστας, Λεωνίδας, Μπάμπης, Παναγόπουλος……… Τους βαφτίσανε……… ΕΦΙΑΛΤΗΣ.
………………………………………………………………….
Και μετά παππού;
Μετά Γιωργάκη έζησαν αυτοί καλά. Πολύ καλά.
Και οι άλλοι χειρότερα. Πολύ χειρότερα.
Και η μακρινή χώρα βούλιαζε – βούλιαζε. Χάθηκε.
Εξαφανίστηκε όπως η Ατλαντίδα.
ΣΤΑ ΛΑΣΠΟΝΕΡΑ ΟΜΩΣ. ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜ. Ο ΠΟΛΙΤΗΣ 25/01/2011        

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Η ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΤΥΧΕΡΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΤΥΧΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ

Ποιος πιστεύει ότι δεν είμαστε η χώρα με τα περισσότερα τυχερά παιχνίδια Εθνικό Κρατικό Λαικό Λαχείο,Στοίχημα,EXTRA 5,SUPER 3,ΚΙΝΟ ΤΖΟΚΕΡ Προπό ΠροποΓκολ ΛΟΤΤΟ ΠΡΟΤΟ ΟΔΙΕ  Και τώρα  ΦΡΟΥΤΑΚΙΑ.  Σε χώρα εξαρτημένων από το τζόγο κινδυνεύει να μετατραπεί η Ελλάδα εξαιτίας της απόφασης της Κυβέρνησης με ψήφιση νομοσχεδίου για νομιμοποίηση του ηλεκτρονικού τζόγου και την ενίσχυση της πολιτικής αποχαύνωσης της νεολαίας με την αδειοδότηση 30000 μηχανημάτων VLT<<Φρουτάκια>>.Σε περίοδο καπιταλιστικής οικονομικής κρίσης και εφαρμογής του μνημονίου, με τους μισθούς και τις συντάξεις  να κατεδαφίζονται και την ανεργία να εξαπλώνεται απειλητικά στη νεολαία, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ προτρέπει, ειδικά τους νέους να βυθιστούν τζόγο και στον αλλοτριωμένο κόσμο των ψευδαισθήσεων μέσα από τις ηλεκτρονικές οθόνες ,τα ‘φρουτάκια’και τους κουλοχέριδες.
Τα οικονομικά συμφέροντα που έχουν στηθεί γύρο από τον ηλεκτρονικό τζόγο είναι τεράστια. Η κυβέρνηση φιλοδοξεί να λάβει μέρος στη νομή του τζόγου και να εισπράξει 500 εκ.ευρώ από την παραχώρηση των αδειών και 200 εκ.ευρώ από δικαιώματα. Πρόκειται για ένα εισπρακτικό μέσο, προκειμένου το κράτος να ενισχύσει τα έσοδά του. Τα χρήματα που θα λείψουν από την αγορά σε μια περίοδο παρατεταμένης οικονομικής κρίσης θα επιδεινώση την κατάσταση.
Αν η κυβέρνηση εισπράτει 700 εκ.ευρώ τότε, γιατί τάξη μεγέθους τζίρο μιλάμε για τους ισχυρούς επιχειρηματικούς κύκλους οι οποίοι έχουν πάρει θέση και επιδιώκουν να ελέγξουν την αγορά του ηλεκτρονικού τζόγου; Την 21-12-2010 με άρθρο της η εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ εγκαλεί την κυβέρνηση , επειδή ο ελεγχόμενος από το δημόσιο ΟΠΑΠ συνεχίζει τις απευθείας αναθέσεις στην Ιηtralot [ομιλος Σ.Κόκαλη],ενώ η ημικρατική εταιρεία του τζόγου και η Intralot ετοιμάζονται να ρίξουν νέα παιχνίδια του ηλεκτρονικού τζόγου.  
 Aξίζει να σημειωθεί ότι αναπόφευκτο αποτέλεσμα του συνδιασμού ανεργίας και εθισμού στον τζόγο είναι ψυχολογικά οικονομικά οικογενειακά και κοινωνικά προβλήματα έως και την αύξηση της εγκληματικότητας. Επίσης  ευάλωτη κατηγορία για εθισμό είναι τα παιδιά τα οποία θεωρούν τα ΦΡΟΥΤΑΚΙΑ ως ένα ακόμη παιχνίδι, όπως αυτά που έχουν συνηθίσει να παίζουν στον υπολογιστή τους.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΕΦΗΜ. Ο ΠΟΛΙΤΗΣ 08/02/2011



ΜΙΑ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΕΠΟΧΗ

Η συγκεκριμένη εγκύκλιος, δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Ριζοσπάστης, αποτυπώνει το χαρακτήρα μιας ολόκληρης εποχής , τη δημοκρατικότητα και την ποιότητα των πολιτικών εκπροσώπων της Ελλάδας.
Η ιστορία ενός έθνους επαναλαμβάνεται κάθε 20-30 χρόνια. Κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες διαμορφώνεται και η εκάστοτε πολιτική, η προπαγάνδα, η προβοκάτσια, οι δολοπλοκίες, η σαπίλα, η τρομοκρατία των πολιτών……….
Η εγκύκλιος φέρει την υπογραφή του τότε πρωθυπουργού και υπουργού Παιδείας, του βαπτισθέντα και ως «Γέρου της ……..Δημοκρατίας» του Γ. Παπανδρέου παππού του σημερινού πρωθυπουργού.
«Απολαύστε την»
Εμπιστευτικόν
Εν Αθήναις τη 11 Μαρτίου 1965
Προς τους Γενικούς Επιθεωρητάς Μέσης Εκπαιδεύσεως
Εφιστώ την προσοχήν όλων των καθηγητών των Γυμνασίων και τους καθιστώ υπεύθυνους δια πάσαν σχετικήν δραστηριότητα της νεολαίας Λαμπράκη. Ο κομμουνισμός είναι ο εχθρός και του Έθνους και της Δημοκρατίας. Και τούτο πρέπει να καταστή συνείδησης της Νέας Γενιάς. Ο εθνικός φρονηματισμός, καθώς και η ηθική και πολιτική αγωγή των μαθητών είναι η πρώτη αποστολή του διδασκάλου. Τα δικά μας ιδανικά είναι ιδανικά του ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ. Ελευθερία και Δικαιοσύνη. Αγάπη και θυσία. Αυτά είναι τα ιδεώδη μας και με αυτά πρέπει να εμποτισθή η Νέα Γενεά. Ελλάς και Δημοκρατία. Αληθής Δημοκρατία.
Πάσα εκτροπή πρέπει να κολάζεται αυστηρότατα. Και αν συμβή να υπάρξουν διδάσκαλοι, όχι ανήκοντες, αλλά και απλώς συμπαθούντες ή ανεχόμενοι την κομμουνιστικήν προπαγάνδα δεν έχουν θέσιν εις την Εκπαίδευσιν. Όσοι πιστεύουν εις τα ιδεώδη των, τα υπερασπίζουν. Και την υπεράσπισιν των ιδανικών μας  και την έμπευσιν της Νέας Γενιάς έχει αναθέσει η Ελληνική Κυβέρνηση εις τον εκπαιδευτικόν κόσμον. Γνωρίζω ότι έχουν μέχρι τούδε εκδοθεί υπό του υπουργείου Παιδείας πολλαί σχετικαί εγκύκλιοι. Αλλά ΕΠΕΘΥΜΟΥΝ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ, ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΣ ΜΕΘ’ΥΜΩΝ. Παρακαλώ, όπως εις το τέλος εκάστου μηνός υποβάλλητε ( Υπουργείον Παιδείας, Γραφείον Υπουργού – εμπιστευτικώς) σχετικήν έκθεσιν. Δεχθήτε και διαβιβάσητε προς άπαντας, διδάσκοντας και διδασκομένους, τους εγκαρδίους χαιρετισμούς μου.                    
                                                                   ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
      Πρόεδρος κυβερνήσεως και υπουργός Εθν. Παιδείας και θρησκευμάτων.
ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΟΝ. Αυτός που φυγαδεύτηκε, άγνωστο από ποιους, και έκανε «αντίσταση» από τη Μέση Ανατολή, στους κατακτητές Γερμανούς, είχε το θράσος να στέλνει εγκυκλίους κατηγορώντας, ως εχθρό του Έθνους, αυτούς που πολέμησαν τον κατακτητή. Που φυλακίστηκαν. Βασανίστηκαν. Εκτελέστηκαν. Του δώσανε και το προσωνύμιο Γέρο της ………. «Δημοκρατίας» ΝΤΡΟΠΗ.                               Μετά από 2 χρόνια το 1967 ο πρόεδρος της κυβερνήσεως, της ΧΟΥΝΤΑΣ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΩΝ     ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ  στο παραλήρημα του διαγγέλματος του, έλεγε: …………….υπήρχεν μιαν αναρχικήν αντίληψιν η οποία είχεν επιβληθή σχεδόν εις όλα τα άτομα της κοινωνίας , είχε δημιουργήσει τον έσχατον κίνδυνο να αλωθεί η χώρα από τον κομμουνισμόν. ………… Διαυτόν τον λόγον αναλάβαμεν τα ηνίαν της χώρας……………..
ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΕΦΗΜ. Ο ΠΟΛΙΤΗΣ 11/04/2011
ΑΣΤΕΓΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ένα άρθρο του Νίκου Μπογιόπουλο στο «ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ» για το θάνατο ενός άστεγου, όταν το απορριματοφόρο του Δήμου Ταύρου περισυνέλεξε το περιεχόμενο κάδου στο οποίο ο άτυχος άνδρας είχε βρει καταφύγιο……
    Η «φιλευσπναχνία» τους είναι αηδιαστική όσο και η απανθρωπιά τους. Η είδηση του θανάτου ενός ανθρώπου από το κρύο , εν έτει 2011, μέσα στη καρδιά της πρωτεύουσας του Πολιτισμού, στην Αθήνα, ενός αστέγου που στη κυριολεξία ξεπάγιασε, έθεσε σε θαυμαστή λειτουργία τους δακρυικούς αδένες τους. Βροχή τα κροκοδείλια δάκρυα.
     Όλοι αυτοί οι καλοί άνθρωποι, που τώρα εκφράζουν την πικρία τους για την «τραγωδία», είναι προφανές «έπεσαν από τα σύννεφα»…..
     Αλλά μην τους κατηγορείτε. Δεν φταίνε. Ούτε παριστάνουν τους «ευαίσθητους-ανήξερους». Απλώς έτυχε να μην περνούν από τα φανάρια. Αυτοί δεν κυκλοφορούν στα πεζοδρόμια. Δεν κοιτάζουν στα πάρκα.
     Που να ξέρουν, λοιπόν, ότι μόνο στην Αθήνα πάνω από 8000 άνθρωποι είναι άστεγοι. Που να ξέρουν ότι στην Ελλάδα οι άστεγοι υπολογίζονται όχι λιγότεροι από 20000. Που να ξέρουν για τον συνωστισμό στις ουρές των συσσιτίων. Ας τους πληροφορήσουμε λοιπόν:
    Στη χώρα του Παπανδρέου, του Σαμαρά και του Καρατζαφέρη, στη χώρα που οι Στρος Κάν και Γιούνκερ εύχονται «καλό κουράγιο» στον Ελληνικό Λαό, μόνο μέσα σε μια διετία και μόνο από το Ίδρυμα Αστέγων του Δήμου Αθήνας, ο αριθμός των ανθρώπων που τρέφεται με συσσίτιο αυξήθηκε πάνω 300%!
    Στο πρόγραμμα σίτισης του πρώτου δήμου της χώρας, το α! εξάμηνο 2008 μοιράζονταν 1200 μερίδες φαγητό Το 2009 έφτασαν τις 2500. Το α! εξάμηνο του 2010 από το πρόγραμμα έφτασαν να σιτίζονται 4000 άτομα.
     Ας τους πληροφορήσουμε, επίσης οτι: Μόνο στην Αθήνα, πάνω από 7000 είναι οι άνθρωποι που εξοικονομούν τα αναγκαία σε ρουχισμό και υπόδηση από τα παζάρια φιλανθρωπίας που στήνονται δύο με πέντε φορές το χρόνο. Και κάτι ακόμα:
     Μέσα στο συγκεκριμένο διάστημα, ο αριθμός των Ελλήνων που καταφεύγουν στις ουρές των συσσιτίων αυξήθηκε κατά 400%! Σήμερα 9 στους 10 ανθρώπους, που κάθε μέρα αναζητούν την τροφή τους στα συσσίτια που διοργανώνει ο Δήμος Αθηναίων δεν είναι μετανάστες. Είναι Έλληνες.
     Ναι. Η φτώχεια, η εξαθλίωση και ο θάνατος (ο θάνατος)! Λόγω ένδειας δεν γνωρίζουν χρώμα, φυλή ή νομιμοποιητικά έγγραφα.  
ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΕΦΗΜ. Ο ΠΟΛΙΤΗΣ 22/03/2011                  

ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ

Που πήγαν τα λεφτά κ. Καραμανλή ρωτούσε και ξαναρωτούσε ο σημερινός πρωθυπουργός κ. Παπανδρέου προεκλογικά.14 μήνες μετά τις εκλογές παίρνει την απάντηση . Στις Τράπεζες της Ελβετίας απαντάει σήμερα το γερμανικό περιοδικό «Σπήγκελ», το οποίο αναφέρει εκτιμήσεις, ότι οι Έλληνες έχουν καταθέσεις περίπου 600 δις ευρώ στην Ελβετία. Αυτό το οποίο γνωρίζανε λίγο πολύ όσοι ασχολούνται με τα οικονομικά. Η ασύλληπτη ληστεία του αμύθητου πλούτου που έχει παραχθεί με τον ιδρώτα του Ελληνικού λαού, οι μεγαλοεπιχειρηματίες, βιομήχανοι, εφοπλιστές και τραπεζίτες κρατάνε συσσωρευμένο σε τράπεζες της Ελβετίας. Το αστρονομικό αυτό ποσό των 600 δις ευρώ  είναι διπλάσιο σχεδόν του κρατικού χρέους και τρεις φορές περισσότερα από όσα έχουν καταθέσει στην ίδια τη χώρα τους. Δηλαδή 200 δις ευρώ βρίσκονται σε χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, ενώ απροσδιόριστο ποσό, αυτό που βρίσκεται σε άλλες χώρες και οφ σορ εταιρείες του πλανήτη. Δημοσιεύματα στον Ελληνικό τύπο δίνουν ότι, το τελευταίο  τρίμηνο του 2010, μέσα στην κρίση και κάτω από το φόβο της χρεοκοπίας της χώρας φυγαδεύσανε άλλα 40-50 δις ευρώ σε τράπεζες της Ευρώπης. Για να μη τα χάσουν. ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ. Κίνητρο βέβαια για το δημοσίευμα του «Σπήγκελ» δεν αποτέλεσε ο πόνος για το κλεμμένο πλούτο των Ελλήνων εργαζομένων αλλά οι πληροφορίες που θέλουν την Ελληνική Κυβέρνηση να ετοιμάζεται να διαπραγματευτεί με την Ελβετία, με στόχο την ανταλλαγή πληροφοριών γύρω από τη φοροδιαφυγή. Δημοσιεύματα στο τύπο εκτιμάται ότι μεγάλο μέρος αυτών των χρημάτων δεν έχει δηλωθεί στην εφορία. Δεν μπορούν λοιπόν οι άρπαγες  του παραγομένου πλούτου του λαού ,να προτρέπουν και να ζητάνε από την κυβέρνηση, την κρίση τους να τη πληρώσει ΑΛΛΟΣ. Τώρα που μάθαμε και ο πρωθυπουργός μαζί μας -αν και αυτός γνώριζε- ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ πρέπει να υπάρξει σθεναρή αντίσταση στη νέα επέλαση με τις νέες ανατροπές στις εργασιακές σχέσεις και στο ασφαλιστικό που ετοιμάζουν κυβέρνηση και τρόικα. Ας είναι η23 Φλεβάρη ημέρα για ένα μεγάλο διάλλειμα από το λήθαργο που με τα τερτίπια της μας έριξε η κυβέρνηση. Ας είναι η 23 Φλεβάρη ΗΜΕΡΑ ΑΠΕΡΓΙΑΣ για όλο το λαό της Αλεξάνδρειας. Επειδή είναι αδίστακτοι και ανάλγητοι. Επειδή ο στόχος τους είναι ξεκάθαρος ας τους πούμε. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ..ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ΑΛΛΕΣ ΘΥΣΙΕΣ.  

ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΕΦΗΜ. Ο ΠΟΛΙΤΗΣ 15/02/2011   
                                                                                                                                                                                                                                                    
Ο ΨΕΥΤΟΘΟΔΩΡΟΣ
Αλήθεια ποιος πίστεψε τον πρωθυπουργό κ. Γ. Παπανδρέου όταν μετά την Σύνοδο Κορυφής σε ερώτηση δημοσιογράφου απάντησε ότι τα βάρβαρα μέτρα που περιλαμβάνονται στο «Σύμφωνο για το Ευρώ» για τα Εργασιακά και το Ασφαλιστικό «δεν αφορούν την Ελλάδα», αφού η Κυβέρνηση «έχει ήδη πάρει σημαντικά μέτρα». Αυτές οι σαρωτικές αλλαγές ισχυρίστηκε ότι είναι η βάση της ανάπτυξης της οικονομίας και εγγυώνται την «ευημερία του λαού». Επίσης ότι βελτιώθηκε το πλαίσιο της εφαρμογής του μνημονίου. Ο λαός κάνει θυσίες και ότι αναγνωρίζει τις προσπάθειες της Κυβέρνησης. Για την απόφαση της Συνόδου προσπάθησε να μας πείσει ότι με την επιμήκυνση αποπληρωμής του δανείου των 110 δις. Ευρώ κατά 7,5 χρόνια και μειώνοντας το επιτόκιο κατά 1% θα μειωθούν οι τόκοι κατά 6 δις ευρώ.
Ο πρωθυπουργός, προβάλλοντας την αποφασιστικότητα της Κυβέρνησης να συνεχίσει το αντιδραστικό της πρόγραμμα, παρουσίασε τους άξονες του σχεδίου για την περίοδο 2012-2014, με μέτρα 22 δις ευρώ με - μειώσεις μισθών και συντάξεων, κατάργηση επιδομάτων ανεργίας, κατάργηση φορολογικών απαλλαγών, περικοπές επικουρικών συντάξεων, νέες αυξήσεις στα τιμολόγια των ΔΕΚΟ, εξίσωση ειδικού φόρου κατανάλωσης στο πετρέλαιο κίνησης και θέρμανσης, αυξήσεις ΦΠΑ στο 23% -  καθώς και το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων 50 δις ευρώ – ξεπουλώντας, ότι ανοίκει στον Ελληνικό Λαό, στο ντόπιο και ξένο κεφάλαιο.
Σε ότι αφορά τις αποφάσεις της Συνόδου Κορυφής γύρω από το δάνειο των 110 δις ευρώ της τρόικας προς την Ελλάδα και τις δήθεν «δανειακές διευκολύνσεις»
Πρώτον: Η επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής του δανείου κατά 7,5 χρόνια, από 4,5 της αρχικής σύμβασης, παρατείνει την εξόφληση του δανείου μέχρι το 2023. Αυτό σημαίνει ότι τα επόμενα χρόνια θα συνεχίσει η τρόικα τρίμηνες αξιολογήσεις, πέρνοντας νέα μέτρα σε περίπτωση αποκλίσεων που έτσι και αλλιώς θα υπάρχουν.
Δεύτερον:  Η μείωση του επιτοκίου κατά 1% σε αντίθεση με τους ισχυρισμούς του πρωθυπουργού ότι θα μειώσει κατά 6 δις ευρώ τους τόκους είναι μεγάλο ψέμα. Όχι μόνο δεν  θα υπάρξει μείωση  αλλά ουσιαστικά θα διπλασιάσει τους τόκους που αρχικά προβλέπονταν, εξαιτίας της ταυτόχρονης επιμήκυνσης του δανείου. Θα υπήρχε μείωση τόκων μόνο εάν μειώνονταν το επιτόκιο και δεν υπήρχε επιμήκυνση. Αυτό το οποίο γνωρίζει ένας απλός λογιστής ή ένας νεοδιοριζόμενος υπάλληλος σε Τράπεζα, δεν γνωρίζει ο πρωθυπουργός.
Πιστεύω με αυτά που γίνονται ήρθε η ώρα να απαλλαγούμε από τις αυταπάτες , τις φοβίες και τα ιδεολογήματα των κομμάτων της άρχουσας τάξης. Το χρέος δεν το δημιουργήσαμε εμείς και πρέπει να το θεωρήσουμε ΠΑΡΑΝΟΜΟ. Οι θυσίες που μας επιβάλλουν είναι εντελώς ανώφελες για το λαό. Η βαθειά καπιταλιστική κρίση, τα βάρβαρα και αντιδραστικά μέτρα, οι πόλεμοι, αποδεικνύουν ότι ο καπιταλισμός έχει οριστικά σαπίσει. Δεν μπορεί να γίνει ανθρώπινος όπως και η Ε.Ε. δεν μπορεί να γίνει φιλολαϊκή. Αμυντικοί αγώνες και καναπές δεν αρκούν. Είναι ώριμη και επιτακτική ανάγκη να ορθώσουμε εμπόδια για να ανατρέψουμε την καπιταλιστική βαρβαρότητα που εφαρμόζουν «σοσιαλιστικές κυβερνήσεις» τύπου ΠΑΣΟΚ και στηρίζονται σε δεκανίκια όπως της Δημοκρατικής Συμμαχίας και του ΛΑ.Ο.Σ. 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΕΦΗΜ.Ο ΠΟΛΙΤΗΣ 05/04/2011                

ΠΡΟΣΟΧΗ

Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε.

Το ιστολόγιο bellos blogspot.com εκφράζουν απολύτως οι αναρτήσεις που αναφέρουν την υπογραφή bellosblog. Αναρτήσεις άλλων ή αναδημοσιεύσεις ή σχόλια που δημοσιεύονται σ'αυτό το ιστολόγιο, εκφράζουν αυτούς που τα υπογράφουν και όχι απαραίτητα το bellosblog