Αυτός αριστερά (πάντα αριστερά) είναι ο Αντάρτης του ΕΛΑΣ. Αυτός δεξιά, δίπλα στον “αγγελικό” Τραμπ, είναι ο Τσίπρας, που σήμερα βάφτισε το νέο κόμμα του… ΕΛΑΣ.
Θυμίζω:
Ο όρκος του ΕΛΑΣίτη, γραμμένος από το χέρι του Άρη στη Γραμμένη Οξιά, έλεγε:
ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣΑΤΙΡΙΚΟ Πνευματικά δικαιώματα δεν υπάρχουν. Οι ιδέες πρέπει να κυκλοφορούν ελεύθερα. Άρα... ... η αντιγραφή όχι απλώς επιτρέπεται αλλά είναι και επιθυμητή, ακόμη και χωρίς αναφορά της πηγής!
Θυμίζω:
Ο όρκος του ΕΛΑΣίτη, γραμμένος από το χέρι του Άρη στη Γραμμένη Οξιά, έλεγε:
Πληθαίνουν τα σημάδια διάλυσης στο σοσιλαδημοκρατικό μόρφωμα του ΣΥΡΙΖΑ. Όσα δημοσιεύονται για την συζήτηση στη σημερινή συνεδρίαση της ΚΕ του μορφώματος φέρνουν στο προσκήνιο την διαχρονική υποταγή του στη σαπίλα του καπιταλισμού.
Ο ΣΥΡΙΖΑ «ξεκινά από πολύ μακριά» έλεγαν διάφορα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που ήθελαν να παζαρέψουν καλύτερα το μέλλον του μορφώματος στην συνολικότερη αναμόρφωση του σάπιου αστικού πολιτικού συστήματος μετά και την ανακοίνωση της ΕΛ.Α.Σ. από τον Αλέξη Τσίπρα και έθεσαν «όρους» για το πώς μπορούν να «συμπορευτούν» με τον Τσίπρα.
Εντείνουν οι ΗΠΑ τις απειλές προς το λαό της Κούβας, σε μια περίοδο που μιλάνε για ιμπεριαλιστική επέμβαση και εντείνουν τον γενοκτονικό αποκλεισμό.
Σε ένα τέτοιο πλαίσιο, το αμερικανικό υπουργείο Δικαιοσύνης ανακοίνωσε πως οι ΗΠΑ εξέδωσαν ένταλμα σύλληψης κατά του πρώην προέδρου της Κούβας Ραούλ Κάστρο.
Η δίωξη αφορά την κατάρριψη αεροσκαφών της οργάνωσης με βρώμικο ρόλο «Brothers to the Rescue», που έγινε το 1996.
Σε μία αποκρουστική φιέστα μεσαιωνικού χαρακτήρα, βγαλμένη κατευθείαν από τις πιο σκοτεινές εποχές της Ευρωπαϊκής Ιστορίας που η άρχουσα τάξη απένεμε «τίτλους ευγενείας» σε … «επιφανείς» μακελάρηδες των λαών, το Ευρωκοινοβούλιο απένειμε σήμερα τη «διάκριση» του μέλους του λεγόμενου «Ευρωπαϊκού Τάγματος Αξίας» σε διάφορα εμβληματικά για την αντιδραστικότητά τους πρόσωπα. Πρόκειται για διαχρονικούς πρωταγωνιστές στην αντιλαϊκή πολιτική της ΕΕ, τους ιμπεριαλιστικούς πολέμους και τον αντικομμουνισμό, δηλαδή τις σάπιες «αξίες» της.
Ως… «εξέχοντα» μέλη το Ευρωκοινοβούλιο ανέδειξε την… χωρίς ανάγκη συστάσεων, Άνγκελα Μέρκελ, τον γνωστό αντικομμουνιστή Λεχ Βαλέσα και τον επικεφαλής του διεφθαρμένου, αντιδραστικού Ουκρανικού καθεστώτος Β. Ζελένσκι, που αιματοκυλά το λαό του στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο του ευρωατλαντικού στρατοπέδου με την καπιταλιστική Ρωσία.
Επίκαιρη Ερώτηση προς τον υπ. Εθνικής Αμυνας αναφορικά με το θαλάσσιο drone που βρέθηκε στη Λευκάδα, κατέθεσε ο βουλευτής του ΚΚΕ, Θανάσης Παφίλης, την ώρα που πολλαπλασιάζονται τα αναπάντητα από τη μεριά της κυβέρνησης ερωτήματα.
Αναλυτικά η Ερώτηση:
«Το ναυτικό drone, που βρέθηκε ακυβέρνητο στις ακτές της Λευκάδας φορτωμένο με εκρηκτικά, είναι ένα ακόμη περιστατικό, που έρχεται να δείξει τους κινδύνους που εγκυμονεί για τον λαό μας η εμπλοκή της χώρας μας, με ευθύνη της κυβέρνησης στις ιμπεριαλιστικές συγκρούσεις από την Ουκρανία και τη Μαύρη Θάλασσα μέχρι το Ιράν και την Ερυθρά Θάλασσα.
Εκατοντάδες ειδήσεις έχουν κατακλύσει τα αστικά ΜΜΕ με αφορμή την επίσκεψη του προέδρου των ΗΠΑ Ντ. Τραμπ στο Πεκίνο αλλά και όσα δημόσια ειπώθηκαν από τον πρόεδρο της Κίνας Σι Τζινπίνγκ και τον Τραμπ.
«Μία κουρασμένη από τους πολέμους υδρόγειος ελπίζει στην συνάντηση του Πεκίνου» είναι ένας ενδεικτικός τίτλος που συμπληρώνεται από τα ρεπορτάζ για τις «προπόσεις» που έκαναν οι δύο ηγέτες κατά τη διάρκεια του επίσημου δείπνου.
Ορισμένοι σκοποί δεν μπορούν να ομολογηθούν ανοιχτά. Τόση είναι η υπερηφάνια των υποστηρικτών τους που ντρέπονται να πουν καθαρά αυτό που σκέφτονται και υποστηρίζουν. Επιστρατεύουν και αθροίζονται στην επίθεση απέναντι στο ΚΚΕ και σε χοντροκομμένο αντικομμουνισμό, ακόμα και αν όλα τα δεδομένα τους εκθέτουν.
Ένα τέτοιο παράδειγμα αποτελεί το άρθρο του Κ. Γιαννακίδη στο news247. Ο αρθρογράφος θα μπορούσε να πει αυτά που σκέφτεται και υποστηρίζει. Δηλαδή να μας πει ότι αθροίζεται και αυτός - μέρα που είναι- με τον κυβερνητικό προπαγανδιστικό μηχανισμό που από χτες το απόγευμα επιχειρεί με νύχια και με δόντια, αξιοποιώντας και τα προβοκατόρικα σκηνικά στο ΑΠΘ, να εμποδίσει την μαζική προσέλευση των φοιτητών στις κάλπες των φοιτητικών εκλογών. Το στημένο κλίμα τρομοκρατίας βολεύει την κυβέρνηση που ποντάρει στην αποχή και στην διαμόρφωση μηχανισμών νοθείας από την παράταξη της στα Πανεπιστήμια.
Πρωτομαγιά και το ΠΑΣΟΚ θυμήθηκε το 35ωρο και την 4ήμερη εργάσιμη βδομάδα! Είπε να απαγγείλει ένα ρεφρενάκι από τα κλασικά «κομμάτια» της σοσιαλδημοκρατίας.
Τα ίδια έγραψαν ότι ετοιμάζεται να ξεφουρνίσει ο Τσίπρας ως «ριζοσπαστικό» μέτρο στα εργασιακά (το είχε παρουσιάσει ως «δέσμευση» όταν ήταν στην κυβέρνηση).
Τι επικαλούνται; Τις «βέλτιστες ευρωπαϊκές πρακτικές», από τις οποίες η κυβέρνηση «αποκλίνει», ενώ αυτοί θέλουν μεγαλύτερη σύγκλιση. Πάρε τη μία, χτύπα τους άλλους...
Ο μήνας έχει εννιά σήμερα, αλλά είναι ο Μάης, οπότε τινάζει στον αέρα, όπως κάθε χρονιά, το ωχαδερφιλίκι και την ...αγρανάπαυση της αστικής δημοκρατίας του διαρκώς ευτελιζόμενου τουρλού. Η μεγάλη Αντιφασιστική Νίκη ως επέτειος κινείται ανάμεσα στην κραυγή και τον ψίθυρο ανάξιων διαδόχων των νικητών και νεκρανάστασης των ηττημένων. Αγκυλωτά σκουλήκια κρεμιόνται σαν βραχιόλια σε γαντοφορεμένα βρώμικα κομματικά χέρια, στραφταλίζοντας από τη γλίτσα. Κάμποσοι ...Φούφουτοι εν πλω διασχίζουν χυδαίες και παραπλανητικές ιδεολογικές θάλασσες, σαν πειρατές ανθρώπινων ονείρων, και αποκτηνωμένοι εκπορνευτές κάθε εξάντα και πυξίδας, που μπορεί να βοηθήσει τους λαούς να ξεχωρίσουν τον αστρολάβο από τον εργολάβο, και τη γη του Γαλιλαίου απ' αυτή της Γαλιλαίας.
Τη στρατιωτική κινητικότητα ανέλυσε στο Φόρουμ των Δελφών ο επίτροπος Μεταφορών, Απ. Τζιτζικώστας, περιγράφοντας με κυνισμό τα σχέδια έντασης της πολεμικής προετοιμασίας από την ΕΕ σε συνεργασία με το ΝΑΤΟ. «Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα τα καθήκοντά μου, έθεσα αυτόν τον άξονα σε απόλυτη πρώτη προτεραιότητα», είπε ο επίτροπος σχετικά με τον οδικό και σιδηροδρομικό άξονα που θα συνδέει την Ελλάδα με τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία, από τη Θεσσαλονίκη έως το Βουκουρέστι, και «θα αλλάξει όλο τον γεωστρατηγικό ρόλο της Ελλάδος, αλλά και συνολικά θα ενισχύσει την Ευρώπη στην ανατολική της πλευρά, που ξέρουμε πόσο σημαντική είναι για την ασφάλειά της». Σκοπός τους δεν είναι βέβαια η αναβάθμιση της ζωής των λαών σ' αυτές τις χώρες, αλλά η πιο γρήγορη ανάπτυξη των ΝΑΤΟικών στρατιωτικών δυνάμεων στο έδαφος της ΕΕ και κυρίως στα ανατολικά, μέσα από τέσσερις διαδρόμους στρατιωτικής κινητικότητας, με την Ελλάδα να βρίσκεται πάνω στον έναν από αυτούς.
Οι άνεργοι στη Γερμανία σταθερά πάνω από τα 3 εκατ., στο Ηνωμένο Βασίλειο θα ξεπεράσουν τα 2 εκατ., ενώ στις ΗΠΑ μειώνονται οι προσλήψειςΤα «σπασμένα» της καπιταλιστικής οικονομίας από τον πόλεμο στη Μέση Ανατολή όχι μόνο φορτώνονται στους εργαζόμενους, τους συνταξιούχους και τις οικογένειές τους, αλλά γίνονται και η «καύσιμη ύλη» για την επόμενη ιμπεριαλιστική σύγκρουση. Ο πληθωρισμός, η ακρίβεια, οι απολύσεις είναι τα πρώτα σημάδια της κρίσης, ενώ το κεφάλαιο ετοιμάζεται να ανοίξει δρόμους για επενδύσεις με τα όπλα.
Στο μεταξύ, ο επίτροπος Ενέργειας της ΕΕ, Νταν Γιόργκενσεν, προειδοποίησε την Τετάρτη ότι η «κρίση των τιμών του πετρελαίου» θα μπορούσε να διαρκέσει μήνες ή και χρόνια, ακόμη και αν υπάρξει συμφωνία ειρήνης.
«Το αν θα έχουμε ή όχι κρίση ασφάλειας εφοδιασμού εξαρτάται κυρίως από τα όσα συμβαίνουν στη Μέση Ανατολή», είπε, συμπληρώνοντας πως οι ελλείψεις σε καύσιμα για τις αερομεταφορές βρίσκονται «προ των πυλών».
Δεν έκρυβαν την ικανοποίησή τους μαζί με σχετική δόση ειρωνείας τα διάφορα αστικά ΜΜΕ της χώρας μας σχετικά με την πρόσφατη προκλητική δήλωση του Γκενάντι Ζιουγκάνοφ, Προέδρου της ΚΕ του Κομμουνιστικού Κόμματος Ρωσικής Ομοσπονδίας (ΚΚΡΟ), που δήλωσε από το βήμα της ρωσικής Βουλής πως πρέπει να αποφευχθεί ένα νέο 1917, δηλαδή μια νέα επανάσταση.
Προσπαθώντας να μαζέψει τα ασυμμάζευτα το γραφείο Τύπου του ΚΚΡΟ πρόσθεσε και τη λέξη «Φλεβάρης» και έδωσε ως εξής το συγκεκριμένο απόσπασμα της ομιλίας του Προέδρου, που διαφέρει από το βιντεοσκοπημένο απόσπασμα σε αυτό το σημείο:
Πηγή: Associated Press
Τους δικούς τους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς προωθούν τα ευρωπαϊκά μέλη του ΝΑΤΟ, οργανώνοντας «πολυεθνική αποστολή» στα Στενά του Ορμούζ, στην προσπάθειά τους να εξασφαλίσουν γεωπολιτικό «πάτημα» και άλλα οφέλη.
«Μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες», η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο θα ξεκινήσουν στρατιωτική αποστολή «για να προστατεύσουν την ελευθερία της ναυσιπλοΐας» στα Στενά του Ορμούζ, ανακοίνωσε ο Βρετανός πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ κατά την τηλεδιάσκεψη της Παρασκευής στο Παρίσι με τη συμμετοχή περίπου 40 κρατών, σε κοινή συνέντευξη Τύπου με τον Γάλλο Πρόεδρο Εμ. Μακρόν. Παρόντες στο Παρίσι ήταν επίσης οι ηγέτες της Γερμανίας και της Ιταλίας.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα, τρίτη στη σειρά, δικογραφία αφορά δύο εν ενεργεία βουλευτές που φέρεται να ανήκουν στη ΝΔ, για τους οποίους προέκυψαν ενδείξεις για ηθική αυτουργία σε παράβαση καθήκοντος, με φερόμενους φυσικούς αυτουργούς στελέχη του ΟΠΕΚΕΠΕ.
Για την Δευτέρα 6 Απριλίου διέκοψε το δικαστήριο για να συνεχιστεί τότε η δίκη για το έγκλημα των Τεμπών που διεξάγεται στη Λάρισα.
Κατά την σημερινή διαδικασία, κατά την οποία κυριάρχησαν ξανά οι απαράδεκτοι όροι διεξαγωγής της δίκης, που παραμένουν και επιδεινώνονται με ευθύνη της κυβέρνησης, νομιμοποιήθηκαν οι συνήγοροι υπεράσπισης των 36 κατηγορουμένων, ενώ η διαδικασία νομιμοποίησης των συνηγόρων υπεράσπισης της κατηγορίας δεν ολοκληρώθηκε λόγω παρέλευσης ωραρίου.
Με τη μεγάλη εκδήλωση στο Λιτόχωρο, απ' όπου ξεκίνησε το νέο αντάρτικο και οδήγησε στη συγκρότηση του λαϊκού στρατού, άνοιξαν οι εκδηλώσεις της ΚΕ του ΚΚΕ για τα 80 χρόνια από την ίδρυση του ΔΣΕ, με ομιλητή τον ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρη Κουτσούμπα.
Από νωρίς η πλατεία του Λιτοχώρου άρχισε να γεμίζει από τους χιλιαδες κομμουνιστές, μέλη του ΚΚΕ και της ΚΝΕ, φίλους και οπαδούς του κόμματος που κίνησαν από πόλεις και χωριά, από την Κεντρική Μακεδονία, την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, τη Θεσσαλία, τη Θεσσαλονίκη, την Αθήνα για να ανταμώσουν στο Λιτόχωρο.
«Βρόντηξε ο Όλυμπος και πάλι» με τα συνθήματα για τους ηρωικούς μαχητές του ΔΣΕ να αντηχούν σ' όλη την πόλη και το βουνό, όταν έφτασε με πορεία στο χώρο της εκδήλωσης, στην πλ. Εθνικής Αντίστασης, η μεγάλη διαδήλωση που είχε ξεκινήσει από την πλ. Λιτοχώρου:
Πηγή: Associated Press
Παγώνοντας για μερικά δευτερόλεπτα την εικόνα στο ιμπεριαλιστικό μέτωπο της Μέσης Ανατολής, δεν είναι δύσκολο να διαπιστώσει κανείς ότι οι εξελίξεις δεν έχουν καμία σχέση με όσα πρόβλεπαν οι ΗΠΑ, το Ισραήλ και οι Ευρωπαίοι σύμμαχοί τους όταν ξεκινούσε ο βομβαρδισμός του Ιράν, με στόχο «να ανατραπεί το καθεστώς μέσα σε λίγες μέρες».
Πλέον, πάνω από 20 χώρες έχουν ενεργή συμμετοχή στις πολεμικές συγκρούσεις, που απλώνονται σε όλη τη Μέση Ανατολή και τον Περσικό Κόλπο. Οι καταστροφές σε ενεργειακές και άλλες υποδομές, σε συνδυασμό με την πολεμική διαχείριση των Στενών του Ορμούζ από το Ιράν, έχουν οξύνει τις οικονομικές συνέπειες του πολέμου σε παγκόσμια κλίμακα και μαζί τις αντιθέσεις ανάμεσα στα ιμπεριαλιστικά στρατόπεδα και στο εσωτερικό τους.
Με τη νέα στρατιωτική επίθεση των ΗΠΑ και του Ισραήλ εναντίον του Ιράν και την κλιμάκωση του ιμπεριαλιστικού πολέμου, στον οποίο εμπλέκονται σήμερα δεκάδες χώρες της Μέσης Ανατολής και της Ευρώπης, μεταξύ αυτών και η Ελλάδα, ξεκίνησε και μια εκ νέου κλιμάκωση της αστικής προπαγάνδας για να εγκλωβίσουν εργατικές - λαϊκές συνειδήσεις στη στήριξη των πολεμικών σχεδιασμών του κεφαλαίου.
Εκτός από την κυβερνητική προπαγάνδα που σήκωσε μεγάλο μέρος αυτής της προσπάθειας για λογαριασμό του συστήματος, βασικό ρόλο στη στήριξη των σχεδίων της αστικής τάξης της χώρας για την πολεμική εμπλοκή έπαιξαν οι διάφορες δυνάμεις της σοσιαλδημοκρατίας, παρά τις επιμέρους φραστικές διαφοροποιήσεις μεταξύ τους και με την κυβέρνηση.
Το ΠΑΣΟΚ, ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Αλ. Τσίπρας με το υπό ίδρυση κόμμα του ανέλαβαν μια πιο «συγκαλυμμένη» υποστήριξη της πολεμικής εμπλοκής, συγκαλύπτοντας την πραγματική αιτία του πολέμου, περιορίζοντας το ζήτημα μόνο «στην πολιτική Τραμπ που παραβιάζει το διεθνές δίκαιο».
«Δεν είχαμε καμία αυταπάτη» ότι το νομοσχέδιο για την ίδρυση «Ανώτατης Σχολής Παραστατικών Τεχνών (ΑΣΠΤ)» θα είναι μακριά από τις ανάγκες των καλλιτεχνών και της κοινωνίας για καλλιτεχνικές σπουδές ανώτατου επιπέδου, τόνισε ο Νίκος Καραγιώργης, πρόεδρος του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών, μιλώντας κατά την ακρόαση φορέων στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής που συνεδρίασε σήμερα στο πλαίσιο της συζήτησης για το εν λόγω νομοσχέδιο της κυβέρνησης.
Τόμοι προπαγάνδας γράφονται αυτές τις μέρες για να ξεπλυθεί η εμπλοκή της χώρας στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο και ειδικότερα στο μακελειό στη Μέση Ανατολή, όπου οι φλόγες ήδη τσουρουφλίζουν την Ανατ. Μεσόγειο και την Κύπρο. Ετσι, περισσεύουν τα προσχήματα της κυβέρνησης και των άλλων κομμάτων για την «προστασία του ελληνισμού», που συνοδεύουν τη συμμετοχή ελληνικών πλοίων και αεροπλάνων στη ΝΑΤΟική αποστολή στην Κύπρο.
Πραγματικός στόχος της ευρωατλαντικής αρμάδας είναι η ασφάλεια των βρετανικών βάσεων και των συμφερόντων της αστικής τάξης, που οδηγεί το νησί σε ραγδαία ΝΑΤΟποίηση, με τεράστιους κινδύνους για τον λαό.
Σε ανακοίνωση του το Κόμμα Τουντέχ του Ιράν σημειώνει:
Αγαπητοί συμπατριώτες!
Σήμερα το πρωί (σ.σ. Σάββατο), η πατρίδα μας έγινε στόχος εκτεταμένων πυραυλικών και αεροπορικών επιθέσεων από τη ρατσιστική κυβέρνηση του Ισραήλ και την κυβέρνηση των ΗΠΑ.
Αυτή η κραυγαλέα επιθετικότητα κατά του ιρανικού εδάφους λαμβάνει χώρα σε μια εποχή που οι ιρανικές και οι αμερικανικές κυβερνήσεις, με τη μεσολάβηση περιφερειακών χωρών, έχουν εμπλακεί σε διαπραγματεύσεις τις τελευταίες εβδομάδες για την επίλυση των διαφορών σχετικά με το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν.
Η νέα ιμπεριαλιστική επέμβαση των ΗΠΑ - Ισραήλ στο Ιράν αποδεικνύει περίτρανα αυτό που από την πρώτη στιγμή του ξεσπάσματός της τα «φερέφωνα» και οι «ντουντούκες» του πολέμου επιμελώς προσπαθούν να κρύψουν και να αποπροσανατολίσουν: Οτι οι ιμπεριαλιστές μοιράζουν τον κόσμο με τον διαβήτη των κερδών τους, με τους λαούς να είναι πάντα τα θύματα των επικίνδυνων ορέξεών τους.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, αρκεί να ρίξει κανείς μια ματιά στη θέση του Ιράν στον χάρτη του διεθνούς ανταγωνισμού για να καταλάβει τα πραγματικά αίτια της αμερικανοϊσραηλινής επίθεσης, τα οποία όσο και να προσπαθούν οι μακελάρηδες, οι Ευρωπαίοι σύμμαχοί τους και βέβαια η ελληνική κυβέρνηση και τα λοιπά κόμματα του ευρωατλαντισμού να κρύψουν πίσω από το πρόσχημα της «απελευθέρωσης του ιρανικού λαού», της «ειρήνης» και των «ανθρωπίνων δικαιωμάτων», δεν κρύβονται ...με τίποτα, αφού η επέμβαση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του σφοδρού ανταγωνισμού του ευρωατλαντικού μπλοκ με το υπό διαμόρφωση ευρασιατικό για την πρωτοκαθεδρία στο ιμπεριαλιστικό σύστημα, για τους δρόμους μεταφοράς, τις πηγές Ενέργειας και τις σφαίρες επιρροής.
Πίσω από το πέπλο της ευρωατλαντικής προπαγάνδας, που οργιάζει ξανά στη χώρα μας από το περασμένο Σάββατο, για να ξεπλύνει τη βρώμικη επίθεση των ΗΠΑ - Ισραήλ στο Ιράν, δεν μπορεί να κρυφτεί η μεγάλη εικόνα, που «φωνάζει» την ανάγκη να ξεσηκωθεί ο λαός: Ο πόλεμος στο Ιράν είναι σοβαρή και ραγδαία κλιμάκωση της ιμπεριαλιστικής σύγκρουσης που μαίνεται παντού στον κόσμο, στη σκιά της αντιπαράθεσης ΗΠΑ - Κίνας για την πρωτοκαθεδρία και μπορεί να εξελιχθεί σε θρυαλλίδα γενίκευσης του ιμπεριαλιστικού πολέμου πολύ πιο πέρα από τη Μέση Ανατολή, όπου καίει ήδη η φωτιά του.
Όπως έχει γίνει γνωστό τo τάνκερ Skylight, με σημαία Παλάου δέχθηκε επίθεση, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν μέλη του πληρώματος που φέρετε να αποτελούνταν από Ινδούς και Ιρανούς πολίτες.
Την ίδια στιγμή και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην καθιερωμένη κυριακάτικη ανάρτηση γεμάτη αθλιότητες και δικαιολόγηση της εγκληματικής επίθεσης των ΗΠΑ-Ισραήλ στο Ιράν, έγραψε ότι «Παράλληλα, σταθερός μας στόχος παραμένει η διασφάλιση της ελεύθερης ναυσιπλοΐας και η διατήρηση της σταθερότητας στην ευρύτερη περιοχή. Αυτό προϋποθέτει τον αποτελεσματικό έλεγχο του πυρηνικού και βαλλιστικού προγράμματος του Ιράν, ώστε να αποτραπεί η απόκτηση πυρηνικού όπλου. Η Ελλάδα στέκεται με ψυχραιμία, ως δύναμη σταθερότητας και υπευθυνότητας στην περιοχή.
Εικόνα από video του RT
Τα «στοχευμένα πλήγματα» των ΗΠΑ - Ισραήλ, που σύμφωνα με τους μακελάρηδες γίνονται για να ...«απελευθερωθεί ο λαός του Ιράν» (!), σύμφωνα με δηλώσεις του κυβερνήτη της περιοχής είχαν ως αποτέλεσμα να σκοτωθούν τουλάχιστον 40 κοριτσάκια ύστερα από πλήγμα σε Δημοτικό Σχολείο Θηλέων στο Μινάμπ.
Πηγή: Eurokinissi
«Σήμερα Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου, με αφορμή τα εγκαίνια του ανακαινισμένου Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών, επισκέφθηκε το νοσοκομείο μας ο Υπουργός Υγείας συνοδεία ισχυρότατων αστυνομικών δυνάμεων που εισήλθαν μέσα στο νοσοκομείο, χτυπώντας αδιάκριτα υγειονομικούς και άλλους εργαζόμενους που συμμετείχαν στην κινητοποίηση που οργάνωσε με απόφαση του το σωματείο μας και στήριξαν σωματεία και φορείς από τη Νίκαια και τον Πειραιά» σημειώνει το Σωματείο Εργαζομένων στο νοσοκομείο Νίκαιας.
Μάλιστα, οι αστυνομικές δυνάμεις κράτησαν για ώρα σε ομηρία μέσα στα ΤΕΠ έναν συνάδελφο μας γιατρό και συνδικαλιστή της ΟΕΝΓΕ που στη συνέχεια κάτω από την αποφασιστική στάση του σωματείου και των συγκεντρωμένων αφέθηκε ελεύθερος.
Να ενημερώσουμε την Κυβέρνηση ότι το τμήμα που ήρθε να εγκαινιάσει:
Ούτε να το σκεφτεί η κυβέρνηση να στείλει Ελληνες στρατιώτες στη Γάζα! Κανένας ένστολος να μην αποδεχτεί τη συμμετοχή στον στρατό κατοχής που ετοιμάζουν οι ΗΠΑ, το Ισραήλ και οι σύμμαχοί τους. Κανένας εργαζόμενος, βιοπαλαιστής, νέος και νέα να μην το επιτρέψει!
Προσπαθούν να θολώσουν τα νερά για τα βρώμικα σχέδιά τους, επειδή ξέρουν ότι ο λαός αντιδρά και δεν πρόκειται να βάψει τα χέρια του με αίμα. Οτι στέκεται στο πλευρό του Παλαιστινιακού λαού και εκφράζει την αλληλεγγύη του.
Οι φωτογραφίες, που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας σε μια ιστοσελίδα δημοπρασιών, από την Πρωτομαγιά του ’44, από τον τόπο της θυσίας στην Καισαριανή, πάγωσαν το βλέμμα και την ανάσα. Για πρώτη φορά ένα ντοκουμέντο από εκείνη την ημέρα, όταν οι δυνάμεις της ναζιστικής Γερμανίας εκτέλεσαν 200 κομμουνιστές, δημιουργεί ένα άνοιγμα στον χρόνο, χαράσσει μια ρωγμή απ' όπου περνά το φως και μαζί του το ρίγος.
Ρίγος, γιατί στα πρόσωπα εκείνων των ανθρώπων δεν διακρίνει κανείς φόβο, αλλά αξιοπρέπεια. Οι κομμουνιστές, που στάθηκαν απέναντι στα όπλα, δε λύγισαν. Προτίμησαν να πεθάνουν παρά να προδώσουν τα ιδανικά τους.
Πηγή: Eurokinissi
Οι αποκαλύψεις για τον πρόεδρο της ΓΣΕΕ, αυτόν που υπέγραψε μαζί με την κυβέρνηση τη συμφωνία - αίσχος για τις συλλογικές συμβάσεις, αποτελούν την κατάληξη μιας πορείας βαθιάς σήψης και εκφυλισμού της ηγεσίας της. Μιας πορείας στήριξης της στρατηγικής του κεφαλαίου, της ΕΕ και των κυβερνήσεων κάθε απόχρωσης για την προώθηση των αντιλαϊκών πολιτικών και εκατοντάδων αντεργατικών νόμων.
Εδώ και πολλά χρόνια τα συνδικάτα που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ έχουν αποκαλύψει τον πραγματικό ρόλο των δυνάμεων του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού, τους μηχανισμούς νοθείας και αλλοίωσης συσχετισμών οι οποίοι στήνονται από τους εργατοπατέρες. Ένας τέτοιος μηχανισμός - διαφθορείο είχε καταλήξει να είναι και το περιβόητο Ινστιτούτο Εργασίας (ΙΝΕ) της ΓΣΕΕ, το οποίο εμπλέκεται στις αποκαλύψεις για τον Παναγόπουλο.
Ο επικεφαλής της Αρχής για το ξέπλυμα βρώμικου χρήματος πρώην αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου Χαράλαμπος Βουρλιώτης δέσμευσε τους τραπεζικούς λογαριασμούς, θυρίδες, μετοχές του πρόεδρου της ΓΣΕΕ Γιάννη Παναγόπουλου και έξι ακόμα φυσικών προσώπων και έξι εταιρειών, όπως δέσμευσε και δύο ακίνητα.
Μετά από έρευνα της Αρχής ο κ. Παναγόπουλος και τα άλλα πρόσωπα φέρεται να εμπλέκονται σε υπόθεση υπεξαίρεσης κονδυλίων- χρηματοδοτήσεων από το Ελληνικό Δημόσιο και την Ευρωπαϊκή Ένωση, που υπερβαίνουν συνολικά το ποσό των 73 εκατομμυρίων ευρώ και προορίζονταν για επτά εκπαιδευτικά προγράμματα και προγράμματα κατάρτισης.
«Να αγωνιστούμε και να εμποδίσουμε ακόμα μια χρονιά την κυβέρνηση να φέρει αυτόν τον νόμο. Κάθε κυβέρνηση που τα έβαλε με τους μαθητές έφαγε τα μούτρα της. Το ίδιο θα γίνει και τώρα!
Όλοι μαζί, με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς μας να μπλοκάρουμε αυτό το εφιαλτικό και άδικο μέτρο.» σημειώνει η ΚΝΕ και προσθέτει:
Πεδίο αντιπαράθεσης «σε έναν κόσμο που φλέγεται» αποτελεί και η Αφρική με την Ρωσική Υπηρεσία Εξωτερικών Πληροφοριών (SVR) να ισχυρίζεται ότι ο πρόεδρος της Γαλλίας, Εμανουέλ Μακρόν, ενέκρινε τις ειδικές υπηρεσίες της Γαλλίας να ξεκινήσουν ένα σχέδιο για την απομάκρυνση «ανεπιθύμητων ηγετών» στην ήπειρο.
Την ίδια ώρα, οι λαοί της Αφρικής έρχονται αντιμέτωποι με τον θάνατο, την φτώχεια και την προσφυγιά, καθώς θυσιάζονται στον βωμό των ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών.
Πηγή: Eurokinissi
Σε ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ για τις δηλώσεις του Κυρ. Μητσοτάκη σχετικά με τη Συνταγματική Αναθεώρηση, αναφέρονται τα εξής:
«Αυτό που ανακοίνωσε σήμερα ο πρωθυπουργός σχετικά με την επικείμενη αναθεώρηση δεν είναι τίποτε άλλο παρά η επιδίωξη μια σειρά από αντιδραστικές αντιλαϊκές τομές να αποκτήσουν συνταγματική κατοχύρωση.
Τέτοιες αντιλαϊκές τομές είναι μεταξύ άλλων:
Ο καπιταλισμός διεθνώς αντιμετωπίζει ζόρια, το ενδεχόμενο πολέμου είναι υπαρκτό, τα εργοδοτικά εγκλήματα αποκαλύπτουν το πώς χτίζονται τα κέρδη και η σοσιαλδημοκρατία βρίσκεται σε αδυναμία να αναδειχθεί σε εναλλακτική κυβερνητική δύναμη στο αστικό σύστημα.
Ο αντικομμουνισμός, επομένως, χρειάζεται στους αστούς. Εξ ου και δημοσιεύονται αδιάκοπα, επαναλαμβανόμενα και πολλές φορές για το ίδιο θέμα κείμενα στο διαδίκτυο. Ενα απο αυτά δημοσιεύθηκε στο «iefimerida» με θέμα τον γενετιστή Ν. Βαβίλοφ. Πέρα από το επιστημονικό έργο του Βαβίλοφ - για το οποίο χρειάζεται φυσικά συζήτηση, δεν καταπιάνεται με αυτό όμως το «iefimerida» - ξεχωρίζουν δύο σημεία του κειμένου.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι κάθε τρεις μέρες τουλάχιστον ένας εργάτης πέφτει νεκρός την ώρα της δουλειάς. Μόνο τα απανωτά περιστατικά της τελευταίας βδομάδας προειδοποιούν ότι τα ακόμα χειρότερα είναι μπροστά: Από τα καζάνια του Περάματος που απείλησαν εκατοντάδες εργαζόμενους και κατοίκους όλου του Πειραιά, μέχρι τους τραυματίες εργάτες σε «ατυχήματα» σε όλη τη χώρα, γίνεται φανερό ότι η εφόρμηση της εργοδοσίας για περισσότερα κέρδη, αξιοποιώντας όλο το αντεργατικό οπλοστάσιο, στάζει αίμα.
Το εξώφυλλο του βρετανικού περιοδικού «The Economist» κυκλοφορεί με το παραπάνω εξώφυλλο και «προειδοποιεί» ότι «η κρίση της Γροιλανδίας διδάσκει ότι οι φίλοι της Αμερικής (σ.σ των ΗΠΑ) πρέπει να προετοιμαστούν για έναν κόσμο που θα είναι μόνοι τους και το ΝΑΤΟ δεν θα υπάρχει».
Η κάθε «φωνή» της αστικής τάξης «διδάσκει» ανάλογα με τα συμφέροντα των αφεντικών που υπηρετεί σε έναν κόσμο σφοδρών ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών και ενδοαστικών αντιθέσεων.
Επειδή λοιπόν μέσα σε λίγες εβδομάδες, με κορύφωση την «κρίση της Γροιλανδίας» συζητιέται πλέον στα πάνελ αν θα «διαλυθεί το ΝΑΤΟ» και «τι θα κάνει η Ελλάδα» χρειάζεται αρχικά να δούμε τι δίδασκαν οι «δάσκαλοι» που όπως φαίνεται λόγο δεν εκράτησαν...
Τα τύμπανα του πολέμου ηχούν ξανά στη Μέση Ανατολή, καθώς οι ΗΠΑ συγκεντρώνουν στρατιωτικές δυνάμεις στην περιοχή, απειλώντας με επίθεση το Ιράν, το οποίο από την πλευρά του προειδοποιεί ότι θα αντιμετωπίσει ένα τέτοιο ενδεχόμενο ως«ολοκληρωτικό πόλεμο».
Το πρωί του Σαββάτου, η κρατική τηλεόραση του Ιράν ανέφερε πως η Τεχεράνη προετοιμάζεται για όλα τα ενδεχόμενα, ενώ ανώτερος Ιρανός αξιωματούχος απηύθυνε έντονη προειδοποίηση προς τις ΗΠΑ, δηλώνοντας ότι οποιαδήποτε επίθεση κατά της χώρας του θα αντιμετωπιστεί «ως ολοκληρωτικός πόλεμος».
Αφού ο Τραμπ καυχήθηκε για ακόμη μια φορά για τον ρόλο του ως «περιστέρι της Ειρήνης» στην ιμπεριαλιστική διευθέτηση διάφορων συγκρούσεων σημείωσε για τα αρρωστημένα σχέδια των ιμπεριαλιστών στη Γάζα πως στόχος είναι να «αποστρατιωτικοποιηθεί, να κυβερνηθεί σωστά και να ανοικοδομηθεί όμορφα» και πως είναι έτοιμος να εντείνει τα παζάρια στην Ουκρανία για τον «τερματισμό του πολέμου» και στην περιοχή. Έριξε επίσης, «καρφιά» προς τον ΟΗΕ, λέγοντας «ότι μόλις σχηματιστεί αυτό το συμβούλιο, μπορούμε να κάνουμε ό,τι θέλουμε», καθώς ο Οργανισμός δεν έχει αξιοποιήσει «πλήρως» τις δυνατότητές του. Παρόλα αυτά ισχυρίστηκε πως το «Συμβούλιο Ειρήνης» θα είναι σε «συντονισμό» με τον ΟΗΕ.
Σε συνέχεια των αγορεύσεων των συνηγόρων των Αιγύπτιων αλιεργατών, στη δίκη στο Εφετείο της ναζιστικής εγκληματικής Χρυσής Αυγής, ο Θ. Καμπαγιάννης τόνισε για τη σημασία του πρωτότυπου Καταστατικού - που προσκόμισε ο δημοσιογράφος Δ. Ψαρράς - και το αρνούνται οι χρυσαυγίτες: «Η στρατιωτικοποίηση της Χρυσής Αυγής δεν είναι αποτέλεσμα κάποιας επίθεσης σε βάρος της ή κάποιας αντισυγκέντρωσης. Υπάρχει από γεννησιμιού της, υπάρχει στο DNA της, όπως φαίνεται στο άρθρο 11 του Καταστατικού και στο γράφημα του Εσωτερικού Κώδικα («φαλαγγίτες", "λοχίτες", "πυρηνάρχες", "ομαδάρχες", "τομεάρχες", "φαλαγγάρχες").
Μάλιστα, γίνεται αναφορά στον Κανονισμό των Γραφείων σε Οργανα Υπηρεσίας και σε επιμελητές που ένας τους έχει καθήκοντα εσωτερικής ασφάλειας: Δηλαδή η Ασφάλεια που θα βρούμε μετέπειτα στη δράση της Χρυσής Αυγής υπάρχει ήδη από το πρώτο Καταστατικό της! Αυτό είναι το κρίσιμο: Το πρώτο Καταστατικό διαλύει τον ισχυρισμό περί "άμυνας"!
*Του Ελισαίου Βαγενά
Είχαμε συνηθίσει τα τηλεοπτικά κανάλια πότε να αποσιωπούν τις εργατικές και λαϊκές κινητοποιήσεις και πότε ευθέως να προσβάλουν την κοινή λογική των εκατομμυρίων που τα παρακολουθούν, για να δικαιολογήσουν τα πεπραγμένα των αντιλαϊκών κυβερνήσεων. Αυτή ακριβώς την τακτική διαπιστώσαμε τις τελευταίες ημέρες από τα αστικά Μέσα Ενημέρωσης, που λειτούργησαν ως φερέφωνα των ανάλγητων κυβερνητικών επιλογών και σχεδίων ενάντια στις αγροτικές κινητοποιήσεις, με στόχο να υπονομεύσουν την ενότητα των αγροτών και να σπιλώσουν τον δίκαιο αγώνα τους.
Ποτέ, ωστόσο, δεν πέρασε από το μυαλό μας πως θα φτάναμε να βλέπουμε και τηλεοπτικά πλάνα από επεισόδια στην παραλιακή της Θεσσαλονίκης ως δήθεν εικόνες από τις διαδηλώσεις στο Ιράν! Αυτό ξεπερνάει κάθε φαντασία! Τέτοια ήταν η «λαχτάρα» για ενημέρωση γύρω από τις εξελίξεις στο Ιράν…
Στο ΚΚΕ είναι αφιερωμένο το σημερινό πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «Μανιφέστο», η οποία, για όσους δεν την έχουν ξανακούσει (πράγμα πολύ πιθανό αν κρίνει κανείς από την κυκλοφορία της), είναι τόσο φιλοκυβερνητική που δεν θα μας έκανε εντύπωση αν μαθαίναμε ότι τυπώνεται και μέσα στο ίδιο το Μαξίμου. «Η ιερή αγελάδα που καταπατά τους νόμους και λογαριασμό δεν δίνει», «ασυλία στην ανομία και ασυδοσία» διαβάζουμε, δηλαδή τα ίδια τετριμμένα κλισέ που λέγονται αυτούσια εδώ και δεκαετίες, κάθε φορά που οι κυβερνήσεις και το σύστημα στριμώχνονται από το εργατικό-λαϊκό κίνημα, στο οποίο πρωτοστατεί το ΚΚΕ.
Στο σχετικό άρθρο και βασικά στο θολωμένο μυαλό της συντάκτριας (όπως και σε πολλά άλλα παρόμοια που αναπαράγονται σε sites τις τελευταίες ημέρες) τσουβαλιάζονται και γεγονότα με τα οποία το ΚΚΕ δεν έχει καμία σχέση, όπως τα σπασμένα περιπολικά στην Κρήτη. Ίσως να έχουν κάποιοι πιο κοντινοί στη ΝΔ….
Η κυβέρνηση έχει ξεπεράσει κάθε όριο γελοιότητας αλλά και αθλιότητας στην προσπάθεια να υπονομεύσει τα αγροτικά μπλόκα και την Πανελλαδική Επιτροπή των Μπλόκων.
Ξαφνικά η κυβέρνηση, που «δεν θέλει συζήτηση με όρους γενικών συνελεύσεων» – αυτά έλεγαν δύο μέρες για την 25μελή επιτροπή που εξέλεξαν 62 Μπλόκα σε σύσκεψη στη Νίκαια – δέχεται 25 «πρόθυμους» από όλη την Ελλάδα στο Μαξίμου! Η κυβέρνηση, που μέχρι πρότινος τα στελέχη της έτρωγαν και έπιναν με Τζιτζίδες και ΟΠΕΚΕΠΕδες, δεν είχε χώρο για 25 αγωνιστές. Βρήκε όμως 25 καρέκλες για 25 πρόθυμους. Πάμε να δούμε τι εκπροσωπεί η αντιπροσωπεία με βάση τι έδωσαν οι ΙΔΙΟΙ στη δημοσιότητα καθώς και το τι λένε τα non paper που διακινεί η κυβέρνηση:
Την ώρα που χιλιάδες αγροτοκτηνοτρόφοι παλεύουν για την επιβίωση, η κυβέρνηση απορρίπτει τα δίκαια αιτήματά τους και με το άλλο χέρι συνυπογράφει το αίσχος της συμφωνίας ΕΕ - Mercosur. Προσπαθεί μάλιστα να τους κοροϊδέψει ότι το κάνει «για το καλό τους»!
Ξεδιάντροπη κοροϊδία είναι και η στάση του ΠΑΣΟΚ, του ΣΥΡΙΖΑ και των άλλων κομμάτων, όπως του Βελόπουλου και της Κωνσταντοπούλου, που πριν δυο βδομάδες ψήφιζαν ξανά την αναθεώρηση της ΚΑΠ και τώρα διαμαρτύρονται για το «συμπλήρωμά» της.
Η ίδια η υπογραφή της συμφωνίας επιβεβαιώνει ποιο είναι το πραγματικό πρόσωπο της ΚΑΠ, αφού από αυτήν παίρνει τη σκυτάλη της ενίσχυσης του «εξαγωγικού προσανατολισμού» και των εξευτελιστικά χαμηλών τιμών στις πρώτες ύλες για λογαριασμό των εμποροβιομηχάνων.
Συγκεκριμένα, η συμφωνία «ελεύθερου εμπορίου» με τις χώρες Αργεντινή, Βραζιλία, Παραγουάη, Ουρουγουάη και Βολιβία έλαβε το «πράσινο φως» από την πλειοψηφία των κρατών - μελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης σε επίπεδο αντιπροσώπων.

Μιλώντας στην εφημερίδα «Νιου Γιορκ Τάιμς» ο Τραμπ είπε ότι «μόνο ο χρόνος θα δείξει» πόσο θα διαρκέσει η «επιτήρηση» της Βενεζουέλας, ενώ όταν ρωτήθηκε συγκεκριμένα αν θα είναι τρεις μήνες, έξι μήνες, ένας χρόνος ή περισσότερο, απάντησε: «Θα έλεγα πολύ περισσότερο».
Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε.
Το ιστολόγιο bellos blogspot.com εκφράζουν απολύτως οι αναρτήσεις που αναφέρουν την υπογραφή bellosblog. Αναρτήσεις άλλων ή αναδημοσιεύσεις ή σχόλια που δημοσιεύονται σ'αυτό το ιστολόγιο, εκφράζουν αυτούς που τα υπογράφουν και όχι απαραίτητα το bellosblog