..

Kαι μεις τι περιμένουμε. Ότι οι κουφοί παραχωρήσεις θα μας κάνουν; Οι αχόρταγοι κάτι θα μας δώσουν; Ότι οι λύκοι θα μας ταϊσουνε αντί να μας καταβροχθίσουν; Ότι από φιλία θα μας προσκαλέσει η τίγρης να της βγάλουμε τα δόντια; Τέτοια περιμένουμε; (Μπ. Μπρεχτ)

Σάββατο 13 Ιουλίου 2024

ΜΙΣΟ ΔΙΣ. ΜΕΡΙΣΜΑ ΘΑ ΔΩΣΕΙ Η «ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ» ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ

Μερίσματα, κερδοφορία και «διευκολύνσεις» στους ομίλους - Αφαίμαξη και ανασφάλεια για τον λαό

Πηγή: Eurokinissi

Όπως δημοσιεύεται τις τελευταίες μέρες η «Αττική Οδός» μοίρασε 516 εκατομμύρια στους μετόχους της (Ελλακτωρ, ΑΒΑΞ) για την περίοδο από το 2019 έως το 2023.

Η καθαρή κερδοφορία της εταιρίας, που διαχειρίζεται έναν από τους πιο κεντρικούς οδικούς άξονες της χώρας, για το 2023 διαμορφώνεται στα 83,4 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 24,6% συγκριτικά με το 2022!

Τη στιγμή που ο λαός «βασανίζεται» από την τεράστια ακρίβεια στα προϊόντα λαϊκής κατανάλωσης, στο ρεύμα, στα έξοδα κίνησης και ο μίσος πληθυσμός της χώρας δεν μπορεί να πάει ούτε μια μέρα διακοπές λόγω και των πανάκριβων εισιτηρίων - διοδίων οι επιχειρηματικοί όμιλοι κερδοφορούν και μοιράζουν εκατομμύρια στους μετόχους κοινωνικά παράσιτα. 

Οι κατασκευαστικοί όμιλοι κερδοφορούν επειδή αυξάνουν συνεχώς τα ήδη υπέρογκα διόδια, επειδή επιδοτούνται σκανδαλωδώς από το αστικό κράτος, επειδή απολαμβάνουν τεράστιων προνομίων και έχουν πρόσβαση σε ευνοϊκούς όρους δανεισμού και πακέτα χρηματοδοτήσεων. Ας δούμε ορισμένα χαρακτηριστικά παραδείγματα:

Στις εταιρείες που διαχειρίζονται τους οδικούς άξονες έχει ήδη δοθεί κρατική επιδότηση ύψους 73 εκατ. ευρώ εξαιτίας των μειωμένων κερδών την περίοδο του lockdown!

Από 1.1.2024 τα διόδια αυξήθηκαν γύρω στο 8%!

Στην εξέλιξη των διαδικασιών για την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας Οδού υπήρχε ως προαπαιτούμενο η αύξηση σχεδόν κατά 25% των διοδίων!

Και τα παραπάνω είναι μόνο η μία όψη. Καθώς, όπως τραγικά έχει βιώσει ο λαός μας, σε αυτούς τους οδικούς άξονες που εκμεταλλεύονται επιχειρηματικοί όμιλοι, εγκλωβίζονται άνθρωποι σε συνθήκες χιονιά ή όταν πιάνει κάπου φωτιά δεν υπάρχει καμία διέξοδος διαφυγής... Για παράδειγμα, ο εγκλωβισμός ανθρώπων για πάνω από ένα 24ωρο στην Αττική Οδό, τον Γενάρη του 2022, αναδεικνύει με τον πιο γλαφυρό τρόπο τις συνέπειες της εμπορευματοποίησης των υποδομών, της πολιτικής των ΣΔΙΤ και των συμβάσεων παραχώρησης για έργα που ο λαός χρυσοπληρώνει διπλά και τριπλά προκειμένου να ωφελούνται οι επιχειρηματικοί όμιλοι.

Γίνεται φανερό και από τα παραπάνω ότι ο λαός χρυσοπληρώνει διπλά και τριπλά και φοροληστέυεται για τα «ματωμένα» πλεονάσματα για να κερδοφορούν οι όμιλοι ενώ για την ικανοποίηση των δικών του αναγκών οι «οι αντοχές της οικονομίας και τα δημοσιονομικά περιθώρια είναι περιορισμένα». 

902.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ

Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε.

Το ιστολόγιο bellos blogspot.com εκφράζουν απολύτως οι αναρτήσεις που αναφέρουν την υπογραφή bellosblog. Αναρτήσεις άλλων ή αναδημοσιεύσεις ή σχόλια που δημοσιεύονται σ'αυτό το ιστολόγιο, εκφράζουν αυτούς που τα υπογράφουν και όχι απαραίτητα το bellosblog