«Πρώτο Θέμα», 1/4/2012, παραμονές εκλογών. Τότε
που η εφημερίδα του Αναστασιάδη κυκλοφορούσε το πρωτοσέλιδό της με
σκηνοθετημένα, με στημένα «ρεπορτάζ», για να πλασάρει τη ναζιστική Χρυσή Αυγή
κάτι σαν ευγενικό όμιλο «προσκόπων»...
Παρακαλούμε την προσοχή σας.
Οσα ακολουθούν παρακάτω είναι
αποσπάσματα από άρθρο με το τίτλο «Παιδομάζωμα
και συμμορίτες» που
δημοσιεύτηκε χτες στο διαδίκτυο. Γράφει ο συντάκτης:
«Σε κανέναν δεν πρέπει να
επιτρέπεται να μαζεύει μικρά παιδιά και να τους κάνει πολιτικό... κατηχητικό.
Είτε πρόκειται για τη Χρυσή Αυγή, είτε για φεστιβάλ Νεολαίας μεγάλων
προοδευτικών κομμάτων, όπου συχνά βλέπουμεγονείς κομματόσκυλα να 'χουν τα
παιδιά τους αγκαλιά με τα σφυροδρέπανα...».
Και συνεχίζει:
«Μιλάνε για σκοινί στο σπίτι του
κρεμασμένου; Γενιές ολόκληρες
πήρε στο λαιμό της η Αριστερά τους, σέρνοντας σε μια ζωή βασάνων και
βαρβαρότητας στον "κομμουνιστικό παράδεισο" χιλιάδες αθώα
Ελληνόπουλα, τα πιο αγνά θύματα του Εμφυλίου!!!».
Καταλήγει δε ως εξής:
«Με τα σημερινά δεδομένα αυτό που
έκαναν (σ.σ.: οι κομμουνιστές...) θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι αγγίζει τα όρια
του εγκλήματος πολέμου, και ηθικά στιγμάτισε ιστορικά αυτή την
παράταξη».
***
Σχόλιο στήλης:
Ο δημόσιος βίος κατακλύζεται τα
τελευταία χρόνια από διάφορες γλίτσες, που επιπλέουν στον αφρό
της βιομηχανίας του θεάματος.
Τύποι λαθρόβιοι που η αθλιότητα
και η ποταπότητά τους ισοδυναμούν με «αρετή» και εφαλτήριο «επιτυχίας». Στο
βούρκο, άλλωστε, μέσα από τον οποίο παράγονται και μέσα στον οποίο
«μεγαλουργούν» οι γλίτσες, αυτά ακριβώς είναι τα κριτήρια της «επιτυχίας»: Η ποταπότητα και η αθλιότητα.
Τέτοια περίπτωση γλίτσας είναι ο Θεμιστοκλής (σ.σ.: στην πορεία το έκανε «Θέμος») Αναστασιάδης.
Ο συντάκτης, δηλαδή, των παραπάνω
αποσπασμάτων.
*
Ο συγκεκριμένος δεν είναι η πρώτη
φορά που στα διαλείμματα των αισθητικά και ιδεολογικά υποκοσμιακών του
δραστηριοτήτων συλλαμβάνεται επ' αυτοφώρω σαν χρυσαυγίτης...
με πολιτικά.
Παρεμπιπτόντως:
Στο πλαίσιο των κύριων
δραστηριοτήτων του, όταν δηλαδή δεν διαφημίζει τη Χρυσή Αυγή, ο Θέμος (ο
γλίτσας) Αναστασιάδης εντοπίζεται ενίοτε να πρωταγωνιστεί σε μεταμεσονύκτιες
τηλεοπτικές συνεντεύξεις με βιζιτούδες πολυτελείας σε ρόλους που θα ζήλευαν
ακόμα και οι κανονικοί
νταβατζήδες κι άλλοτε σε
ρόλους βιντεοκομιστή προς και από τα Μέγαρα Μαξίμου.
Αυτός, λοιπόν, ο χρυσαυγίτης με
πολιτικά, πήρε αφορμή από τα «κατηχητικά» της Χρυσής Αυγής, για να επιτεθεί,
τελικά, στους κομμουνιστές. Οι οποίοι, κατά τον κρυφο(;)χρυσαυγίτη, είναι «εγκληματίες». Που αυτοί φταίνε
για την προσφυγιά τη δική τους και των παιδιών τους μετά τον Εμφύλιο. Που
παίρνουν τα παιδιά τους στα φεστιβάλ της ΚΝΕ και τα μολύνουν με τις σημαίες με
τα σφυροδρέπανα...
*
Παρακαλούμε την προσοχή σας. Οσα
λέει ο Θέμος (ο γλίτσας) Αναστασιάδης, είναι:
α) Λογικές απόψεις για κάποιον που η μόνη σημαία
που έχει να προτείνει στα παιδιά μέσα από τις τηλεοπτικές εκπομπές του είναι το
στριγκάκι της Τζούλιας Αλεξανδράτου.
β) Λογικές απόψεις για κάποιον που η
δημοσιογραφική «Μαύρη Τρύπα» του περιλαμβάνει από ενασχολήσεις με τους Κώστα
Καραμανλή και Αρη Σπηλιωτόπουλο αλλά κάτω από τη μέση, μέχρι εμετικά και
ρατσιστικά «ανέκδοτα» για τους ΚΝίτες, τους Ρηγάδες, τις ξανθιές και τους
Εβραίους.
γ) Λογικές απόψεις για κάποιον που σε τούτο το
περιβάλλον «πρόκοψε». Στο περιβάλλον, δηλαδή, που το έχτισαν οι νικητές του
Εμφυλίου. Στο περιβάλλον που έχει από «λίστες Λαγκάρντ» μέχρι DVD αηδίας και
κιτρινίλας. Και «πρόκοψε» τόσο, ώστε εδώ και χρόνια να παραμένουν
«αδιευκρίνιστης» προέλευσης πολλά από τα εκατομμύρια των 5,5 εκατομμυρίων ευρώ
των καταθέσεών του στο εξωτερικό, για τα οποία και διώκεται με τις κατηγορίες
της «φοροδιαφυγής» και του «ξεπλύματος μαύρου χρήματος».
δ) Λογικές απόψεις για κάποιον που ως εκδότης
της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» έχει χτίσει την... «Διάπλαση» του κοινού μέσα από
τη δημοσίευση των γνωστών φωτογραφιών από την «υπόθεση Ζαχόπουλου» και μέσα από
ενημερωτικές βιντεοταινίες - προσφορά του εντύπου του - όπως οι ακόλουθες: «Η Ναστάζια και οι φίλες της», «Η
Πάολα και οι φίλες της», «Ερωτισμός και πάθος», «Η κρυφή ζωή της Πάρις Χίλτον»,
«Ξανθιά φαντασίωση», «Ο κρυφός κόσμος του στριπτίζ», «Μια ελληνική ερωτική
ταινία έκπληξη», «Ανήθικες κυρίες», «Ο πειρασμός μιας παρθένας», «Τα απόκρυφα
του μοναστηριού», «3 δρόμοι για την ηδονή», «Ετσι κάνουν όλες»...
ε) Λογικές απόψεις για κάποιον που ο ρατσισμός
του ξεχειλίζει μέσα από πρωτοσέλιδα του τύπου: «Το γεύμα του λαθρομετανάστη 3
φορές πιο ακριβό από το γεύμα του φοιτητή» («Πρώτο Θέμα», 20/1/2013), όπου οι
έγκλειστοι μετανάστες στα στρατόπεδα συγκέντρωσης του κράτους που υπηρετεί ο
Αναστασιάδης, εκτός από έγκλειστοι εμφανίζονται και... πολυδάπανοι.
*
Και
τέλος:
Τα όσα λέει ο χρυσαυγίτης με
πολιτικά, ο Θέμος (ο γλίτσας) Αναστασιάδης, είναι πολύ
λογικές απόψεις για κάποιον που πρωτοστατεί στη διαμόρφωση του μυθεύματος περί της
«στοργής», της «ευαισθησίας» και του «κοινωνικού ρόλου» του ναζισμού προς τις
ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού.
Είναι η εφημερίδα του
Αναστασιάδη, άλλωστε, το «Πρώτο Θέμα», που την 1η Απρίλη 2012, λίγο πριν από
τις εκλογές, ξεκίνησε το παραμύθι για τον εξωραϊσμό
του ναζιστικού προφίλ της
Χρυσής Αυγής, έχοντας στην πρώτη σελίδα κύριο θέμα με τίτλο «Πέτα τη γιαγιά... στη Χρυσή Αυγή». Στο εν λόγω «ρεπορτάζ» μαθαίναμε ότι
οι γριούλες έχουν την άμεση βοήθεια της Χρυσής Αυγής όταν πηγαίνουν στα ΑΤΜ για
αναλήψεις χρημάτων...
Μόνο που στην εντυπωσιακή
φωτογραφία που συνόδευε το στημένο «ρεπορτάζ» και στο δισέλιδο κείμενο που
εμφάνιζε τους χρυσαυγίτες σαν «προσκοπάκια», πουθενά δεν αναφέρεται ότι:
Η γιαγιούλα της στημένης φωτογραφίας,
του στημένου «ρεπορτάζ», δεν ήταν παρά η μητέρα στελέχους της
ναζιστικής συμμορίας και υποψήφιου βουλευτή της Χρυσής Αυγής, που είχε
επιστρατευτεί για να γίνει «πειστικότερο» από την εφημερίδα του Αναστασιάδη το
εγκωμιαστικό της «ρεπορτάζ» για τη Χρυσή Αυγή!
Αυτός είναι ο Αναστασιάδης. Ο
γλίτσας, δηλαδή, που βρήκε αφορμή από τα ναζιστικά «κατηχητικά» της Χρυσής
Αυγής σε 6χρονα παιδιά, για να πάρει υπό την προστασία του τα παιδιά του
Εμφυλίου και τα παιδιά των σημερινών κομμουνιστών από τους... «εγκληματίες»
γονείς τους.
Γράφει:
ο Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ
ο Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ
"Ρ" 02032013
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου