Ψηφίσανε το Μνημόνιο. Ψηφίσανε τα χειρότερα αντιλαϊκά νομοσχέδια. Πτώχευσαν το λαο μετά την αφαίμαξη των μισθών και συντάξεων. Μετά το Μεσοπρόθεσμοκαι το "κούρεμα" ζητάει να τον νομιμοποιήσουμε στην πιο αισχρή και προδοτική πράξη που θα γίνει στη χώρα. Ζητάει, όπως ενας άλλος Γιώργος, ο δικτάτορας ο Παπαδόπουλος, με ένα ΝΑΙ ή ΟΧΙνα του δώσουμε άφεση αμαρτιών. Δεν πρόκειται να φτάσουμε μέχρι εκεί. Αντί για κάλπες δημοψηφίσματος θα στηθούν ΚΑΛΠΕΣ ΕΚΛΟΓΩΝ
ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣΑΤΙΡΙΚΟ Πνευματικά δικαιώματα δεν υπάρχουν. Οι ιδέες πρέπει να κυκλοφορούν ελεύθερα. Άρα... ... η αντιγραφή όχι απλώς επιτρέπεται αλλά είναι και επιθυμητή, ακόμη και χωρίς αναφορά της πηγής!
..
Kαι μεις τι περιμένουμε. Ότι οι κουφοί παραχωρήσεις θα μας κάνουν; Οι αχόρταγοι κάτι θα μας δώσουν; Ότι οι λύκοι θα μας ταϊσουνε αντί να μας καταβροχθίσουν; Ότι από φιλία θα μας προσκαλέσει η τίγρης να της βγάλουμε τα δόντια; Τέτοια περιμένουμε; (Μπ. Μπρεχτ)
Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011
Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011
ΑΠΟ ΤΟ ΗΡΩΙΚΟ ΟΧΙ ΤΟΥ 1940 ΣΤΟ ΝΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ 2011
Η νέα Κυβέρνηση του πρωθυπουργού χερ Χόρστ ΡΑΙΧενμπάχ – από το όνομά του και μόνο ανατριχιάζει όλη η Ευρώπη- των υπουργών Αδόλφο Άιχμαν, Κούρτ Σβανστάινγκερ, Κλάους Χαϊνβάνμπεργκ, Μαρλέν Κλασφάιντ και άλλων Γερμαναράδων, δύο ημέρες πριν την 28η Οκτώβρη, αποφάσισαν και έδωσαν εντολή στον «πρωθυπουργεύοντα» του 14% κ. Παπανδρέου «κούρεμα» 50% των κρατικών ομολόγων.
Για μέρες έδιναν τη μάχη, Μέρκελ και Σαρκοζί, για το ποσοστό του «κουρέματος». Ποσοστό που θα συμφέρει τις Τράπεζές τους. 60% ήθελε η Γερμανία, 40% η Γαλλία. Πήραν τις εγκρίσεις από τα κοινοβούλιά τους και στο τέλος βρήκαν τη χρυσή τομή του 50% Ο « πρωθυπουργεύων» του 14% κ. Παπανδρέου ενημέρωσε τη Βουλή; Πήρε έγκριση; Ποιες ήταν οι προτάσεις του; Κανένας Έλληνας δεν γνώριζε. Αλλά τέλος πανηγύρισε. Μας ανακοίνωσε ότι πετύχαμε. Καταφέραμε να σώσουμε τη χώρα.
Κάθε τρεις μήνες τα ίδια λέει. Καταφέραμε να σώσουμε τη χώρα.
Για ένα «κούρεμα» 100 δις ευρώ, τα οποία θα πληρώσει ο λαός. Ο κ. Βενιζέλος, ο Αντιπρόεδρος των 2 εκατ. το χρόνο, μας ενημέρωσε ότι δεν θα πάρουν άλλα μέτρα ΕΑΝ πιαστούν οι στόχοι του μεσοπρόθεσμου. Ένα χρόνο τώρα τα ίδια ακούμε. Δεν Δεν και όλο νέα μέτρα παίρνουν. Το «κούρεμα» των κρατικών ομολόγων αυτών που είχαν τα Ταμεία, τα οδηγεί στην οριστική χρεοκοπία, εάν δεν αναπληρωθεί το χάσιμο από τον κρατικό προϋπολογισμό. Θα οδηγήσει σε ένα νέο πλιάτσικο σε βάρος των εργατικών και λαϊκών εισοδημάτων. Θα αποτελέσει βάση για να μας κόψουν ξανά τους μισθούς και τις συντάξεις. Να μεγαλώσουν την ανεργία. Σηματοδοτούν μια νέα επέλαση για να μειώσουν ακόμα πιο πολύ τις παροχές στην Υγεία και στις Υπηρεσίες Πρόνοιας. Η κυβέρνηση σήκωσε το πιστόλι και έδωσε τη χαριστική βολή στα Ταμεία και τις Συντάξεις.
Και όλα αυτά την ώρα που η χώρα γιορτάζει την επέτειο του ΟΧΙ. Σκηνικό λίγο πολύ ανάλογο με εκείνο 70 χρόνια πριν. Με Γερμανούς, με δυνάμεις του άξονα (Τρόικα}, με δωσίλογους και σπιούνους. Μια κατάσταση τραγελαφική. Από τη μια Έλληνες μαθητές, παιδιά ανέργων, παιδιά απολυμένων, οικονομικά κατεστραμμένων εμπόρων. Παιδιά εξαθλιωμένων μισθωτών.. Θα παρελάσουν ενώπιον των υπευθύνων αυτής της κατάστασης .Θα πρέπει αυτά τα παιδιά να κλίνουν την κεφαλή, ένεκεν τιμής, προς την εξέδρα.
Αλλά όμως όπως πάντα, με ένα λαό που αντιστέκεται. Τους γιουχάισε. Τους κυνήγησε. Όπως κυνήγησαν τους μαυροκουκουλάκηδες και τους δωσίλογους. Κατέβηκαν από τις εξέδρες. Τους φυγάδευσαν. Κάπως έτσι ξεκίνησε η άνοιξη και στις χώρες της Αφρικής. Αίγυπτο, Συρία , Λιβύη. Ας παραδειγματιστούν.
Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011
ΕΠΟΙΗΣΕΝ ΤΗ ΝΗΣΣΑ
Μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός ότι ο πρόεδρος της Ν.Δ. επέλεξε για λόγους επικοινωνιακούς και ουσίας να μην πάρει ούτε μια φορά το λόγο κατά τη διάρκεια της συζήτησης του χειρότερου πολυνομοσχεδίου που ψηφίστηκε στη Βουλή. Ένα πολυνομοσχέδιο με άγρια μέτρα που συνθλίβουν τα εργασιακά δικαιώματα και εξαθλιώνουν το λαό.
Η δε παρέμβαση συνολικά των βουλευτών της Ν.Δ. ήταν κυριολεκτικά ανύπαρκτη για την ουσία των συζητούμενων ανατροπών. Πρόκειται για μια ακόμη επίδειξη έμπρακτης συστράτευσης με την κυβέρνηση και την τρόικα. Στην πραγματικότητα η ηγεσία της Ν.Δ. συμφωνεί με το σύνολο των βάρβαρων μέτρων, πολλά εκ των οποίων άλλωστε αποτελούν δικές της προτάσεις και περιλαμβάνονται στο πρόγραμμά της.
Είναι ολοφάνερο ότι η καταψήφιση του πολυνομοσχεδίου έγινε καθαρά για ψηφοθηρικούς λόγους, όπως έγινε και με το Μνημόνιο και το Μεσοπρόθεσμο. Ενώ δεν ψήφησε το Μνημόνιο στη συνέχεια ψήφησε 60 νόμους και άρθρα σε σύνολο 90.
Όσα δεν είπε ο κ. Σαμαράς στη Βουλή, τα είπε σε άρθρο του στη Γερμανική εφημερίδα «Φρανκφούρτερ Αλεμάιν Τσάιτουνγκ». «Το κόμμα μας η Ν.Δ. συμφώνησε πλήρως με το στόχο που είχε τεθεί στο μνημόνιο για τη δημοσιονομική πειθαρχία ……………………….. και το μόνο που ζητάμε είναι μια πολιτική που να επιτυγχάνει το σκοπό της».
Όλους αυτούς τους μήνες βγάλαμε το συμπέρασμα ότι η Ν.Δ. και ο πρόεδρός της , κ. Σαμαράς στηρίζουν στην πράξη την εφαρμογή των ίδιων των αντεργατικών μέτρων, όπως η κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων υπέρ των επιχειρησιακών-ατομικών και των ευέλικτων εργασιακών σχέσεων. Είναι υπέρ της κατάργησης των ασφαλιστικών εισφορών, της εργασιακής εφεδρείας, την κατάργηση των δημόσιων οργανισμών και των σαρωτικών ιδιωτικοποιήσεων.
Καμπάνια έχουν ξεκινήσει τα στελέχη της Ν.Δ. για να φανούν βασιλικότεροι του βασιλέως στα μάτια των ηγετών της Ε.Ε. Χρ. Λαζαρίδης σύμβουλος του κ. Σαμαρά. « Το γεγονός ότι καταψηφίσαμε το μεσοπρόθεσμο δεν σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζουμε……………… και των περικοπών». Χρ. Σταϊκούρας: «Το κόμμα μας στήριξε 48 από τους 100 νόμους» δηλώνει με υπερηφάνεια. Την ίδια στιγμή η ηγεσία της Ν.Δ. δε διστάζει να κοροϊδεύει το λαό, χαρακτηρίζοντας «αποτυχημένη» και «αδιέξοδη» μια πολιτική που κατά τ΄ άλλα στηρίζει με όλες τις δυνάμεις της. Έδωσε πράσινο φως στην καταστολή των απεργιακών κινητοποιήσεων –ΤΑΞΙ – ΟΤΑ –
Όλοι πρέπει να αξιολογήσουμε, μέσα από την κρίση, τις θέσεις και τις επιλογές των κομμάτων που συμφωνούν με τους στόχους και την ουσία του μνημονίου, ότι πρέπει να υποστούν γερό πλήγμα και μέσα από διάφορους αγώνες και μέσα από τις εκλογές.
Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011
ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ Η ΨΥΧΙΚΑ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ;
Σοκ και δέος προκαλούν οι αποφάσεις για τα νέα μέτρα των ημερών που ανακοινώνονται από την κυβέρνηση. Όλοι αυτοί οι καθηγητές πανεπιστημίου που βρίσκονται στο υπουργικό συμβούλιο που την ημέρα άλλα λένε και το βράδυ αποφασίζουν άλλα, έχουν φέρει τον Ελληνικό λαό στα πρόθυρα νευρικής κρίσης. Ο Ελληνικός λαός αναρωτιέται εάν αυτοί που μας κυβερνούν βγήκαν από μήτρα Ελληνίδας ή από άλλο ον ( ζώο ). Εάν είναι πατριώτες ή ανθέλληνες. Εάν είναι ικανοί ή ανίκανοι. Εάν έχουν σώας τας φρένας ή είναι ψυχικά ασθενείς; Και σαν να μην φτάνουν όλα αυτά, βγαίνει πάλι ο ευφυής πανεπιστημιακός κ. Βενιζέλος – ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ – με ύφος σαράντα καρδιναλίων, υποτιμώντας τη νοημοσύνη μας, ανακοινώνει ότι οι μισθοί και οι συντάξεις « ευτυχώς» γυρίζουν στο 2004. Οι εμείς ζούμε σε άλλη διάσταση ή οι νευροδιαβιβαστές του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, εμφανίζουν πάθηση και χρήζει ο άνθρωπος ειδικής εξέτασης. Οι μισθοί και οι συντάξεις μετά τις φοροκαταιγίδες δεν είναι στα επίπεδα του 2004 αλλά του 1984. Η κατάργηση της Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης και η δουλειά χωρίς δικαιώματα, μας στέλνει στο 1884 πριν την εξέγερση των εργατών του Σικάγου και όχι στο2004. Για δε το δανεισμό μας από τους τοκογλύφους δεν μας πάει στο 2004 αλλά στο 1824 στη εποχή του Κολοκοτρώνη. Φαίνεται ότι ο ευφυέστατος κ. Βενιζέλος ή μπέρδεψε τις χρονολογίες ή αντί ότι πάμε στο 4, εννοούσε ότι ο λαός θα πέσει στα 4.
Όσα οι εργαζόμενοι με αγώνες και θυσίες κατέκτησαν σε ένα αιώνα, ισοπεδώθηκαν μέσα σε λίγους μήνες, από το μαύρο μέτωπο της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ-ΕΕ-ΔΝΤ και με τη στήριξη Ν.Δ. και ΛΑΟΣ.
Επιβάλλουν δουλειά χωρίς δικαιώματα. Θέλουν δούλους στην υπηρεσία των μονοπωλίων. Οι νέοι φόροι, τα χαράτσια, οι μειώσεις μισθών και συντάξεων, οι εφεδρείες, οι απολύσεις, το τσεκούρι στις παροχές υγείας, η εμπορευματοποίηση της Παιδείας και η ισοπέδωση του Δημόσιου Σχολείου δεν γίνονται για να σωθεί η χώρα.
Η λεηλασία των ταμείων με την ανταλλαγή των ομολόγων, η επίθεση στις επικουρικές συντάξεις και Β.Α.Ε. δεν γίνονται για να σωθεί η χώρα. Δεν πάνε τα παιδιά μας στο σχολείο χωρίς βιβλία για μειωθεί το έλλειμμα. Η κατάργηση του κατώτερου μισθού και Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας δεν γίνεται για καλυφθεί το έλλειμμα. Είναι απαίτηση των ντόπιων και Γερμανών βιομηχάνων, των τραπεζιτών, των μεγαλοεπιχειρηματιών. Το δηλητήριο που χύνουν κάθε μέρα ανάμεσα στους εργαζόμενους στο δημόσιο, στα «ρετιρέ» και στον ιδιωτικό τομέα δεν είναι για να μειωθεί το χρέος. ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ.
Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011
«ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ» ΚΛΕΙΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ
Παππούς πρωθυπουργός.( ΓΕΩΡ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ )
Πατέρας πρωθυπουργός.( ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ )
Εγγονός πρωθυπουργός.( ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ )
Θείος πρωθυπουργός.(ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ)
Ανιψιός πρωθυπουργός.(ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ)
Μπαμπάς πρωθυπουργός.(ΚΩΣΤΑΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ)
Θυγατέρα – θέλει να γίνει – πρωθυπουργός.( ΝΤΟΡΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ)
65 χρόνια τρείς οικογένειες κυβερνούν τη χώρα. Τώρα που ανοίγουν τα κλειστά επαγγέλματα μήπως ήρθε η ώρα να το ανοίξουμε εμείς και να τους στείλουμε στα σπίτια τουςΠαρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011
ΚΛΕΦΤΕΣ ΨΕΥΤΕΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ
Σοκ και δέος προκαλούν στον Ελληνικό λαό, οι αποφάσεις της κυβέρνησης για τα νέα μέτρα. Μια κυβέρνηση που θυμίζει, κυβέρνηση άλλων εποχών. Μιας κυβέρνησης κατεχόμενης χώρας. Μια κυβέρνηση που συμπεριφέρεται στο λαό της ως κυβέρνηση Κουίσλιγκ-Τσολάκογλου. Μια κυβέρνηση που συνεργάζεται με τους οικονομικούς παράγοντες του Δ! Ράϊχ. Μια κυβέρνηση που συνεργάζεται μα το στρατό των Λεγεωνάριων.
Μια κυβέρνηση που προκειμένου να ξεπληρώσει μέχρι δεκάρας –τα δικά της κλεμμένα- στους τοκογλύφους- ξένους πιστωτές μας και με τον κάθε τρίμηνο άθλιο πολιτικό εκβιασμό της εξόδου της χώρας μας, από το ευρώ λόγω χρεοκοπίας, η «σοσιαλιστική» κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, αποφάσισε την ισοπέδωση του Ελληνικού λαού.
Όλα αυτά για την εξασφάλιση μόνο της 6ης δόσης. Μιας δόσης 7,5 δις ευρώ, που τα 7 δις θα πάνε στα τοκοχρεολύσια των τοκογλύφων. Αλήθεια στην 7η, 8η, 9η, δόση τι θα πάρουν.
Αυτή η κυβέρνηση που τριάντα χρόνια, γιατί οι ίδιοι υπουργοί ήταν και τότε, καταλήστευαν το δημόσιο χρήμα. Διόριζαν όποιον ήθελαν και όπου ήθελαν.
Αυτή η κυβέρνηση που ανήγαγε τη μίζα σε εξυπνάδα, χωρίς να τιμωρήσουν κανέναν.
Αυτοί ήταν οι εμπνευστές της πυραμίδας του χρηματιστηρίου, και έφαγαν τα χρήματα του Ελληνικού λαού.
Μιας κυβέρνησης που με ψεύτικα συνθήματα –λεφτά υπάρχουν- κλέψανε την ψήφο του Ελληνικού λαού. Αυτή η κυβέρνηση που ξεπουλά κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας, έρχεται σήμερα να σώσει δήθεν τη χώρα από την χρεοκοπία αφού πρώτα χρεοκοπήσει το λαό, ανακοινώνοντας τα χειρότερα οικονομικά μέτρα που ανακοίνωσε ποτέ κυβέρνηση τριτοκοσμικής χώρας. Στα σχέδιά τους είναι:
Μείωση κατά 20% των συντάξεων. Μείωση από 30% έως 70% των επικουρικών. Μείωση κατά 40% των συντάξεων για όσους είναι κάτω των 55 ετών. Αύξηση του φόρου πετρελαίου θέρμανσης. Χαράτσι στα ακίνητα. Κεφαλικό φόρο. 70000 απολύσεις στο δημόσιο. Ξεπούλημα του τεράστιου σε αξία ορυκτού πλούτου της χώρας. ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ 6η ΔΟΣΗ. Για να σώσουν την παρτίδα προσπαθούν να στρέψουν τη μία κοινωνική τάξη εναντίον της άλλης. Να ασχολείται η κοινωνία με πόσα χρήματα αμοίβεται ένας οξυγονοκολλητής, ένας οδοκαθαριστής. Πόσα παίρνει ένας δημόσιος υπάλληλος σε σχέση με έναν στον ιδιωτικό τομέα. Γιατί άλλοι παίρνουν σύνταξη στα 45 η 50 χρονών και άλλοι στα 65. Αυτοί τα ψηφήσανε. Αποπροσανατολίζουν το λαό. Αυτοί τι προνόμια έχουν; Αμοιβές των 10000 ευρώ. Αυτοκίνητα, γραφεία, υπαλλήλους- συγγενείς τους βέβαια-, bonus και τι παροχές τους εξασφαλίζει η δουλειά τους. Και βέβαια τι έργο παράγουν; Ο κ. Βενιζέλος που νομίζει ότι με τον λόγο του και τη ευφυία του μπορεί να καταφέρει τα πάντα. Ας μας πείσει σε καιρούς κρίσης δεν κοστίζει λίγο στον Ελληνικό λαό. Ότι ως αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός κοστίζει στον Έλληνα φορολογούμενο 3.000.000 ευρώ το χρόνο. Μόνο αυτός. Αυτός που με αλαζονεία, μας κουνάει το δάκτυλο, λέγοντας μας, ότι ευτυχώς που έχουμε τεθεί υπό τον έλεγχο της τρόικας, γιατί έτσι μπορούμε να αυτοελεχθούμε!...... Εδώ η πολυσυζητημένη πολιτική ευφυία του, πήγε περίπατο, με κάθε έννοια αξιοπρέπειας. Αν ο κ. Βενιζέλος αισθάνεται ότι αυτός όσο και οι συγκυβερνώντες είναι τόσο ανίκανοι, ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ. ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ. ΠΡΟΤΟΥ ΕΚΔΙΩΧΘΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΚΔΙΩΧΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΤΑΠΕΙΝΩΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ.
Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011
ΜΑΥΡΟΣ ΚΑΙ ΑΓΧΩΤΙΚΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ
Το σημερινό αρθράκι το αφιερώνω στο φίλο μου το Βασιλάκη. Τώρα τελευταία τον βρήκα πολύ αγχωμένο. Όλο αναστέναζε. Αναστέναζε-αναστέναζε και όλο σκέφτονταν φωναχτά. Πολύ άγχος. Στα πρόθυρα νευρικής κρίσης Έτοιμος για κατάθλιψη. Στο φίλο μου το Βασιλάκη ,που δούλεψε 37 χρόνια, και παίρνει σύνταξη 1200 ευρώ. Στο φίλο μου το Βασιλάκη, που του ήλθε ο κεφαλικός φόρος, του Σουλτάνου, 250 ε. Σκέφτεται την έκτακτη εισφορά του σπιτιού του, των 400 ε. Το δάνειο για το σπίτι ,της πρόσφατα άνεργης κόρης του, των 600 ε. Την έκτακτη εισφορά για το σπίτι της, άλλα 400 ε. Σκέφτεται, σκέφτεται και όλο αγχώνεται. Ρε Βασιλάκη αγχώνεσαι για 250 ευρώ όταν παίρνεις σύνταξη 1200 ε. Τι να πει και ο καημένος ο ΣΟΥΛΤΑΝΟΣ που αγχώνεται και πιέζεται, πως θα μαζέψει, 5.8 δις ευρώ από τον κεφαλικό φόρο για να τα δώσει στους ευρωπαίους τοκογλύφους, για τα δάνεια και προμήθειες που κλέψανε. Στεναχωριέσαι και αγχώνεσαι πως θα πληρώσεις τα 400 ε. για τη έκτακτη εισφορά, όταν θα πάρεις 1200 ε σύνταξη; Τι λες ρε Βασιλάκη; Τι να πει ο βασανισμένος ο Γιωργάκης; Αυτός αγχώνεται πώς να σε ΠΕΙΣΕΙ, ότι τα χρήματα που θα σου πάρει και πρέπει να μαζέψει γύρω στα 2.5 δις, ότι πρέπει να τα δώσει στις Ελληνικές Τράπεζες γιατί δεν είχαν κέρδη όσα την προηγούμενη χρονιά.
Στεναχωριέσαι πως θα πληρώσεις το δάνειο των 600 ε. και την έκτακτη εισφορά των 400 ε., της άνεργης κόρη σου και του απολυμένου γαμπρού σου; Πλάκα μας κάνεις ρε Βασιλάκη; Αφού η σύνταξή σου είναι 1200 ε. Τι να πει και ο απελπισμένος ο Τζέφρυ; Συγνώμη. Ο πρωθυπουργό σου ήθελα να πω. Που βγήκε με ύφος περίλυπο και με μαυρισμένα μάτια, από το ξενύχτι, για να σου ανακοινώσει και να σε πείσει, ότι θα κάνει τα αδύνατα δυνατά για να υπάρχει ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΑΝΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ; Δηλαδή μόνο εσύ θα έχεις εισόδημα. Καταλαβέτο Βασιλάκη. Θα είσαι προνομιούχος . Δηλαδή ρε Βασιλάκη θα αγχωθείς τώρα για 2000 ε. χαράτσια που ζητάνε να πληρώσεις ενώ η σύνταξή σου είναι 1200 ε.; Και για τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας που θα έλθουν; Θα σε πιάσει κατάθλιψη; Για την αύξηση του φόρου πετρελαίου που από 0,70 λεπτά το λίτρο θα γίνει 1.5 ευρώ; Και εδώ θα αγχωθείς; Άσε μας ρε Βασιλάκη. Εγώ στεναχωριέμαι πιο πολύ για τον πρωθυπουργό σου. Μην πάθει κάτι. Μην φύγει νύχτα και μείνουμε χωρίς πρωθυπουργό. Δεν βλέπεις το άγχος του. Δεν βλέπεις πως γυαλίζει το μάτι του; Δεν βλέπεις μέσα στα πολλά σαρδάμ που κάνει προσπαθεί να μας πείσει ότι η ανεργία δεν είναι δυστυχία αλλά κάτι σαν εκδρομή στο λούνα πάρκ της «εργασιακής εφεδρείας»; Τι να κάνει για να σε πείσει ο καημένος ο πρωθυπουργός ότι με τις δικές σου θυσίες θα σωθεί το ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ; Ότι εσύ με τη θέλησή σου κουτσουρεύεις τη σύνταξη σου. Σύνελθε Βασιλάκη!!!!!!!!!!! Βρίσκεσαι στα πρόθυρα νευρικής κρίσης. Φοβάμαι ότι θα τους ΠΑΡΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΡΕΣ όπως έλεγε και πρωθυπουργός. Πιστεύεις ότι όταν έλεγαν λεφτά υπάρχουν, εννοούσαν τη σύνταξή σου. Πιστεύεις τώρα ότι σου είπαν ψέματα για να σου πάρουν την ψήφο. Άρχισες να πιστεύεις ότι και τώρα ψέματα σου λένε για να σώσουν το τραπεζικό σύστημα και όχι τη χώρα. Τι να σου πω ρε Βασιλάκη. Αν πιστεύεις όλα αυτά χαλάρωσε. Έχεις και οικογένεια. Κάνε αυτό που θα κάνουν οι περισσότεροι Έλληνες. ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ. ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΛΕΨΑΝΕ ΑΥΤΟΙ. Καιρός είναι Βασιλάκη να ακολουθήσουμε τη ρήση του μεγάλου φιλοσόφου μας. Του Αριστοτέλη: Καλλίτερα να μας λένε ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΖΩΑ ΠΑΡΑ ΣΚΕΤΑ ΖΩΑ.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
ΠΡΟΣΟΧΗ
Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε.
Το ιστολόγιο bellos blogspot.com εκφράζουν απολύτως οι αναρτήσεις που αναφέρουν την υπογραφή bellosblog. Αναρτήσεις άλλων ή αναδημοσιεύσεις ή σχόλια που δημοσιεύονται σ'αυτό το ιστολόγιο, εκφράζουν αυτούς που τα υπογράφουν και όχι απαραίτητα το bellosblog