Η
συγκυβέρνηση, προχώρησε σε αυτό που μας έχει πλέον «συνηθίσει» να κάνει ότι ένα
κομμάτι των εργαζομένων αποφασίζει να «σηκώσει κεφάλι». Να προχωρήσει σε
επιστράτευση του συγκεκριμένου κλάδου, όπως έκανε λίγους μήνες νωρίτερα με τους
ναυτεργάτες και τους εργαζόμενους στους ΟΤΑ. Στην περίπτωση των εκπαιδευτικών
έκανε ένα ακόμη βήμα προς την ολοκληρωτική απαγόρευση του
δικαιώματος της απεργίας. Επιστράτευσε- προληπτικά- τους καθηγητές πριν αυτοί
αποφασίσουν δημοκρατικά μέσα από τις Γενικές Συνελεύσεις- τον τρόπο που θα
κινητοποιηθούν. Όλα αυτά που προκαλούν απέχθεια αλλά και δημιουργούν ερωτήματα
για το «που πάει τελικά τα πράγματα αυτή η κυβέρνηση». Φυσικά τα διάφορα
«παπαγαλάκια» της προσπαθούν να φέρουν τους καθηγητές σε αντιπαράθεση με τους
γονείς και τους μαθητές, λέγοντας ότι τα κάνει αυτά η κυβέρνηση γιατί δήθεν
ενδιαφέρεται για το καλό των παιδιών που δίνουν εξετάσεις. ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ!
Ποιοι
άραγε τα λένε αυτά; Έχουμε μία κυβέρνηση- που ως συνέχεια- των προηγούμενων
έχει οδηγήσει το 65% των νέων στην ανεργία.
-Μια
κυβέρνηση που με την πολιτική της έχει οδηγήσει σε μια τριετία 120.000
πτυχιούχους Έλληνες στη μετανάστευση.
-Μια
κυβέρνηση που με την πολιτική της αφήνει τα παιδιά μας χωρίς θέρμανση στα
σχολεία.
-Μια
κυβέρνηση που απαρτίζεται από εκείνους οι οποίοι έφτασαν να μοιράζουν στα
σχολείαφωτοτυπίες αντί για βιβλία, είναι δυνατόν να μη σκέφτεται τα παιδιά μας;
-Μια
κυβέρνηση που με την πολιτική της 500.000 παιδιά ζουν κάτω από το όριο της
φτώχειας, που με την πολιτική της έφτασαν να λιποθυμούν παιδιά στα σχολεία λόγω
υποσιτισμού;
Και ακόμη
έχουμε μία κυβέρνηση:
-Που
έκοψε το μισό μισθό από τους γονείς των μαθητών.
-Μια
κυβέρνηση που με την πολιτική της έχει στείλει εκατοντάδες πατεράδες και
μανάδες στην ανεργία.
-Μια
κυβέρνηση που με την πολιτική της εξαναγκάζει τις ελληνικές οικογένειες να
πληρώνουν πάνω από 5 δισ. ευρώ ετησίως για ιδιωτικές δαπάνες Παιδείας.
Φυσικά
κάποιος θα μπορούσε να πέι ότι «όποιος αγαπάει, παιδεύει»!
Η
επιστράτευση των καθηγητών από την κυβέρνηση αποκαλύπτει την αντιδραστικότητα
των αλλαγών στην παιδεία. Δείχνει τι σημαίνει εκπαιδευτικός στο “νέο σχολείο”
της αγοράς, της λεγόμενης αξιολόγησης, του υποσιτισμού, των ταξικών φραγμών. Η
εξέλιξη αυτή επιβεβαιώνει περίτρανα ότι κυβέρνηση και κεφάλαιο θέλουν δάσκαλο
σκυφτό κι αμόρφωτο λαό. Αλήθεια, ο δημοκράτης Σαμαράς, ο συνταγματολόγος
Βενιζέλος και ο «αριστερός» Κουβέλης δεν ξέρουν ότι η ενέργειά τους μπορεί να
εκληφθεί σαν «αυταρχισμός»; Σαν «αυθαιρεσία»; Σαν «αντιδημοκρατική εκτροπή»;Το
ξέρουν, αλλά η κυβέρνηση, πιστή στο καθήκον της...
Οσο δε
αφορά το ενδιαφέρον της για τα ζητήματα της εκπαίδευσης σημειώνουμε
ακόμη:
-Μέσα σε τρία
χρόνια, έχουν βάλει λουκέτα σε 980 σχολεία, στο λεξικό της πολιτικής τους
απρέπειας αυτό το λένε «συγχωνεύσεις» - αλλά τώρα ζητάνε και τα ρέστα!
-Μόνο
φέτος έχουν χαθεί, λόγω ελλείψεων σε καθηγητές, πάνω από 32.000 (!) διδακτικές
ώρες - αλλά τώρα ζητάνε και τα ρέστα!
-Από το
2009 και μετά, οι μειώσεις δαπανών για τα σχολεία αγγίζουν το 47% (!) - αλλά
τώρα ζητάνε και τα ρέστα!
-Η Ελλάδα
είναι η χώρα της ΕΕ, που, εκτός από το υψηλότερο ποσοστό μαθητικής διαρροής,
παρουσιάζει και το «προνόμιο» το ποσοστό της αύξησης των νέων που βρίσκονται
εκτός εκπαίδευσης, κατάρτισης και απασχόλησης να έχει αυξηθεί από το 2008 μέχρι
το 2011 κατά 54,7% (!) - και τώρα ζητάνε και τα ρέστα!
Η
εμπειρία της φετινής χρονιάς που ολοκληρώνεται δεν αφήνει
περιθώριο για αυταπάτες. Σχολεία χωρίς δάσκαλο, εκατοντάδες κενά σε βασικά
μαθήματα μέχρι και το Γενάρη, υποσιτισμός που εξαπλώνεται σχολεία χωρίς
θέρμανση, στεγνές οικονομικά σχολικές επιτροπές στους Δήμους της χώρας κ.α
Τουλάχιστον ας μην μας κοροϊδεύουν!!!
Η άλλη άποψη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου