Συγκεκριμένα:
Η
εταιρεία εγκατέλειψε απλήρωτους τους ναυτεργάτες μέλη του πληρώματος οι οποίοι
εντάχθηκαν από τις 26/9/2011 στο ν. 3816/2010 «Περί εγκατάλειψης στην αλλοδαπή
ή ημεδαπή Ελλήνων ναυτικών». Οι ναυτεργάτες αποζημιώθηκαν μέρος των
δεδουλευμένων αποδοχών τους (27.389,64 ευρώ) από το ΝΑΤ.
Μέχρι
σήμερα η εταιρεία οφείλει προς το ΝΑΤ το ποσό των 236,771,07 ευρώ (σχ. έγγραφο
ΝΑΤ αριθμ. 81963/7-9-2012) από φύλλα εκκαθάρισης ναυτολογίων.
Επίσης
υπάρχει δικαστική απόφαση για συντηρητική κατάσχεση στο ποσό των 80.000 ευρώ
για τους ναυτεργάτες.
Το
πλοίο είχε την επιδοτούμενη δρομολογιακή γραμμή Φούρνοι - Θύμαινα - Άγιος
Κήρυκος - Καρλόβασι - Βαθύ με μίσθωμα 5.551,66 ευρώ ανά ταξίδι μέχρι τις
31/10/2011 με την αριθμό 92/31-10-2008 σύμβαση ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας με
το ΥΝΑ δηλαδή η ετήσια επιδότηση έφτανε σε 1.500.000 ευρώ, ενώ η εταιρεία δεν
εφάρμοσε την τριετή Σύμβαση και αυτή έχει λήξει από τις 31/10/2011 χωρίς να
έχει εκπέσει η εγγυητική επιστολή των 200.000 ευρώ.
Το
παραπάνω πλοίο αντικαταστάθηκε από το Ε/Γ «Παναγία Θεολόγος» χωρίς την
δυνατότητα μετακίνησης οχημάτων και εμπορευμάτων, δημιουργώντας σοβαρά
προβλήματα στους κατοίκους των νησιών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου