Σε 48ωρη απεργία προχωρούν τα ναυτεργατικά Σωματεία «ΠΕΜΕΝ» και «ΣΤΕΦΕΝΣΟΝ» από Δευτέρα 15 Δεκέμβρη και ώρα 6 π.μ. έως την ίδια ώρα της Τετάρτης 17 Δεκέμβρη δηλώνοντας ξεκάθαρα πως δεν θα επιτρέψουν τα Φορτηγά Οχηματαγωγά πλοία (Ro-Ro), να μεταφέρουν πολεμικό υλικό, ενώ διεκδικούν πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς. Παράλληλα υπογραμμίζουν ότι θα κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους.
Στην κοινή ανακοίνωσή τους αναλυτικά αναφέρουν:
«Συνάδελφοι, καλούμαστε να βγάλουμε το μηνιάτικο μέσα σε εξοντωτικές συνθήκες, η εντατικοποίηση χτυπάει κόκκινο, ο κίνδυνος για τη ζωή και την ασφάλεια μας είναι καθημερινός. Τα εργοδοτικά εγκλήματα και τα δεκάδες μικρά και μεγάλα ναυτεργατικά ατυχήματα, που είχαμε σαν απολογισμό το καλοκαίρι που πέρασε, είναι η πιο τραγική απόδειξη.
Η κυβέρνηση μοιράζει χρήμα στους μεγάλους ομίλους, ιδιαίτερα στα μονοπώλια του πολέμου. Μέσω του νέου κρατικού προϋπολογισμού προβλέπεται κρατική στήριξη 21 δισ. ευρώ για επενδύσεις στην πολεμική οικονομία, ενώ θεσπίζονται εκπτώσεις φόρου 100% για "επενδύσεις σε στρατηγικούς τομείς άμυνας". Στο 5% του ΑΕΠ είναι οι δαπάνες για τους ΝΑΤΟικούς σχεδιασμούς, για εξοπλισμούς και για όπλα που στέλνονται από τον Ειρηνικό έως την Ουκρανία.
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, βάζουν τα Φορτηγά Οχηματαγωγά πλοία (Ro-Ro), να μεταφέρουν πολεμικό υλικό, σε μια περίοδο που η περιοχή μας θυμίζει μπαρουταποθήκη. Μετατρέπουν δηλαδή τα ίδια τα πλοία που δουλεύουμε σε πλωτούς στόχους, σε ενδεχόμενο κλιμάκωσης των πολεμικών συγκρούσεων.
Την ίδια ώρα βλέπουμε το πραγματικό μας εισόδημα να εξανεμίζεται από την άμεση και έμμεση φορολογία, από την εξοντωτική αύξηση στις τιμές των προϊόντων ευρείας λαϊκής κατανάλωσης .
Οι εφοπλιστές τσεπώνουν εκατομμύρια από το πολεμικό αλισβερίσι, την ίδια ώρα που εμείς, μέσα στα ανεπαρκώς στελεχωμένα και υποσυντήρητα πλοία τους, δεν ξέρουμε αν θα γυρίσουμε στα σπίτια μας αρτιμελείς.
Είναι ουσιαστικό ζήτημα η επαρκής στελέχωση των πλοίων, για την υπεράσπιση της ασφάλειας της ανθρώπινης ζωής. Είναι ακραία επικίνδυνο να κάνει βάρδια ένας άνθρωπος μόνος του στο μηχανοστάσιο, γιατί αν του συμβεί οτιδήποτε, θα τον βρουν όταν θα κατεβεί η σκάντζα του!
Ο ρόλος της πλειοψηφίας της Διοίκησης της ΠΝΟ, εξαντλεί στα πλαίσια του «κοινωνικού διαλόγου» τη δράση της, καλλιεργεί πλήρως υποχωρητική γραμμή και έτσι επιτελεί άψογα τον ρόλο της, ως γνήσιο μακρύ χέρι των εφοπλιστών.
Σε αυτές τις συνθήκες, είναι σημαντικό να διεκδικούμε καλυτέρευση των όρων δουλειάς, να απαιτούμε μέτρα υγείας και ασφάλειας για να γυρνάμε στο σπίτι μας σώοι και αβλαβείς.
Προοπτική δίνει ο δρόμος της συλλογικής διεκδίκησης και δράσης, ο συντονισμός με όλες τις ειδικότητες, η αλληλεγγύη με όλους τους εργαζόμενους , με αιτήματα που πατούν στις πραγματικές μας ανάγκες για αυξήσεις στις ΣΣΕ .
Στηρίζουμε το αίτημα των συναδέλφων Λοστρόμων - Ναυτών - Τζόβενων για αύξηση στα γκαραζιάτικα.
Όσοι ονειρεύονται αλλαγή της Σύμβασης της Ακτοπλοΐας στα δρομολογημένα Ro-Ro, τους ενημερώνουμε πως τα σχέδιά τους θα μείνουν στη φαντασία τους.
Όπου παραβιάζεται η σύμβαση της Ακτοπλοΐας, θα μας βρίσκουν απέναντι τους!
Σε αυτή την κατεύθυνση, προχωράμε σε 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση στα Ro-Ro, από 15/12 και ώρα 06:00 το πρωί έως και 17/12 και ώρα 06:00 το πρωί, με προοπτική κλιμάκωσης.
Διεκδικούμε:
Να σταματήσει ΤΩΡΑ η μεταφορά πολεμικού υλικού από τα Ro-Ro.
Συνθέσεις με βάση τις πραγματικές ανάγκες. Αύξηση της σύνθεσης στα μηχανοστάσια, να μην εφαρμόζεται η σύνθεση λόγω UMS στα δρομολογημένα Ro-Ro.
Ουσιαστικά μέτρα υγείας και ασφάλειας, για αξιοπρεπή ενδιαίτηση.
Το επίδομα υδραυλικών εργασιών να επεκταθεί σε όλο το πλήρωμα του μηχανοστασίου.
Καταβολή επιδόματος μεταφοράς επικίνδυνου φορτίου στα δρομολογημένα Ro-Ro, για όλες τις ειδικότητες των ναυτεργατών και κατοχύρωσή του στη ΣΣΕ Ακτοπλοΐας»
902gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου