Kαι μεις τι περιμένουμε. Ότι οι κουφοί παραχωρήσεις θα μας κάνουν; Οι αχόρταγοι κάτι θα μας δώσουν; Ότι οι λύκοι θα μας ταϊσουνε αντί να μας καταβροχθίσουν; Ότι από φιλία θα μας προσκαλέσει η τίγρης να της βγάλουμε τα δόντια; Τέτοια περιμένουμε; (Μπ. Μπρεχτ)

Κυριακή 3 Απριλίου 2016

Συρματοπλέγματα στο στρατόπεδο 722 ΤΜ της Αλεξάνδρειας όπου φιλοξενούνται οι Σύριοι πρόσφυγες.

Τέσσερα λεωφορεία με Σύριους πρόσφυγες έφτασαν στην Αλεξάνδρεια. Λίγα λεπτά μετά τις πέντε το απόγευμα αναχώρησαν από τον Κατσικά Ιωαννίνων, που από προχθές το βράδυ αρνούνταν να κατέβουν και να εγκατασταθούν στον καταυλισμό. Μετά από είκοσι ώρες αναμονής κι αφού προηγήθηκαν στιγμές έντασης και μεγάλου εκνευρισμού, τα λεωφορεία ξεκίνησαν, με προορισμό την Αλεξάνδρεια.

Οι πρόσφυγες είχαν ξεκινήσει προχθές το πρωί από το λιμάνι του Πειραιά κι αφού τους ενημέρωναν ότι θα εγκατασταθούν σε χώρους στεγασμένους, όπως συνέβη με συμπατριώτες τους στην Κυλλήνη. Όταν έφτασαν στον Κατσικά και είδαν από κοντά τις συνθήκες του καταυλισμού αρνήθηκαν να μείνουν και διανυκτέρευσαν στα λεωφορεία.

Όπως στο Κατσικά, έτσι και στην Αλεξάνδρεια, οι πρόσφυγες αρνήθηκαν να μπουν σε σκηνές και ζήτησαν την επιστροφή στον Πειραιά. Όπως τόνισαν, για να μπουν στα λεωφορεία και να φύγουν από τον Πειραιά τους είχαν υποσχεθεί καλύτερες συνθήκες διαμονής και όχι σκηνές. Συγκεκριμένα είπαν, ότι τους υποσχέθηκαν ξενοδοχεία ή σπίτια που μπορεί να μείνει κάποιος κι όχι κατασκηνώσεις. Γι αυτό τον λόγο ζήτησαν την επιστροφή στην Αθήνα.

Τελικά πείσθηκαν και εγκαταστάθηκαν στο στρατόπεδο.

Σήμερα στο στρατόπεδο 722 ΤΜ φιλοξενούνται 308 πρόσφυγες.
Πάνω από 100 παιδιά και 18 νήπια από ενός μηνός έως ενός έτους.

1. Τώρα καλοκαιριάζει..μα έχουμε φίδια και σκορπιούς
    Μετά θα χειμωνιάσει και θα έχουμε μπόρες,νερό..κρύο και λασπουριά..
    Από ψέμματα..χορτάσαμε πρώτα μεις ως Μικρασιάτες..έπεται και η συνέχεια..
    Προβληματίζομαι λοιπόν.
    Μήπως όταν ο Μητσοτάκης ως πρωθυπουργός επισκέφθηκε πρώτα τον Μουμπάραγκ και κατόπθν τον Άσσαντ..λεω..απλοικά..γιατί στις συνομιλίες του με τον Άσσαντ δεν μπήκε κανείς δημοσιογράφος ούτε δόθηκε κοινή συνέντευξη τύπου όπως έγινε στο Κάιρο;;
    Απλοικά εκφράζω την απορία μήπως από τότε ήταν συμφωνημένο..μήπως το προσφυγικό δράμα είναι déjà -vue;;

ΠΡΟΣΟΧΗ

Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε.

Το ιστολόγιο bellos blogspot.com εκφράζουν απολύτως οι αναρτήσεις που αναφέρουν την υπογραφή bellosblog. Αναρτήσεις άλλων ή αναδημοσιεύσεις ή σχόλια που δημοσιεύονται σ'αυτό το ιστολόγιο, εκφράζουν αυτούς που τα υπογράφουν και όχι απαραίτητα το bellosblog