..

Kαι μεις τι περιμένουμε. Ότι οι κουφοί παραχωρήσεις θα μας κάνουν; Οι αχόρταγοι κάτι θα μας δώσουν; Ότι οι λύκοι θα μας ταϊσουνε αντί να μας καταβροχθίσουν; Ότι από φιλία θα μας προσκαλέσει η τίγρης να της βγάλουμε τα δόντια; Τέτοια περιμένουμε; (Μπ. Μπρεχτ)

Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

Νίκος Φίλης:Είσαι καθηγητής και θέλεις να αξιολογηθείς;;;;;; Δουλέψε ......τζάμπα!!!!!


Ο υπουργός Παιδείας που δεν δούλεψε ποτέ στη ζωή του αλλά ακόμη και στην βουλή κοιμάται προτείνει.

Εθελοντική δουλειά που θα μετρά στην αξιολόγηση και αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών «μετά από διάλογο», εξαγγέλλει ο υπουργός Παιδείας Ν. Φίλης σε συνέντευξή του στο «Βήμα», ζηλεύοντας φαίνεται τη “δόξα” του πρώην και αξέχαστου υπουργού Παιδείας Λοβέρδου που ήθελε να εφαρμόσει την εθελοντική εργασία σε εκπαιδευτικούς έτσι ώστε να “εξασφαλίσουν” μόρια για το διορισμό τους και ο νέος υπουργός δήλωσε ότι: η εθελοντική εργασία στα... κρατικά «φροντιστήρια», δηλαδή στα προγράμματα πρόσθετης διδακτικής στήριξης που επιστρέφουν στα σχολεία εφέτος με το πρώτο νομοσχέδιο που θα συντάξει το υπουργείο Παιδείας, θα είναι ένα από τα κριτήρια στο νέο σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.

Δείτε απόσπασμα από την συνέντευξη του στο ΒΗΜΑ:

«Γιατί λοιπόν όταν ένας εκπαιδευτικός προσφέρει δύο ώρες εθελοντικής εργασίας για τη διδακτική στήριξη των μαθητών, να μην προσμετρείται αυτό ως κριτήριο στην αξιολόγησή του;», δηλώνει ο Ν. Φίλης, μιλώντας για το πρώτο νομοσχέδιο που θα καταθέσει το υπουργείο Παιδείας και θα αφορά την ενισχυτική διδασκαλία. «Θα λειτουργήσει δε αυτό και ως στοιχείο αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, καθώς προσβλέπουμε στην εθελοντική βοήθειά τους», σημειώνει, επαναφέροντας το ζήτημα της τζάμπα δουλειάς στην εκπαίδευση και μάλιστα με το ...«καρότο» της αξιολόγησης τη στιγμή μάλιστα που υπάρχουν χιλιάδες άνεργοι εκπαιδευτικοί.
        Χόρτασε ύπνο Την πέρασε για ξενοδοχείο τη βουλή και ξανακοιμάται.

Σε άλλο σημείο της συνέντευξης αναφέρει ότι «το θέμα της αύξησης των ωρών διδασκαλίας καθώς και της μείωσης των ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών, που είναι περίπου 120, θα τεθεί στο δημόσιο διάλογο, καθώς είναι θέμα διαλόγου και όχι επιβολής», κάνοντας λόγο για «αξιοποίηση του εκπαιδευτικού δυναμικού» και δίνοντας δείγματα γραφής για τον προσανατολισμό αυτού του διαλόγου.

Σε ό,τι αφορά την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, ο Ν. Φίλης δηλώνει μεταξύ άλλων ότι «δυστυχώς στο παρελθόν συνδυάστηκε με αντίληψη τιμωρητική για τους εκπαιδευτικούς και δημιούργησε προκαταλήψεις. Αντιθέτως, η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου είναι αναγκαία για να βοηθηθούν ο εκπαιδευτικός και η σχολική μονάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ

Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε.

Το ιστολόγιο bellos blogspot.com εκφράζουν απολύτως οι αναρτήσεις που αναφέρουν την υπογραφή bellosblog. Αναρτήσεις άλλων ή αναδημοσιεύσεις ή σχόλια που δημοσιεύονται σ'αυτό το ιστολόγιο, εκφράζουν αυτούς που τα υπογράφουν και όχι απαραίτητα το bellosblog