Το πολιτικόν επιχείρημα του σύγχρονου
ελληνικού ναζισμού που αποκτά υπαρξιακή, για ημίγυμνους εραστές των όπλων και
τατουαρισμένα μειράκια, σημασία, την ώρα που ξεδιπλώνεται η φύση και η θέση της
εγκληματικής του δράσης και ιδεολογίας, είναι ο... καρναβαλισμός. Και θέλει
πολλήν περισσότερη προσοχή απ' ό,τι γελάκια και υπομειδιάματα. Γιατί σε λίγο,
μέσα στο γενικότερο καταστροφικό κλίμα της πανευρωπαϊκής ναζιστικής
νεκρανάστασης, το πουλί της χούντας θα εξωραΐζει τη σβάστικα, ως ελαφρύ πέπλο
γνησιότητας της ντόπιας ακροδεξιάς. Αυτής της επιβιωτικής
ναζιστο-βασιλο-χουντικής ακροδεξιάς της λούφας και παραλλαγής, που σ' όλη τη
μεταπολιτευτική περίοδο, έπνιξε κάθε κοινωνικό και ιδεολογικό ριζοσπαστισμό,
που πήγε να φυτρώσει ακόμα και μέσα στα πρώιμα αστικοδημοκρατικά μεταχουντικά
σχήματα.
Ο καρναβαλισμός νομιμοποιεί τη ναζιστική πρακτική και αισθητική με
όρους υπερπαραγωγής χόμπιτ σε ιθαγενή ντοκιμαντέρ για καλικαντζαράκια. Την
ακούσια παραγωγή αυτού του προπαγανδιστικού υπέρ της χρυσαυγίτικης κουλτούρας
έργου, την κάνουν άπειρα σχόλια στο διαδίκτυο και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
που δεν έχουν περιθώριο να αποδομήσουν ευθέως το δημιούργημά τους. Ετσι, αποκτά
ευλογοφανή «εξήγηση» η φρίκη της Κου Κλουξ Κλαν υπό το Μαίανδρο, όταν όχι ο
κάθε Παναγιώτης, αλλά ο... Παναγιώταρος μιλάει για αποκριάτικο πάρτι κι
ελεύθερη επιλογή στολής. ...Τα ντόπια παλικάρια ρε δε ντύνονται φλούφλικα με
σούπερμαν και σπάιντερμαν κολάν!... Θυσιάζουν την ωραιότητα των αθλητικών
σωμάτων τους και το ευγενές ιπποτικό τους βλέμμα, κρύβοντάς τα κάτω από το
ανώτερο αισθητικά κουκουλοφόρεμα των ρατσιστών φονιάδων με λευκό δέρμα και
ύφασμα... Καρνάβαλος, πάρτι, στολή, αθωότητα, παρεξήγηση προθέσεων. Η Χρυσή
Αυγή πάει στα μπουρμπούλια στην Πάτρα όπως όλοι οι καρναβαλιστές και δε
χρειάζεται Βραζιλιάνες στο Μοσχάτο...
Αυτή η εικόνα αποδομεί, δυστυχώς σχετικά εύκολα, την ενστικτώδη
αηδία και το αίσθημα προσβλητικού κινδύνου που προξενεί η κουκλουξκλάνικη
ελληνοποίηση του ρατσισμού σε μια μάζα, που δεκαετίες τώρα προσλαμβάνει την
Ιστορία των λαών μέσα από χολιγουντιανές υπερπαραγωγές, αισθητική σπαγγέτι
γουέστερν και οικολογικές ονειρώξεις με Αβαταρ εφέ. Ετσι, το πόπολο θα πειστεί
ότι ο πάσχων από το σύνδρομο του ένοπλου παιγνιώδους Πίτερ Παν βερμουδοφόρος
Κασιδιάρης, κάνει απλώς(;) σκοποβολή σε πινακίδα που γράφει «αρχαία ορυχεία». Δεν
θα δει ότι δεν εκτελεί σκοποβολή, αλλά βολή. Από κοντινή απόσταση και φονική.
Στην καρναβαλική εκδοχή έτσι λοιπόν παρασύρονται και οι... θεατές των
χρυσαυγίτικων δρώμενων, με στόχο να παραμείνουν θεατές. Selfie οι φωτ. των
παραστρατιωτικών ναζίδων, ο μπαζωμένος Κηφισός δεν θα καεί σαν το Μισισιπή, κι
ο Κορυδαλλός θα πέσει σαν τη Βαστίλη απ' τις ορδές των μαύρων κύκνων -
πολεμιστών, με ηγήτορα την ουράνια Ζαν Ντ' Αρκ σε μάχη σοβαρή κι όχι
πανηγυράκια στιλ Πολυτεχνείο! (sic μαύρο!) Προσοχή. Το αστείο τράβηξε πολύ. Κι
όσο το μοντάζ το κάνει η αστική ασφυξία της επικείμενης κάλπης κι η
εξουσιαστική αγωνία της ευρωβολεμένης αριστεράς, ο καρναβαλισμός θα
δηλητηριάζει την πολιτική πάλη με επιχειρήματα - άλλοθι, διατυμπανισμένου
ιδεολογικού φόνου. Είναι ΚΑΙ φαίνονται ναζί. Στο ΚΑΙ θα κριθεί η μάχη...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου