ΣΑΪΜΟΝ ΚΕΡΤΙΣ
Επτά μέρες με την Μέριλιν
Η ανάγκη της Μέριλιν για αγάπη - μεγαλύτερη από τον αέρα που ανέπνεε - καταβροχθίζοντας απαιτητικά τον απόλυτο, ολοκληρωτικό θαυμασμό όλων στο πρόσωπό της, μεταμόρφωνε το άυλο σε χειροπιαστό, στο τόσο μοναδικό αισθησιακό σύμπλεγμα που κατέκλυζε το κάθε κύτταρο του είναι της. Αυτό εξάλλου ήταν το ειδοποιό στοιχείο που έκανε την Νόρμα Τζιν Μόρτενσον ή Μπέικερ, Μέριλιν Μονρό.
Η ιστορία διαδραματίζεται το 1956 στο Λονδίνο, όταν η Μέριλιν έρχεται στην αγγλική πρωτεύουσα για να γυρίσει, με τον Λόρενς Ολιβιέ στον ρόλο του συμπρωταγωνιστή και σκηνοθέτη της, την κωμωδία «THE PRINCEAND THE SHOWGIRL». Η ταινία βασίζεται σε βιβλίο του Colin Clark, νεαρού τότε, τρίτου βοηθού σκηνοθέτη στο εν λόγω φιλμ. Η κλασική αφήγηση πραγματοποιείται από την οπτική του 23χρονου τότε «παιδιού για όλες τις δουλειές» Colin, που καταθέτει εικόνες από την ολιγοήμερη συνάντησή του με την Μέριλιν και τις αναμνήσεις ενός ανεξίτηλου αλλά αδύνατου έρωτα, που τα ίχνη του παραμένουν ακόμα ζωντανά - επικαλυμμένα με νότες νοσταλγίας και μελαγχολίας, από την αγγλική όμως εκτέλεση του «Les Feuilles Mortes». Στις κλασικές παραγωγές που αναφέρουμε με χρονολογική σειρά, νομίζουμε ότι μπορεί κανείς να ερευνήσει το φαινόμενο Μέριλιν Μονρό, το μόνο που χρειάζεται είναι να ψάξετε να τις βρείτε, για τον λόγο αυτό τις παραθέτουμε με τους πρωτότυπους τίτλους τους, έτος παραγωγής και όνομα σκηνοθέτη. GENTLEMEN PREFER BLONDES (1953) του Χόουαρντ Χοκς, HOW TO MARY A MILLIONAIRE (1953) του Ζαν Νεγκουλέσκου, RIVER OF NO RETURN (1954) του Οτο Πρέμινγκερ, THE SEVEN YEAR ITCH(1955) του Μπίλι Γουάιλντερ, BUS STOP (1956) του Τζόσουα Λόγκαν, THE PRINCE AND THE SHOW GIRL(1957) του Λόρενς Ολίβιε, SOME LIKE IT HOT(1959) του Μπίλι Γουάιλντερ, LET'S MAKE LOVE (1960) του Τζορτζ Κούκορ, THE MISFITS (1961) του Τζον Χιούστον.
Παίζουν: Μισέλ Γουίλιαμς, Εντι Ρεντμάιν, Κένεθ Μπράνα, Τζούντι Ντεντς, Τζούλια Ορμοντ, Ζόε Γουαναμέικερ, Εμα Γουότσον κ.ά.
Παραγωγή: Μ. Βρετανία, ΗΠΑ (2011).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου