..

Kαι μεις τι περιμένουμε. Ότι οι κουφοί παραχωρήσεις θα μας κάνουν; Οι αχόρταγοι κάτι θα μας δώσουν; Ότι οι λύκοι θα μας ταϊσουνε αντί να μας καταβροχθίσουν; Ότι από φιλία θα μας προσκαλέσει η τίγρης να της βγάλουμε τα δόντια; Τέτοια περιμένουμε; (Μπ. Μπρεχτ)

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2025

Ζωή Κωνσταντοπούλου: Η επίσημη αγαπημένη συστημικών ΜΜΕ


Από το προηγούμενο Σάββατο, 8 Μαρτίου έως σήμερα Δευτέρα, 17 Μαρτίου, η Ζωή Κωνσταντοπούλου έχει φιλοξενηθεί στα εξής ΜΜΕ:

Σάββατο 8/3/2025, Mega

Διάρκεια: 15' 44''

Σάββατο 8/3/2025, Mega

Διάρκεια: 11' 33''

Σάββατο 8/3/2025, Open

Διάρκεια: 19' 21"

Σάββατο 8/3/2025, ANT1

Διάρκεια: 28' 48"

Δευτέρα 10/3/2025, Alpha

Διάρκεια: 23' 10"

Δευτέρα 10/3/2025, Real Fm

Διάρκεια: 12' 54"

Πέμπτη 13/3/2025, Παραπολιτικά fm

Διάρκεια: 20' 35"

Παρασκευή 14/3/2025, Kontra Channel

Διάρκεια: 32' 47"

Δευτέρα 17/3/2025, ANT1

Διάρκεια: 19' 40"

Αυτό σημαίνει ότι πέρα από την προβολή της σε ρεπορτάζ δελτίων ειδήσεων ή άλλων τηλεοπτικών εκπομπών, η Ζωή Κωνσταντοπούλου σε διάστημα σκάρτων 10 ημερών, έπαιξε 3 ώρες, 4 λεπτά και 32 δευτερόλεπτα! Μάλιστα σε ορισμένα έκανε και διπλοβάρδια, την ίδια ημέρα!

Τόσος αντισυστημισμός που διαφημίζεται δεόντως από τα συστημικά media λοιπόν!

Το παραπάνω στοιχείο επιβεβαιώνει ότι το κόμμα της Ζωής Κωνσταντοπούλου έχει επιλεγεί ως βολικός αντίπαλος από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και αγαπημένη «αντισυστημική» ισχυρών τμημάτων επιχειρηματικών ομίλων, που την σερβίρουν με την σέσουλα στο «κοινό»...

902.gr

Η Πλεύση Ελευθερίας αποτελεί στην πραγματικότητα μια πολύτιμη εφεδρεία του συστήματος, που έχει αποδείξει τη χρησιμότητα και ικανότητά της να φέρει εις πέρας τον ρόλο της ως καταλύτη σε κομβικές διεργασίες για το πολιτικό σύστημα του κεφαλαίου.

Η πρόεδρός της έπαιξε κομβικό ρόλο στον εγκλωβισμό λαϊκών δυνάμεων με το παραμύθι της «πρώτη φορά αριστεράς», στην πορεία της ανόδου και ανάληψης της διακυβέρνησης από τον ΣΥΡΙΖΑ.

Ως πρόεδρος της Βουλής, επιχειρούσε με θεατρινισμούς να παρουσιάσει ένα κάλπικο αντισυστημικό πρόσωπο για την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, την ίδια στιγμή που η αντιλαϊκή πολιτική προχωρούσε ανεμπόδιστη. Συνέβαλλε αποφασιστικά ώστε να περάσει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ τη συμφωνία του Eurogroup της 20ής Φλεβάρη 2015, η οποία αποτέλεσε επί της ουσίας προάγγελο του 3ου μνημονίου, και δήλωνε ότι «η κατάργηση των μνημονίων με έναν νόμο κι ένα άρθρο» που είχε υποσχεθεί ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν απλά ένα «σχήμα λόγου».

Στην πορεία ήταν από τους πρωταγωνιστές στην εξαπάτηση του λαού στο δημοψήφισμα του Ιούλη του 2015, που αποτέλεσε όχημα για να έρθει το 3ο μνημόνιο. 

Αξίζει να θυμηθούμε ξανά ότι ως πρόεδρος της Βουλής αρνήθηκε να διακοπεί η κρατική χρηματοδότηση της Χρυσής Αυγής και να προχωρήσει η άρση της ασυλίας των βουλευτών της. Αμφισβητούσε τη νομιμοποίηση των αποτελεσμάτων ψηφοφοριών στη Βουλή επειδή δεν ήταν παρόντες οι εγκληματίες ναζιστές βουλευτές. Το πολιτικό της φλερτ με τον ακροδεξιό χώρο συνεχίστηκε είτε ως προσκεκλημένη σε εκδηλώσεις τους είτε με την παρουσία της δίπλα σε τέτοιες δυνάμεις στα εθνικιστικά συλλαλητήρια για τη Συμφωνία των Πρεσπών. Οχι τυχαία το 2020, έχοντας ιδρύσει την Πλεύση Ελευθερίας, δήλωνε ότι μια «σοβαρή» Χρυσή Αυγή θα έπρεπε να παραμείνει στη Βουλή. Ενώ ας μην ξεχνούμε ότι η συγκυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ με το ακροδεξιό κόμμα των ΑΝΕΛ είχε και τη δική της ψήφο.

Δεν βγάζει άχνα για τις κατευθύνσεις της ΕΕ για την «απελευθέρωση» του σιδηροδρομικού έργου και τη δημιουργία μιας «ενιαίας αγοράς» σιδηροδρομικών δραστηριοτήτων με σκοπό την καπιταλιστική ανάπτυξη και ανταγωνιστικότητα, βάζοντας σε δεύτερη μοίρα την ασφάλεια στους σιδηρόδρομους και την ίδια την ανθρώπινη ζωή. Για τις αντιλαϊκές προτεραιότητες που θέτει η ΕΕ για την αύξηση της χωρητικότητας του δικτύου και την ταχύτητα μεταφοράς εμπορευμάτων, σε βάρος όλων των απαραίτητων μέτρων ασφαλείας, ακριβώς για τη διασφάλιση και αύξηση της κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων. Για το ότι ακριβώς γι' αυτό μόνο το 13% του κεντρικού δικτύου σιδηροδρόμων στις χώρες της ΕΕ λειτουργεί τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας. Για το γεγονός ότι η ΕΕ είχε χορηγήσει πιστοποιητικό ασφαλείας στη «Hellenic Train», παρότι τα τρένα της δεν πληρούσαν τις σύγχρονες προδιαγραφές πυρασφάλειας, αλλά εκείνες του έτους που κατασκευάστηκαν.

Και φυσικά ούτε λόγος από την Πλεύση Ελευθερίας, παρά το κάλπικο - θεατρινίστικο «αντισυστημικό» της προσωπείο, για το ότι αποτελεί «ρουτίνα» η μεταφορά με τον σιδηρόδρομο όπλων από το ΝΑΤΟ και τον αμερικάνικο στρατό, για τις δεκάδες άδειες μεταφοράς στρατιωτικού υλικού με «πλήρη αμαξοστοιχία, αποτελούμενη μέχρι 30 βαγόνια» που κινούνται πλήρως σφραγισμένα, για τις πολλαπλές σιδηροδρομικές αποστολές με προορισμό τα Βαλκάνια και τη Βαλτική που έφυγαν από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. Ούτε βγάζει άχνα για την παρουσία ανώτατων στελεχών της Πολεμικής Αεροπορίας το πρωί της επόμενης μέρας στον χώρο του εγκλήματος των Τεμπών. Δεν θα περιμέναμε τίποτα διαφορετικό από αυτό το κόμμα και την πρόεδρό του, που υιοθέτησαν από την πρώτη στιγμή τη ΝΑΤΟική προπαγάνδα για τον πόλεμο στην Ουκρανία και υπερθεμάτισαν τη δημιουργία των Πρότυπων Ωνάσειων Σχολείων.

Δεν είναι πρώτη φορά που το σύστημα προωθεί σχέδια, που στο όνομα της «κάθαρσης» επιχειρούν να εμφανίσουν νέους πολιτικούς εκπροσώπους του κεφαλαίου, που να μπορούν να ενσωματώνουν πιο αποτελεσματικά τη λαϊκή δυσαρέσκεια. Γνωρίζουμε τι ακολούθησε τις κυβερνήσεις της «κάθαρσης» στην Ελλάδα τη δεκαετία του '90. Γνωρίζουμε ότι αυτόν τον ρόλο ανέλαβαν κατά καιρούς επίσης είτε ήδη υπάρχοντα πολιτικά κόμματα και πρόσωπα, όπως στην περίπτωση της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. 

Στην ουσία, γίνεται μια προσπάθεια να φτιαχτούν δήθεν «νέα πολιτικά σχήματα», να εμφανιστούν «νέες κυβερνητικές λύσεις», να προβληθούν δήθεν «νέα πολιτικά πρόσωπα», που δεν θα έχουν φθαρεί στις λαϊκές συνειδήσεις από την προηγούμενη κυβερνητική θητεία τους στην προώθηση και εφαρμογή της αντιλαϊκής πολιτικής, όπως έχει σε έναν βαθμό συμβεί με τα αστικά κόμματα που έχουν κυβερνήσει έως σήμερα. «Νέα» πολιτικά σχήματα, πρόσωπα και κυβερνητικές λύσεις που όμως θα εφαρμόζουν την ίδια σάπια αντιλαϊκή πολιτική, την ίδια πολιτική προώθηση των στρατηγικών στόχων του κεφαλαίου, των κατευθύνσεων της ΕΕ και των σχεδιασμών του ΝΑΤΟ.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Πλεύση Ελευθερίας προσπαθεί να πείσει τον λαό ότι υπεύθυνη για το έγκλημα στα Τέμπη είναι μόνο η κυβέρνηση της ΝΔ, αφήνοντας το σύστημα που γεννά «Τέμπη» στο απυρόβλητο. Οπως δήλωσε χαρακτηριστικά η πρόεδρός της στη Βουλή, δεν φταίει για όλα ο καπιταλισμός, απευθυνόμενη με δηκτικό ύφος στο ΚΚΕ.

Το ΚΚΕ έχει αναδείξει φυσικά πολύ νωρίτερα όχι μόνο τις πολιτικές και ποινικές ευθύνες της κυβέρνησης της ΝΔ και των προηγούμενων, των ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ, που παίρνοντας τη σκυτάλη ο ένας από τον άλλο οδήγησαν στην 28η Φλεβάρη 2023, αλλά και τον μεγάλο ένοχο που είναι η στρατηγική του κεφαλαίου, οι κατευθύνσεις της ΕΕ και οι σχεδιασμοί του ΝΑΤΟ.

Ο πραγματικός σκοπός της Πλεύσης Ελευθερίας είναι να μείνουν αθέατοι όλοι αυτοί οι ένοχοι και να φτιαχτούν οι «νέοι - και άφθαρτοι» εκπρόσωποι της αντιλαϊκής πολιτικής.

Όχι τυχαία, διακηρύσσει ότι λύση είναι ένα «κράτος δικαίου», «ενίσχυση της δημοκρατίας» και της «δικαιοσύνης». Ενίσχυση δηλαδή ενός κράτους που από τη φύση του παίρνει όλα τα μέτρα που συμφέρουν την κερδοφορία του κεφαλαίου και βάζει τις ζωές των εργαζομένων και του λαού σε διαρκή κίνδυνο. 

Δεν βγάζει άχνα για τις κατευθύνσεις της ΕΕ για την «απελευθέρωση» του σιδηροδρομικού έργου και τη δημιουργία μιας «ενιαίας αγοράς» σιδηροδρομικών δραστηριοτήτων με σκοπό την καπιταλιστική ανάπτυξη και ανταγωνιστικότητα, βάζοντας σε δεύτερη μοίρα την ασφάλεια στους σιδηρόδρομους και την ίδια την ανθρώπινη ζωή. Για τις αντιλαϊκές προτεραιότητες που θέτει η ΕΕ για την αύξηση της χωρητικότητας του δικτύου και την ταχύτητα μεταφοράς εμπορευμάτων, σε βάρος όλων των απαραίτητων μέτρων ασφαλείας, ακριβώς για τη διασφάλιση και αύξηση της κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων. Για το ότι ακριβώς γι' αυτό μόνο το 13% του κεντρικού δικτύου σιδηροδρόμων στις χώρες της ΕΕ λειτουργεί τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας. Για το γεγονός ότι η ΕΕ είχε χορηγήσει πιστοποιητικό ασφαλείας στη «Hellenic Train», παρότι τα τρένα της δεν πληρούσαν τις σύγχρονες προδιαγραφές πυρασφάλειας, αλλά εκείνες του έτους που κατασκευάστηκαν.

Και φυσικά ούτε λόγος από την Πλεύση Ελευθερίας, παρά το κάλπικο - θεατρινίστικο «αντισυστημικό» της προσωπείο, για το ότι αποτελεί «ρουτίνα» η μεταφορά με τον σιδηρόδρομο όπλων από το ΝΑΤΟ και τον αμερικάνικο στρατό, για τις δεκάδες άδειες μεταφοράς στρατιωτικού υλικού με «πλήρη αμαξοστοιχία, αποτελούμενη μέχρι 30 βαγόνια» που κινούνται πλήρως σφραγισμένα, για τις πολλαπλές σιδηροδρομικές αποστολές με προορισμό τα Βαλκάνια και τη Βαλτική που έφυγαν από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. Ούτε βγάζει άχνα για την παρουσία ανώτατων στελεχών της Πολεμικής Αεροπορίας το πρωί της επόμενης μέρας στον χώρο του εγκλήματος των Τεμπών. Δεν θα περιμέναμε τίποτα διαφορετικό από αυτό το κόμμα και την πρόεδρό του, που υιοθέτησαν από την πρώτη στιγμή τη ΝΑΤΟική προπαγάνδα για τον πόλεμο στην Ουκρανία και υπερθεμάτισαν τη δημιουργία των Πρότυπων Ωνάσειων Σχολείων.

Βιρτουόζα λοιπόν, στις λαθροχειρίες σε βάρος του ΚΚΕ η Κωνσταντοπούλου... Η οποία, να σημειωθεί, δεν κατέθεσε ούτε πόρισμα στην Εξεταστική για τα Τέμπη. Φαίνεται πως είχε άλλες, «σοβαρότερες» δουλειές να κάνει. Οπως να μοιράζει εύσημα στον Πιερρακάκη και σε άλλους υπουργούς για το κυβερνητικό τους έργο.

Μετά πως να μην την στηρίζουν τα ΜΜΕ;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ

Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε.

Το ιστολόγιο bellos blogspot.com εκφράζουν απολύτως οι αναρτήσεις που αναφέρουν την υπογραφή bellosblog. Αναρτήσεις άλλων ή αναδημοσιεύσεις ή σχόλια που δημοσιεύονται σ'αυτό το ιστολόγιο, εκφράζουν αυτούς που τα υπογράφουν και όχι απαραίτητα το bellosblog