..

Kαι μεις τι περιμένουμε. Ότι οι κουφοί παραχωρήσεις θα μας κάνουν; Οι αχόρταγοι κάτι θα μας δώσουν; Ότι οι λύκοι θα μας ταϊσουνε αντί να μας καταβροχθίσουν; Ότι από φιλία θα μας προσκαλέσει η τίγρης να της βγάλουμε τα δόντια; Τέτοια περιμένουμε; (Μπ. Μπρεχτ)

Δευτέρα, 27 Ιανουαρίου 2014

ΣΥΡΙΖΑ: Τώρα θα τον μάθουμε;;;;;;;;


Τα διάφορα (κυρίως τηλεοπτικά) παπαγαλάκια του ΣΥΡΙΖΑ, προσπαθούν να μας πείσουν ντε και καλά, ότι με τον ΣΥΡΙΖΑ (στην κυβέρνηση)  θα δοκιμάσουμε κάτι το … καινούργιο !
Έτσι είναι ;
Όμως, η αλήθεια είναι άλλη.
Για όποιον νομίζει ότι ο  ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει δοκιμαστεί, ας αναρωτηθεί :
- Πρωτοκλασάτα στελέχη του δεν ήταν δήμαρχοι, αντιδήμαρχοι, αντιπεριφερειάρχες, γενικοί γραμματείς υπουργείων σε κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ, ανά την Ελλάδα;
- Μήπως στις τάξεις του δεν έχει σήμερα μια σειρά γνωστά λαμόγια, του πάλαι ποτέ παλιού ΠΑΣΟΚ, που συμμετείχαν στο μεγάλο φαγοπότι, διαχειρίστηκαν κονδύλια, έφαγαν και κάποιοι συνεχίζουν να τρώνε;
- Μήπως δεν ξέρουμε όλα τα στελέχη του, σε όλη την χώρα, όλους μαζί και ξεχωριστά έναν – έναν;
- Δεν ήταν όλοι αυτοί πρωτοκλασάτα στελέχη συνδικαλιστικά, σε Εργατικά Κέντρα, Ομοσπονδίες, στη ΓΣΕΕ, στην ΑΔΕΔΥ, που μαζί με τους άλλους ξεπούλησαν αγώνες, συνεργάστηκαν με μεγαλοβιομήχανους, για να τσακίσουν το κίνημα και να μαζεύουν ζεστό χρήμα στις καταθέσεις τους από αυτή την εξαγορά και το συμβιβασμό με την εργοδοσία, όπως έδειξαν και τα πρόσφατα πόθεν έσχες στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ και άλλων;
- Δεν ξέρουμε  ότι είναι γνωστοί γυρολόγοι πολλοί από αυτούς που σήμερα βρίσκονται στο ΣΥΡΙΖΑ, ότι έχουν περάσει σχεδόν από όλα τα κόμματα και τους συνδυασμούς, από τη ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, το ΣΥΝ, και τώρα κοτσάρονται ως υποψήφιοι βουλευτές, ή υποψήφιοι δήμαρχοι, δημοτικοί και περιφερειακοί σύμβουλοι του ΣΥΡΙΖΑ;
- Τι δηλαδή ξαφνικά τώρα, είδαν το φως το αληθινόν;
- Άλλαξαν σαν άνθρωποι;
- Έγιναν ξαφνικά αγνοί και συνεπείς αγωνιστές;

υ.γ. 1: Από σημερινή ομιλία του Δ. Κουτσούμπα στην Λιβαδειά.
υ.γ. 2: Κανείς δεν έχει δικαιολογία ότι δεν ξέρει, δεν κατάλαβε, δεν έμαθε.
υ.γ. 3: Αν ο λαός θέλει να επιλέξει άλλη μια χαμένη 4ετία, θα είμαστε άξιοι της τύχης μας.
il manifesto

Γιώργος Κακουλίδης: Λίβελος!!!!!!!


1. Δεν ελπίζω πια παρά σ' έναν αιφνίδιο θάνατο του ευρώ που θα δώσει τέλος στην ατιμία και την ντροπή. Εναν αιφνίδιο θάνατο που θα τον υποδεχτώ ενθουσιαστικά, γιατί θα δώσει στη ζωή μας τη θέση που της αξίζει.
2. Πρέπει να ενσταλάξουμε μέσα στους ενόχους που μας έφεραν σ' αυτό το χάλι το πιο δραστικό μας δηλητήριο. Πρέπει οι θαυμαστές του ευρώ να χάσουν τον έλεγχο του εαυτού τους, να φωτιστεί η μυστική τους ζωή, η οποία ξεσπά πάνω μας σαν κοινωνική μάστιγα.
3. Στο μεγάλο φόβο που μας βύθισε η Ευρώπη πρέπει ν' απαντήσουμε με την κατάρρευσή της, ν' ανακαλύψουμε όλους τους πένθιμους συνδυασμούς με τους οποίους πειραματίστηκαν πάνω μας και να τους επιστρέψουμε στους θύτες. Οσοι μας κατέστησαν ανίκανους ν' ανταποκριθούμε στις ανάγκες μας και να φυτοζωούμε, τους αξίζει να ζήσουν μέσα στις ένδοξες μητροπόλεις τους χωρίς πόρους, χωρίς εισοδήματα και, το κυριότερο, να ζητιανεύουν για μια θεσούλα που δε θα είναι σύμφωνη με την κλίση τους.
4. Οσο κι αν οι Συριζαίοι επιμένουν πως μόνο μέσα από την Ευρώπη πρέπει να γίνουν όλα όπως πρέπει, οφείλουμε να διαδίδουμε προς όλους πως η εκδίκηση για την πτώση μας δεν είναι ανέφικτη. Μέσα από μια ατελείωτη αλυσίδα ταπεινώσεων, πρέπει να συναρτήσουμε τη στάση μας με τη στάση των συμπολιτών μας που σιγά-σιγά ξεπερνούν την παθητικότητά τους, αρνούνται να κατέλθουν σε χαμηλότερο επίπεδο κι επιθυμούν ν' απαλλαγούν από την οδύνη.
5. Οσο κι αν προσπάθησε η καθεστωτική δημοσιογραφία, αποδείξαμε πως δεν είμαστε ανάξιοι των δασκάλων μας. Η παρεξηγημένη ζωή μας, την οποία θρυμμάτισε το θράσος των Ευρωπαίων, μας έκανε προσώρας να ξεχάσουμε αρχές και κανόνες και να παρασύρουμε ο ένας τον άλλον στη διάλυση. Οσοι φλυαρούν ζητώντας από τη Μέρκελ εξηγήσεις το κάνουν από υστεροβουλία, τονίζοντας ότι το μένος απέναντι στην Ευρώπη είναι παράλογο, όπως η έμμονη ιδέα μας για αξιοπρέπεια. Δεν επιθυμούν να καταλάβουν πως τώρα διεκδικούμε το «νόμο του χρόνου», όπως τον αποτύπωσε στα σονέτα του ο Σαίξπηρ.
6. Είναι ενοχλητική η τροχιά μας μέσα στην Ευρώπη. «Παρασιτικές παρουσίες» μας αποκαλούν οι φυλλάδες τους. Ολοι οι χριστιανοί της Ευρώπης, εθισμένοι στην παραπλανητική διπλωματία, μας άφησαν να φλυαρούμε μαζί τους πιστεύοντας ότι όλος αυτός ο κόσμος, λόγω πολιτισμού, θα προστάτευε τους αδύναμους. Τι θλιβερός εναγκαλισμός, τι θανάσιμη εμπειρία. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ετοιμάσουμε τις αποσκευές μας για ένα άλλο ταξίδι με προορισμό το κέντρο μας.
7. Η περιφρόνησή μου μεγαλώνει για όλους τους κύκλους που μιλάνε ακόμα και την ύστατη ώρα υπέρ της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Είναι σοβαρό θέμα η ζωή μας για να την εγκαταλείψουμε στην τύχη ή στα χέρια ενός ανεύθυνου Σαμαρά. Οι αξιώσεις των εταίρων είναι πια αφόρητες. Είμαστε πια το έλεος μιας τυφλότητας η οποία προκύπτει από την έπαρση και την εξάρτηση από την τοκογλυφία.

8. Δεν υπάρχει κοινή ζωή με τους Ευρωπαίους. Η παρούσα κατάσταση ή θα συνεχίσει ως έχει πολλαπλασιάζοντας έτσι τους εξαθλιωμένους ή θα πρέπει να επικεντρωθούμε σ' εκείνα τα χαρίσματα που θα μας δώσουν δύναμη για να βγούμε από το φέρετρο της Ευρώπης.

Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2014

Λιάνα Κανέλλη: Ετσι είναι εάν έτσι νομίζετε!!!!!!


Βγήκε ο Χριστόδουλος Ξηρός παγανιά. Με φούτερ και λεξιλόγιο αγανακτισμένου αυτοπεριθωριοποιημένου εικοσάρη να αναζητά τη μυθική κληρονομιά. Εκείνο το σαρανταπεντάρι-ταυτότητα της 17Ν. Στα ίντερνετ καφέ και στα you tube η ελληνική τρομοκρατία αναστενάζει και δημοπρατείται. Με σχόλια που κάνουν την Ανίτα να μοιάζει Αρβελέρ εν ευθυμία. Μες στην τούρλα των εμπόρων τρόμου κάποιος παρατήρησε πως η διευθύντρια των φυλακών ήταν κόρη του πρώην διευθυντού των φυλακών... Βγήκε παγανιά κι ο Αλέξης ο Μητρόπουλος και με δημόσια επιστολή στον άλλο Αλέξη τον αρχηγό, ομολογώντας αλίευση ψηφοφόρων απ' τη χρυσαυγίτικη δεξαμενή, την ανέδειξε αυθωρεί και παραχρήμα σε νεαρή παρθένα που ...«διανύει ακόμη το πρώτο αντισυστημικό, αντιμνημονιακό στάδιο». Δηλαδή, στο δεύτερο ή στο τρίτο θα ενταχθεί στον ΣΥΡΙΖΑ; Αλλωστε, λέει ο Αλέξης Μ., «δεν πρόκειται περί κλασικού ναζιστικού κόμματος...». Οι μοντέρνες εκδοχές του συζητούνται λοιπόν ως σημαία ευκαιρίας. Του αριστερού πλεούμενου που πρέπει να σκαντζάρει τον κάβο του bonus των 50 βουλευτών. Βγήκε κι ο χάρος ο γνήσιος παγανιά κι έπνιξε παιδιά στο Αιγαίο, σιμά στο Φαρμακονήσι. Παιδιά. Κι ο πατέρας, σωσμένος και λουσμένος αρμύρα συμφοράς, να παίζει στα πλάνα του εμπορίου των διάσημων φωτογραφιών θλίψης. Αντε και με βραβείο νεκράς φύσης και ψυχής. Να στολίζει κρουαζιερόπλοια που πιάνουν στον ίδιο ντόκο. Βγήκαν κι οι 58 παγανιά να σώσουν την ελιά απ' το δάκο των δημοσκοπήσεων. Την ώρα που το Νταβός άρχιζε με τη διαπίστωση πως οι 85 πλουσιότεροι άνθρωποι του πλανήτη κατέχουν τον πλούτο 3,5 δισεκατομμυρίων πολιτών της Γης. Αναθεματισμένος αναγραμματισμός!
Δεν υπάρχει παγκοσμίως εταιρεία οργάνωσης θεαμάτων που θα μπορούσε να καταρτίσει τέτοιο πανάκριβο πρόγραμμα απόσπασης της κοινής λογικής από το σημαντικό και μεταφοράς της πομπωδώς στον ουρανό των πολιτικολογικών πυροτεχνημάτων. Σφαίρες και θεάματα.
Ετσι μπήκε στο καθημερινό λεξιλόγιο των προεκλογικών Ελλήνων και το επαχθές του χρέους και όχι το επαχθές της πολιτικής. Με την κομψότητα ενός 5%. Τόσα μπορεί να μας γλιτώσει ο σωτήρας της Ευρώπης Αλέξης, λέει ο Σταθάκης. Αμα εκλεγεί και έχει και τη στήριξη της «ελπίδας για την ΕΕ», στην οποία επένδυσε, του Ολάντ. Του Γάλλου προέδρου που σώζει ίσως και την κρεβατοκάμαρά του εισβάλλοντας στην Κεντροαφρικανική Δημοκρατία με βάση τη Λάρισα! Στις δόξες του ο κάμπος και τα τρακτέρ παρέα με ερπύστριες και μούγκα το δημοκρατικό τόξο... Δεν είναι λίγο να προεδρεύεις και να σου λάχει κι η ευκαιρία εισβολής.
Στη Βουλή, που άνοιξε και παράρτημα στις φυλακές, το νέο κόμμα γεννιέται κάτω απ' τη μύτη ολωνών και σε πείσμα των δημοσκοπήσεων. Δεκατρείς αισίως οι ανεξάρτητοι. Οχι οι Ελληνες. Οι βουλευτές. Ως το Μάη θ' αβγατίσουν. Αλλο να επιστρέφεις τα κλεμμένα κι άλλο την έδρα σου. Ερμηνευτική Δημοκρατία. Ακου «μη κλασικό ναζιστικό κόμμα» ! Οπότε, γιατί να μην έχει, ρε Αλέξη Μ., τεράστια πολιτική σημασία η αναζήτηση της υπέρτατης αλήθειας; Δηλαδή το ποιο σήμα έσβησε στο φουτεράκι και ποιος; Αμα γίνεις κι υπουργός, βρες το, να γελάσουν και τα χειλάκια των εργατών. Τουλάχιστον των μη κλασικών...


Σάββατο, 25 Ιανουαρίου 2014

ΣΤΡΙΖΑ: Κωλοτούμπες και ταχυδακτυλουργικά!!!!!!


Μετά την κωλοτούμπα Σταθάκη, τα ταχυδακτυλουργικά του Στάθη
Ο,τι και να γράψει ο Στάθης δεν ξαφνιάζει. Με το χτεσινό του πόνημα στο enikos.gr επιχείρησε να μετατρέψει τη νέα κωλοτούμπα του ΣΥΡΙΖΑ σε επιχείρημα υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ και εναντίον του ΚΚΕ!
Αναφερόμαστε, φυσικά, στις δηλώσεις Σταθάκη περί χρέους και 5% επάχθειας.
Με αφορμή, λοιπόν, τον Σταθάκη γράφει ο Στάθης: «Ομως, ουδέν κακόν αμιγές καλού. Ο σ. Σταθάκης ... ενίσχυσε και το 5% του ποσοστού του ΚΚΕ. Δεν θα έλεγα ότι έδωσε το φιλί της ζωής στα επιχειρήματα Κουτσούμπα εναντίον της αξιοπιστίας του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά όσο να 'ναι ενίσχυσε τις αμφιβολίες για αυτήν την αξιοπιστία κάποιων εξ εκείνων των αριστερών που αμφιταλαντεύονται ανάμεσα σε ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ ... Ακόμα κι αν τοποθετήσεις όπως αυτή του σ. Σταθάκη ενισχύουν το ΚΚΕ, μια τέτοια πίεση απ' τα αριστερά του ο ΣΥΡΙΖΑ τη χρειάζεται. Μάλιστα, αν αυτή η πίεση ήταν σε συμπαράταξη των δύο δυνάμεων καθώς και άλλων δυνάμεων της Αριστεράς, θα ήταν ευχής έργο για τον λαό και συμφορά για τους διαπλεκομενοδιεφθαρμένους Δυνατούς. Πού όμως τέτοια τύχη; Αλλά ακόμα κι έτσι, ο ΣΥΡΙΖΑ χρειάζεται αυτήν την πίεση απ' τ' αριστερά του, έστω την όχι κατά συμπαράταξιν, αλλά την κατ' αντίθεσιν. Αρκεί αυτή η αντίθεση να μη συμπίπτει με τη δεξιά, ούτε να "βγαίνει απ' τα δεξιά", όπως όταν ισχυρίζεται ότι τίποτα δεν μπορεί να γίνει, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ σκορπά αυταπάτες ... Διότι έτσι ο λαός απογοητεύεται ...

Παραλογισμοί που οδηγούν στα έσχατα, όπως όταν ορισμένοι κατηγορούν τον λαό γιατί εγκαταλείπει ποταμηδόν τον δικομματικό μονοκομματισμό κι έρχεται στην Αριστερά, χωρίς να πηγαίνει αριστερότερα. Συμπαθάτε με, σύντροφοι, αλλά τίποτα δεξιότερο απ' αυτήν την κριτική. Εν πρώτοις τίποτα δεν εμποδίζει τον λαό να πάει αύριο αριστερότερα ... και δεύτερον: γιατί αύριο κι όχι σήμερα; Αύριο θα είναι αργά για όσα πρέπει να σωθούν τώρα. Και, τέλος, η διαδικασία για να αναταχθεί το παρόν, μάλιστα απ' τον ίδιο τον λαό, είναι ακριβώς εκείνη που θα τον μάθει να έχει το αύριο στα χέρια του...».
Ο Στάθης περιέγραψε πολύ καλά - ξέρει αυτός - πώς θα ήθελε η αστική τάξη να είναι το ΚΚΕ:
Να μπορεί να ασκεί κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ μόνο ως αριστερή συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ, όχι απαραίτητα εντός αλλά ακόμα και εκτός ΣΥΡΙΖΑ. Θα ήταν λέει ευχής έργο το ΚΚΕ να αναμηρυκάζει τη «ΣΥΡΙΖΑίικη διαχείριση» με «ΚΚΕδικη προφορά» έτσι βλέπετε θα χειραγωγείται καλύτερα ο λαός. Να συμπληρώνει «αριστερότερα» του Λαφαζάνη τις απόχες ώστε να μη δραπετεύει στο ριζοσπαστισμό ούτε μία συνείδηση εργάτη, αγρότη, νέου...
Μάλιστα, ο Στάθης κουνάει το δάχτυλο στο ΚΚΕ, «να προσέχει» την κριτική που ασκεί στον ΣΥΡΙΖΑ, γιατί κριτική του ασκεί και η δεξιά, άρα το «ΚΚΕ ταυτίζεται με τη δεξιά» - ράβδος εν γωνία άρα βρέχει ή πας μη ΣΥΡΙΖΑ βάρβαρος - και ο λαός απογοητεύεται. Γνωστά άλλωστε αυτά από το ΠΑΣΟΚ της δεκαετίας του 1980...
Ενα ΚΚΕ σκιά του εαυτού του. Ευτυχώς δεν είναι όμως έτσι...
Το ΚΚΕ έχει υποχρέωση να ασκεί όχι κριτική αλλά να πολεμάει κάθε δύναμη αστικής διαχείρισης όπως ο ΣΥΡΙΖΑ. Πολύ περισσότερο όταν αυτή η δύναμη προέρχεται από αποστάτες του κομμουνιστικού κινήματος και πλασάρει τη γραμμή διαχείρισης του καπιταλισμού ως φιλολαϊκή. Οταν, δηλαδή, πρόκειται για δυνάμεις που υπόσχονται στο σύστημα: «Εμπιστευτείτε μας, εμείς θα διαχειριστούμε καλύτερα την κρίση, θα στηρίξουμε την καπιταλιστική ανάκαμψη αλλά θα μπορέσουμε καλύτερα από ΝΔ και ΠΑΣΟΚ να χειραγωγήσουμε να στρατεύσουμε τους εργαζόμενους στην πολιτική του κεφαλαίου».
Η πολιτική πρόταση του ΚΚΕ δεν είναι μια «στάση» πιο πέρα «αριστερότερα» στον ίδιο δρόμο με τον ΣΥΡΙΖΑ. Δε βρίσκεται στο δρόμο της καπιταλιστικής ανάπτυξης. Αλλά είναι αφετηρία για τον αντίθετο ακριβώς δρόμο, της ανάπτυξης υπέρ του λαού, που προϋποθέτει την κοινωνικοποίηση των μονοπωλίων, τη διαγραφή όλου του χρέους, την αποδέσμευση από την ΕΕ με το λαό στην εξουσία.

 "Ρ"25012014

Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2014

Γ. Μηλιός. Ο λόγος της "Αριστεράς": Δεν έχουμε ορίσει ποιοι είναι οι......... φτωχοί.!!!!!!Video


Σύμφωνα με τον κ. Μηλιό, ο ΣΥΡΙΖΑ είναι υπέρ ενός ενιαίου συστήματος που θα φορολογεί περισσότερο τους πλούσιους, και θα ελαφρύνει τα χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα. Ωστόσο, όπως ο ίδιος παραδέχτηκε, η αξιωματική αντιπολίτευση δεν έχει ορίσει τη γραμμή που χωρίζει τους πλούσιους από τους φτωχούς, που είναι και το βασικότερο για να προωθηθεί το φορολογικό σύστημα.  

"Αυτό δεν μπορώ να σας το πω. Δεν υπάρχει μια γραμμή...". αρκέστηκε να πει, αναφερόμενος στη συνέχεια στον κατώτατο μισθό.

"Θα αποκαταστήσουμε τον κατώτατο μισθό στα 751 ευρώ, ενώ θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε και το μεγάλο πρόβλημα ανθρωπιστικής καταστροφής. Υπάρχουν 300.000 νοικοκυριά χωρίς ρεύμα, που θα πρέπει να αποκτήσουν κάποια πρόσβαση...". 



newsIT.gr

ΚΑΝΕΛΛΗ - ΜΑΛΒΙΝΑ LIVE - Το party της Λιάνας (4/1997) Video

Λιάνα Κανέλλη – Αθάνατη Μαλβίνα: Η οικογένεια Σημίτη ήλθε στην Ελλάδα το 1903. Μαντέψτε από που:

Simitis_StournarasXL

Aκούστε τις αποκαλύψεις για τον Γερμανοτραφή Σημίτη και την συμμορία του. Η Λιάνα και η αξέχαστη Μαλβίνα εκδιώχθηκαν λυσσαλέα από το σύστημα των διεφθαρμένων, μαζί με τον “κομαντάντε” Μάρκο Μουζάκη. Ήταν οι μόνοι που μιλούσαν, που δεν λαδώθηκαν για να σιωπήσουν….

Νίκος Μπογιόπουλος: Του Ουλιάνωφ το μειδίαμα.........


 Ένα ερώτημα πλανάται πάνω από τον κόσμο των 3 δισεκατομμυρίων ανθρώπων που «ζουν» με 1,5 δολάρια την ημέρα. Ένα ερώτημα πλανάται  πάνω από την Ευρώπη των 120 εκατομμυρίων φτωχών και απόκληρων. Ένα ερώτημα πλανάται πάνω από την Ελλάδα της αιθαλομίχλης: «Τι να κάνουμε;»…
   Στις αρχές του περασμένου αιώνα, σε άλλες (;) συνθήκες το ερώτημα είχε τεθεί και είχε απαντηθεί από τον άνθρωπο που την περασμένη Δευτέρα συμπληρώθηκαν 90 χρόνια από τον θάνατό του, στις 21 Γενάρη 1924: Τον Λένιν.
   Κατ’ αρχάς τι σόι άνθρωπος, τι σόι τύπος ήταν ο Λένιν; «Λένιν, ο πιο ανθρώπινος άνθρωπος», έγραφε μετά τον θάνατό του ο Μαγιακόφσκι. Αλλά ο Μαγιακόφσκι λάτρευε τον Λένιν και ίσως δεν θα μπορούσε να είναι αντικειμενικός στην κρίση του. Είναι σημαντικότερο, λοιπόν, να μας περιγράψει την προσωπικότητά του κάποιος που οι σχέσεις του μαζί του υπήρξαν, το λιγότερο, πολυκύμαντες: «Ο Λένιν – γράφει ο Τρότσκι – ανεχόταν την νεροποντή από εγκώμια με τον τρόπο που ένας ανυπόμονος πεζός υπομένει τη βροχή κάτω από μια ξώπορτα».  Και ως πολιτικός, ως ηγέτης; Ο Τρότσκι πάλι αναφέρει: «Δεν επέβαλε το σχέδιό του στις μάζες. Βοηθούσε τις μάζες να συλλάβουν και να πραγματοποιήσουν τα δικά τους σχέδια». 
 
   Έχει να πει κάτι ο Λένιν σήμερα στους εργαζόμενους και στους άνεργους; Τί νόημα έχουν τα λόγια του στην εποχή του Wi – Fi; Και κυρίως τί προοπτική μπορεί να προσφέρει η πολιτική του δράση τώρα που επήλθε το «Τέλος της Ιστορίας»,τώρα που το εγχείρημα της Οκτωβριανής Επανάστασης ανατράπηκε;
   Μια σκέψη είναι αυτή που διατυπώθηκε από τον Σαρτρ: Ο μαρξισμός, έλεγε,«είναι αξεπέραστος διότι δεν ξεπεράστηκαν οι συνθήκες που τον ανέδειξαν». Και ο Λένιν δεν εκπροσωπεί τίποτα λιγότερο από αυτό: Τον μαρξισμό στην εποχή του ιμπεριαλισμού. Δηλαδή την εποχή της απόλυτης κυριαρχίας των μονοπωλίων στον κόσμο. Η’ μήπως σήμερα, επί «Ζήμενς» και «Κρούπ», επί τραπεζιτών και εργολάβων, ζούμε κάποια άλλη εποχή; 
   Αν πάλι ο Σαρτρ δεν ακούγεται και τόσο πειστικός στα αυτιά ορισμένων, τότε τους προτείνουμε να λάβουν τοις μετρητοίς τον κ.Σαμαρά. Αυτός (!) είναι που μνημονεύει τον Λένιν στη Βουλή συχνότερα κι από το ΚΚΕ. Και τον κ.Στουρνάρα. Αυτός (!) είναι που επαναλαμβάνει σε κάθε ευκαιρία ότι διαβάζει τον Λένιν. Ανελλιπώς, όπως λέει. Οι μαρτυρίες τους ίσως φανούν χρήσιμες για την πιστοποίηση της επικαιρότητας της λενινιστικής παρακαταθήκης.  Ειδικά αν σκεφτούμε τι διαπράττουν οι κκ. Σαμαράς – Στουρνάρας, γεγονός που πείθει ότι ο λόγος που διαβάζουν τον Λένιν είναι για να κάνουν τα ακριβώς αντίθετα…  

 
   «Τι να κάνουμε;», για παράδειγμα, στην Ελλάδα που λιμοκτονεί υπό το βάρος των χρεών; Έχει ο Λένιν να μας πει κάτι; Έχει να προτείνει κάτι στους Έλληνες του μόχθου που – ως μη όφειλαν - έχουν πληρώσει αυτά τα χρέη χίλιες φορές, αλλά τους επιβάλλουν να τα πληρώσουν άλλες χίλιες;    
·         «…νομίζουμε – έλεγε ο Λένιν απευθυνόμενος στους λαούς της Ευρώπης και όλου του κόσμου - πως για την ακύρωση των χρεών  θα αναγκαστούν (σσ: οι λαοί) να περιμένουν κάτι άλλο και να δουλέψουν σε κάποια άλλη κατεύθυνση, χωρίς να υπολογίζουν στη "γενναιοψυχία" των κυρίων καπιταλιστών».
Τι έκανε λοιπόν ο Λένιν που δεν επαφίετο στην «γενναιοδωρία» των τοκογλύφων και των κερδοσκόπων και φυσικά δεν «διαπραγματευόταν» μαζί τους; Το Γενάρη του 1918, η σοβιετική κυβέρνηση, με διάταγμα υπογεγγραμμένο από τον Λένιν, ακύρωσε τα εσωτερικά και εξωτερικά δάνεια που είχε συνάψει η τσαρική και η Προσωρινή κυβέρνηση. Τέλος!
Όμως, οι Μπολσεβίκοι, επειδή ακριβώς ήταν κομμουνιστές, δηλαδή και πατριώτες και διεθνιστές, την ώρα που οι πολιτικοί προπάτορες του ελληνικού αστικού πολιτικού κόσμου έστελναν στρατό εναντίον τους, εκείνοι, όσον αφορά την Ελλάδα και τον ελληνικό λαό, να τι έκαναν:
·         «Ενα άλλο οικονομικό μέτρο της σοβιετικής κυβέρνησης στον εξωτερικό τομέα ήταν η παραίτησή της από το Διεθνή Οικονομικό Ελεγχο (ΔΟΕ), που επέβαλαν το 1897, μετά τον ελληνοτουρκικό πόλεμο, οι Μεγάλες Δυνάμεις στην Ελλάδα (...) από την Οχτωβριανή Επανάσταση η Ελλάδα απεκόμισε οικονομικά οφέλη. Η νεαρή Σοβιετική Δημοκρατία, με απόφαση του Δεύτερου Συνεδρίου των Σοβιέτ, απάλλαξε την Ελλάδα από το χρέος που όφειλε στη Ρωσία και ανερχόταν στα 100 εκατομμύρια χρυσά γαλλικά φράγκα. Ακόμα, η σοβιετική κυβέρνηση παραιτήθηκε από τα δικαιώματά της στο Αγιο Ορος, καθώς και από τις ιδιοκτησίες του τσαρικού κράτους σε διάφορα ευαγή ιδρύματα στην Ελλάδα (ρώσικο νοσοκομείο στον Πειραιά, το σημερινό Τζάνειο) κλπ.» (Κώστας Αυγητίδης, «Η στρατιωτική επέμβαση των καπιταλιστικών χωρών ενάντια στη Σοβιετική Ρωσία και η Ελλάδα (1918-1920)», εκδόσεις «Σύγχρονη Εποχή»). Ετσι αντιμετώπισαν, λοιπόν, οι Μπολσεβίκοι και ο Λένιν τα θέματα του χρέους
Και για τους εκάστοτε «σωτήρες» μας; Έχει να πει κάτι ο Λένιν; Η άποψή του δεν μας φαίνεται και πολύ παράταιρη:
·         «Σε μια κοινωνία – έλεγε - που βασίζεται (…) στην υποδούλωση των εκατομμυρίων φτωχών και εργαζομένων από μια χούφτα πλουσίων, η κυβέρνηση δεν μπορεί παρά να είναι ο πιο πιστός φίλος και σύμμαχος των εκμεταλλευτών, ο πιο πιστός φρουρός της εξουσίας τους. Και για να είναι σίγουρος φρουρός, δεν αρκούν στον καιρό μας τα κανόνια, οι ξιφολόγχες και ο βούρδουλας:Πρέπει να φροντίσεις να υποβάλλεις στα θύματα της εκμετάλλευσης την ιδέα ότι η κυβέρνηση στέκεται πάνω από τις τάξεις, ότι δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα των ευγενών και της αστικής τάξης, αλλά τα συμφέροντα της δικαιοσύνης, ότι φροντίζει να προστατεύει τους αδύναμους και τους φτωχούς από τους πλούσιους και τους ισχυρούς».
Έχει ο Λένιν να μας πει κάτι για την κρίση;
·         «(…) τα εννιά δέκατα του πληθυσμού αποτελούνται από φτωχούς (…) η μάζα του λαού (…) παραμένει σε φτώχεια τέτοια, που φτάνει τα όρια της εξαθλίωσης. Η κρίση – έγραφε ο Λένιν - δείχνει ότι η σύγχρονη κοινωνία θα μπορούσε να παράγει ασύγκριτα περισσότερα προϊόντα για την καλυτέρευση της ζωής όλου του εργαζόμενου λάου, αν δεν είχαν αρπαχτεί η γη, τα εργοστάσια, οι μηχανές κ.τ.λ. από μια χούφτα ατομικούς ιδιοχτήτες, που βγάζουν εκατομμύρια από τη λαϊκή εξαθλίωση».
   Ωραία. Αλλά ακόμα κι αν δεχτούμε τα προηγούμενα τίθενται δυο ερωτήματα: Πρώτον, να κάτσουμε αναπαυτικά πάνω στο αυθόρμητο της οργής και του θυμού μας και να περιμένουμε την έλευση της ουτοπίας; Δεύτερον (και κυριότερο): Ποιο το νόημα της ουτοπίας που θέλουν να βλέπουν ορισμένοι δογματικοί στον Λένιν, μιας και στο τέλος – τέλος η ουτοπία αυτή ανατράπηκε;
   Πριν φτάσουμε στην ανατροπή, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι ο Λένιν, όπως γράφει ο Αντόρνο για τον Μάρξ, δεν ήταν παρά «εχθρός της ουτοπίας προς χάριν της πραγματοποίησής της»! Ο Λένιν ήξερε ότι «το "αυθόρμητο στοιχείο" δεν αποτελεί στην ουσία τίποτε άλλο παρά εμβρυακή μορφή του συνειδητού»,αλλά, όπως πρόσθετε, χωρίς την ανάπτυξη του συνειδητού τα αυθόρμητα ξεσπάσματα δε θα γίνουν ποτέ τίποτα «περισσότερο (από) ξεσπάσματα απόγνωσης κι εκδίκησης παρά αγώνας» (Λένιν, «Τι να κάνουμε;», σελ. 30, «Σύγχρονη Εποχή»). Ήξερε, δηλαδή, ότι επειδή ακριβώς «η ανθρώπινη κοινωνία δεν είναι συγκροτημένη τόσο έλλογα και τόσο βολικά», υπάρχει ο κίνδυνος χωρίς αγώνα «η κοινωνία (να) σαπίζει» και ο ακόμα μεγαλύτερος ο κίνδυνος «αυτό το σάπισμα (να) παρατείνεται κάποτε ολόκληρες δεκαετίες».
   Οι μετρ του εξυπνακισµού, φυσικά, επιμένουν: «Ναι», θα µας πουν ειρωνικά,«αλλά όση “σοφία” κι αν κρύβουν τα παραπάνω λόγια του Λένιν αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι τα “καθεστώτα’’ που δημιουργήθηκαν από τον Λένιν και τους οµοίους του κατέρρευσαν». Από τέτοιες τοποθετήσεις του συρµού άλλο τίποτα. Αυτού του τύπου οι αναγνώσεις της Ιστορίας είναι τόσο «εμβριθείς», ώστε να µην προκαλεί πια καµία εντύπωση ότι παραγνωρίζουν ακόµη και τα στοιχειώδη:
·         Πρώτον, ότι μετά από την ήττα που επέφεραν στο όραμα της κοινωνικής απελευθέρωσης οι εξελίξεις στις χώρες του λεγόμενου «υπαρκτού σοσιαλισμού», η αλήθεια  που περιέχεται στη σκέψη του Οσκαρ Ουάιλντ  γίνεται ακόμα πιο επίκαιρη: «Ένας χάρτης του κόσµου – έλεγε - που δεν περιέχει την Ουτοπία δεν αξίζει να τον κοιτάξεις καν, γιατί αφήνει έξω τη µόνη χώρα όπου η Ανθρωπότητα πάντα θα προσγειώνεται. Κι όταν προσγειωθεί, κοιτάζει πέρα και, βλέποντας µια καλύτερη χώρα, ξεκινάει για εκεί. Πρόοδος είναι η υλοποίηση της µιας µετά την άλλη Ουτοπίας».
·         Δεύτερον ότι ο Λένιν – και εδώ μιλάμε για τον Λένιν – είχε ξεκαθαρίσει πολύ νωρίς στους επιγόνους του: «Κανένας στον κόσμο δεν μπορεί να μας τσακίσει αν δεν κάνουμε καμιά υπερφυσική ανοησία», έγραφε. Το να χρησιμοποιείς τις μεθόδους του καπιταλισμού στο όνομα της «οικοδόμησης του σοσιαλισμού» είναι προφανώς περισσότερο κι από την «υπερφυσική ανοησία», για την οποία προειδοποιούσε ο Λένιν.
·         Τρίτον, ότι στο πανανθρώπινο αίτημα να «ξελασπώσουμε το μέλλον» δεν υπάρχει άλλος δρόμος από εκείνον που περιέγραφε ο Μαρξ αμέσως μετά την ήττα της Παρισινής Κομμούνας: «Πέθανε η Επανάσταση. Ζήτω η Επανάσταση»!

 Ο Λένιν, λοιπόν, εκείνο που πάνω απ’ όλα συμβολίζει, για μας φυσικά, είναι η αστείρευτη δύναμη που περικλείεται στην μετατροπή του κοινωνικού δίκιου σε πολιτική δράση. Συμβολίζει εκείνη την ακατάβλητη ζωντάνια της σκέψης και της θεωρίας που δεν γίνεται «πατρόν», δεν γίνεται «δόγμα», αλλά εργαλείο και καθοδήγηση για δράση στην προοπτική ενός κόσμου χωρίς ίχνος δεσποτισμού, όπου «η ελεύθερη ανάπτυξη του καθενός συνιστά προϋπόθεση για την ελεύθερη ανάπτυξη όλων».
   Αυτός είναι και ο λόγος που κανένας – κομμουνιστής τουλάχιστον – δεν θα μπορούσε να διαφωνήσει με τα λόγια του Μαγιακόφσκι:

«Επιμένουμε: Μην κάνετε τον Λένιν στάμπες/ Μην τυπώνετε το πορτρέτο του σε πλακάτ,/κερόπανα, πιάτα, ποτήρια, ταμπακέρες./ Μην κάνετε τον Λένιν μπρούντζο./ Μην του αφαιρείτε το ζωντανό του βάδισμα/ και το ανθρώπινό του πρόσωπο/ που ο ίδιος μπόρεσε να διαφυλάξει/ ποδηγετώντας την ιστορία./ Ακόμα ο Λένιν είναι της γενιάς μας άνθρωπος/ ζωντανός με τους ζωντανούς/ αφήστε τον να είναι ζωντανός, όχι πεθαμένος/- Διά ταύτα - κάνετε τον Λένιν δάσκαλό σας/ αλλά μην τον αγιοποιήσετε./ Θρησκεία μην κάνετε τ' όνομα ενός ανθρώπου/ που σ' όλη του τη ζωή πολέμαγε όλες τις θρησκείες/ μην τον κάνετε σκεύος λατρείας για να το ρίξτε στο εμπόριο - μην εμπορευτείτε τον Λένιν»
enikos. gr

Τα ισοδύναμα για την απόφαση του ΣτΕ για ένστολους


Ενιαίο μισθολόγιο στους ένστολους
Το ενδεχόμενο να επεκταθεί το ενιαίο μισθολόγιο των πολιτικών υπαλλήλων σε ορισμένες κατηγορίες λειτουργών του Δημοσίου, που αμείβονται με ειδικά μισθολόγια, αλλά και να ενοποιηθούν πλήρως τα μισθολόγια των στρατιωτικών, των αστυνομικών, των λιμενικών και των πυροσβεστών εξετάζει πλέον η κυβέρνηση, σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο.
Τα μέτρα αυτά θα είναι τα δημοσιονομικά ισοδύναμα που θα αντικαταστήσουν τις μειώσεις των αποδοχών των ενστόλων στην περίπτωση κατά την οποία η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας υποχρεώσει την κυβέρνηση να τις ακυρώσει.
Η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών έρχεται πλέον αντιμέτωπη με την ανάγκη να προετοιμάσει ισοδύναμα δημοσιονομικά μέτρα για να καλύψει το πρόσθετο δημοσιονομικό κενό που θα προκύψει, εφόσον αναγκαστεί από το ΣτΕ να αποκαταστήσει στα επίπεδα του Ιουλίου του 2012 τις αποδοχές των εν ενεργεία και συνταξιούχων στρατιωτικών , αστυνομικών, λιμενικών και πυροσβεστών.

Τα μέρα αυτά θα αναζητηθούν, όπως όλα δείχνουν, από μειώσεις κρατικών δαπανών και μόνον.

Voimore αντί Viber για δωρεάν κλίσεις και SMS!!!!!!!!!!


Πρόκειται για για μια νέα χρήσιμη και -κυρίως- ελληνική εφαρμογή για δωρεάν κλήσεις και SMS, την οποία...


Δωρέαν κλήσεις και sms θα μπορούν να απολαμβάνουν πλέον οι χρήστες της εφαρμογής Voimore.... η ελληνική απάντηση στο Viber.

Θα συναντήσετε στο Play Store της Google, με την ονομασία Voimore. Σκοπός της συγκεκριμένης πλατφόρμας επικοινωνίας είναι να προσφέρει γραπτή (SMS) και φωνητική (Voice) επικοινωνία στους εγγεγραμμένους χρήστες της Voimore «κοινότητας» δωρεάν οπουδήποτε και αν βρίσκεστε.
Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια καλή σύνδεση στο Internet μέσω WiFi είτε μέσω 3G!
Η εφαρμογή (την οποία μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν για Android προσφέρει εύκολη εγκατάσταση με ακόμα πιο εύκολη διαδικασία εγγραφής στην κοινότητα του Voimore, αφού σε αντίθεση με άλλες εφαρμογές δεν απαιτούνται passwords ή προσκλήσεις από άλλα μέλη. Το μόνο που χρειάζεστε είναι το νούμερο του κινητού σας τηλεφώνου και είστε έτοιμοι!
Η εφαρμογή βασίζεται στην «κοινότητα» των χρηστών του Voimore για να λειτουργήσει, έτσι όσες από τις επαφές σας είναι ήδη στην υπηρεσία θα εμφανιστούν αμέσως στην λίστα επαφών της εφαρμογής και μπορείτε να ξεκινήσετε να στέλνετε δωρεάν μηνύματα ή να καλέσετε δωρεάν με υψηλή ποιότητα κλήσης. Επιπλέον, υπάρχει και σχετική ειδοποίηση για χαμένες κλήσεις ή μηνύματα κάθε φορά που δεν είστε συνδεδεμένοι.
Το Voimore διατίθεται δωρεάν στο Google Play, ενώ κάθε νέος χρήστης παίρνει ως δώρο 2 ώρες δωρεάν κλήσεις προς σταθερά Ελλάδας, Αγγλίας και Αμερικής (Η.Π.Α.).
Σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση από τους Έλληνες developers της εφαρμογής σύντομα τις επόμενες εβδομάδες θα κυκλοφορήσει και iOS έκδοση του Voimore. 
Για περισσότερες πληροφορίες στο 
voimore.com

Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2014

Ο .......χαρτοπόλεμος της ΓΣΕΕ!!!!!


«Η ΓΣΕΕ, με στόχο την προστασία των θέσεων εργασίας και των δικαιωμάτων των εργαζομένων και των καταναλωτών, προχωρά σε συντονισμένες δράσεις, ώστε να αποφευχθούν περαιτέρω δυσμενείς εξελίξεις από τέτοιου είδους επιχειρησιακούς σχεδιασμούς (σ.σ. απολύσεις, αλλαγή έδρας, παύση δραστηριότητας στην Ελλάδα)».
Αυτά γράφει η ΓΣΕΕ σε ανακοίνωση για τις απολύσεις στην «Coca Cola» και ενημερώνει ότι: «Ηδη η Συνομοσπονδία απέστειλε επιστολή στον Πρόεδρο και Γενικό Εκτελεστικό Διευθυντή της "Coca Cola", Muhtar Kent, με την οποία ζητά άμεση ενημέρωση για την εξέλιξη των δραστηριοτήτων της εταιρείας στην Ελλάδα, καθώς και την κατάσταση, τη διάρθρωση και την πιθανή εξέλιξη της απασχόλησης σ' αυτήν αλλά και τα μέτρα πρόληψης που έχουν προβλεφθεί σε περίπτωση που η απασχόληση απειλείται (...)
Θ' αναμένουμε, εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος, την επίσημη απάντηση της μητρικής εταιρείας και αμέσως μετά, σε συνεργασία με τις οργανώσεις μέλη μας και τις δομές μας στο καταναλωτικό κίνημα, αναλαμβάνουμε δράση για την προστασία των θέσεων εργασίας και των δικαιωμάτων των εργαζομένων-καταναλωτών».
Η απεργία των εργαζόμενων της «Coca Cola» στη Θεσσαλονίκη μετράει τρεις μήνες. Οι απολύσεις επεκτείνονται στο Βόλο. Ηδη η εταιρεία έχει δημοσιοποιήσει μέρος του σχεδίου αναδιάρθρωσης των εργοστασίων της στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της οποίας αναμένονται και άλλες απολύσεις και ανατροπές σε βάρος των εργαζόμενων.


Σε ανακοίνωσή της, τον περασμένο Οκτώβρη, η πολυεθνική έγραφε ότι η απόφαση για αλλαγή του τρόπου διακίνησης των προϊόντων της, εξαιτίας της οποίας έγιναν οι 33 απολύσεις στη Θεσσαλονίκη, «ελήφθη κατόπιν υλοποίησης μελετών και αναλύσεων αγοράς, που πραγματοποιήθηκαν υπό το πρίσμα των δυσμενών συνθηκών στην αγορά και με γνώμονα πάντα τη στρατηγική της επιλογή να διατηρήσει ισχυρή και σταθερή παρουσία στην Ελλάδα». Λέει, δηλαδή, ότι η εσωτερική αναδιάρθρωση έχει στόχο να διατηρήσει και να βελτιώσει τη θέση της στον ανταγωνισμό, όπως επιδιώκει κάθε καπιταλιστική επιχείρηση, είτε η οικονομία βρίσκεται σε κρίση είτε σε ανάπτυξη.
Αλλο χαρακτηριστικό στοιχείο, που δείχνει τις προθέσεις της εταιρείας, είναι η εξέλιξη του αριθμού των εργαζομένων που απασχολεί στην Ελλάδα: Το 2005 ήταν 2.540 άτομα, πέρσι ήταν 2.031 και, με τις 33 απολύσεις στη Θεσσαλονίκη, το προσωπικό θα πέσει κάτω από τα 2.000 άτομα. Αλλοι 52 εργαζόμενοι θα χάσουν τη δουλειά τους στο Βόλο.


Ολα αυτά τα ξέρει η ΓΣΕΕ. Και καμώνεται ότι είναι στο πλευρό των εργαζόμενων, επειδή έστειλε μια επιστολή στον πρόεδρο της «Coca Cola», ζητώντας να την ενημερώσει για τα σχέδια της εταιρείας! Αυτό κι αν είναι κοροϊδία για τους εργαζόμενους της «Coca Cola» αλλά και συνολικά για την εργατική τάξη, την οποία η ΓΣΕΕ λέει ότι θα υπερασπιστεί ανταλλάσσοντας επιστολές με τους εργοδότες!
Η πλειοψηφία της ΓΣΕΕ είναι αντικειμενικά στην αντίπερα όχθη των εργατικών συμφερόντων, από τη στιγμή που αποδέχεται την «ανταγωνιστικότητα» των επιχειρήσεων, στο όνομα της οποία ο καπιταλιστής τσακίζει μισθούς και δικαιώματα, απολύει και μεταφέρει την έδρα του ανάλογα με το πώς υπηρετείται πιο αποτελεσματικά η κερδοφορία του. Αυτό κάνει τώρα η «Coca Cola», το ίδιο κάνουν όλοι οι επιχειρηματικοί όμιλοι.
Συνεπώς, αυτό που έχουν ανάγκη οι εργαζόμενοι δεν είναι ο χαρτοπόλεμος με την εργοδοσία, την ώρα μάλιστα που «ο κόσμος καίγεται», με απολύσεις, μειώσεις μισθών και δικαιωμάτων, ακόμα και σε κλάδους-επιχειρήσεις που διατηρούν την κερδοφορία τους στην κρίση. Αυτό που μπορεί να δυναμώσει την άμυνα σήμερα, και να δημιουργήσει προοπτική για τη συνέχεια, είναι η σύγκρουση με την εργοδοσία, τις κυβερνήσεις και την εξουσία των μονοπωλίων.
Αυτό προϋποθέτει οργάνωση των εργαζομένων, συντονισμό σε επίπεδο ομίλου και κλάδου, ταξική αλληλεγγύη για να αποκρουστεί η επίθεση ή να αποσπαστεί και το ελάχιστο. Προϋποθέτει ανασύνταξη του κινήματος σε ταξική κατεύθυνση, για την οποία παλεύει το ΠΑΜΕ.
Χρειάζεται να απαλλαγούν οι εργαζόμενοι από τα ιδεολογήματα ότι έχουν κοινά συμφέροντα με τους καπιταλιστές-εργοδότες και αυτό να εκφραστεί στο κίνημα με αλλαγή των συσχετισμών, σε βάρος των δυνάμεων που κηρύττουν την ταξική συνεργασία ή υπόσχονται πως με άλλο μείγμα διαχείρισης μπορεί να διασφαλιστεί η ανταγωνιστικότητα των μονοπωλίων και ταυτόχρονα να ευημερήσει ο λαός.

Π. "Ρ" 230121014 

Ο Στεφ. Τζουμάκας και οι .........Τζουμακίες του!!!!!!!!


Η «Πρωτοβουλία Ίδρυσης Σοσιαλιστικού Κόμματος» θα προχωρήσει στην έγκριση της ιδρυτικής της διακήρυξης

Στην ίδρυση κόμματος προχωρά η Πρωτοβουλία Ίδρυσης Σοσιαλιστικού Κόμματος, με επικεφαλής το ιστορικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, Στέφανο Τζουμάκα.

Η πρώτη δημόσια εκδήλωση της πρωτοβουλίας θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Κυριακή, στις 11:30, στο αμφιθέατρο του ΕΒΕΑ, με στόχο την έγκριση της ιδρυτικής της διακήρυξης και τη συγκρότηση Πολιτικού Συμβουλίου και Κεντρικής Επιτροπής.

Ο Στέφανος Τζουμάκας, έχει διατελέσει υπουργός , μέλος του εκτελεστικού γραφείου επί Ανδρέα Παπανδρέου και είναι ιδρυτικό μέλος του ΠΑΣΟΚ από το 1974.

Εγώ Χριστό, εσύ Αλλάχ και πίσω "Τρομο"-αποπροσανατολισμός!!!!!!


Συστηματικά αστικές πολιτικές δυνάμεις, αστοί αναλυτές και συγκροτήματα αστικών μέσων ενημέρωσης, βάζουν το λιθαράκι τους για να χτίσουν ένα τείχος αποπροσανατολισμού και ταυτόχρονα να τρομοκρατήσουν το λαό.
Σε επίπεδο πολιτικής αντιπαράθεσης τι είναι αυτό που κυριαρχεί; Η αποπροσανατολιστική κόντρα ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ περιλαμβάνει: Το ποιος «υιοθετεί» τρομοκράτες και το ποιος «τούς άφησε ελεύθερους», αντιπαραθέσεις για το ποιος πιστεύει στο Θεό, οι αλληλοκατηγορίες για «ακραίους», «τρομοκράτες» και «χουντικούς» κ.λπ. Σαν κάποιοι να θέλουν να σπρώξουν κάτω απ' το χαλί όλες τις πτυχές που αναδεικνύουν το κοινό στρατηγικό πλαίσιο ανάμεσα στα δύο κόμματα που διεκδικούν την αστική διακυβέρνηση...
Αν δει κάποιος το περιεχόμενο της αντιπαράθεσης μέσα στους κόλπους του κεφαλαίου, όπως αυτή εκφράζεται από τις αντιπαραθέσεις στο ίδιο το εσωτερικό της Ευρωπαϊκής Ενωσης, αλλά και ανάμεσα στην ΕΕ και άλλα ιμπεριαλιστικά κέντρα, θα διαπιστώσει πως τα μείγματα διαχείρισης που ευαγγελίζονται τα δύο κόμματα, στην ουσία υπηρετούν τον ίδιο στόχο: Τη στήριξη της εξόδου από την κρίση μέσω της καπιταλιστικής ανάκαμψης. Ε, δεν είναι και ό,τι καλύτερο σε αυτήν τη χρονική συγκυρία για ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ, που διεκδικούν την αστική διακυβέρνηση, να ξεσκεπάζονται στα μάτια του λαού.


Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι η υπόθεση της τρομοκρατίας δεν έχει σημαντικές πλευρές και διαστάσεις που αφορούν συνολικά τους εργαζόμενους, το εργατικό λαϊκό κίνημα. Είναι εύλογα τα ερωτήματα που δημιουργούνται σε καλοπροαίρετους εργαζόμενους για τον ποιον υπηρετεί και ποιος προκαλεί την συζήτηση για «αναβίωση της τρομοκρατίας» τους τελευταίους μήνες. Δεν είναι μόνο το γεγονός πως προβοκάτορες-τρομοκράτες έχουν σχέση ή αξιοποιούνται από μηχανισμούς και υπηρεσίες, ελληνικές και ξένες. Και πως αυτές οι οργανώσεις δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που δήθεν επικαλούνται, δηλαδή με τις αγωνίες και τα προβλήματα του λαού, με τους αγώνες του, με την πάλη του εργατικού-λαϊκού κινήματος. Είναι γεγονός πως χρησιμοποιούν το χαρτί της προβοκατόρικης δράσης τέτοιων οργανώσεων για να αφοπλίσουν το ίδιο το κίνημα και την οργάνωσή του. Να συκοφαντήσουν τη λαϊκή πάλη. Να παραλύσουν εργατικές λαϊκές δυνάμεις για να μη σηκώσουν κεφάλι απέναντι στον εχθρό, που είναι η καπιταλιστική βαρβαρότητα.

Το ΚΚΕ συνεχίζει να συζητά να δρα και να βρίσκεται καθημερινά εκεί που η εργατική τάξη παλεύει να επιβιώσει. Βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της οργάνωσης του αγώνα ενάντια στη στρατηγική του κεφαλαίου και τις πολιτικές διαχείρισής της. Αποκαλύπτει τα σχέδια αποπροσανατολισμού και στέκεται δίπλα στις λαϊκές οικογένειες που βιώνουν τις δραματικές συνέπειες της καπιταλιστικής κρίσης. Δείχνει τον πραγματικό δρόμο για να υπάρξει απάντηση από τον ίδιο το λαό με όρους μαζικής δράσης στα καθημερινά οξυμένα προβλήματα. Χρειάζεται συνεχής εγρήγορση και επαγρύπνηση.
"Ρ" 23012014

Ο ΝΙΚΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1. Τρία εκατ. Ελληνες στη ......φτώχεια!!!1


Να τιμωρηθούν, να φυλακιστούν, να δημευτούν και περιουσίες, αλλά δεν θα αλλάξει η σκληρή πραγματικότητα που ζει ο λαός μας, γιατί αυτό είναι παράγωγο μιας πολιτικής που βασίζεται στη σήψη μιας οικονομίας που είναι νόμιμη κλεψιά», τόνισε ο Νίκος Σοφιανός, μέλος του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, αναφερόμενος στα σκάνδαλα που βλέπουν το φως της δημοσιότητας.
Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό «ΑΝΤ1» επισήμανε ότι «δεν βγαίνουν όλα τα πρόσωπα στην επιφάνεια και δεν ξέρουμε με τι όρους βγαίνουν αυτά τα πρόσωπα και στο έδαφος ποιων ανταγωνισμών». Όπως είπε «ακονίζονται μαχαίρια, ξεκαθαρίζονται λογαριασμοί όχι μόνο στο πολιτικό προσωπικό αλλά και σε τμήματα του κεφαλαίου».
Στην παρέμβασή του στηλίτευσε την αποπροσανατολιστική αντιπαράθεση της κυβέρνησης και του ΣΥΡΙΖΑ, ξεκαθαρίζοντας πως το ΚΚΕ θα επιμείνει να συζητάει για τα προβλήματα του λαού και τη διέξοδο. Ανέφερε πως «η ατζέντα δεν μπορεί να μπει από τους προβοκάτορες δολοφόνους της 17 Νοέμβρη και εδώ όλοι πρέπει να πάρουν τις ευθύνες τους, γιατί ένα παιχνίδι πολωμένης αποπροσανατολιστικής αντιπαράθεσης για να παιχτεί θέλει δύο. Σήμερα πρέπει να προβληματιστούμε στις συνθήκες της κρίσης που τσακίζουν την καθημερινότητα του λαού μας, εάν θα συζητάμε για το ποιος είναι ή δεν είναι τρομοκράτης».

Με αφορμή τα μέτρα που έχουν «γονατίσει» τον λαό, ο Νίκος Σοφιανός υπογράμμισε ότι «Ευρωπαϊκή Ένωση και κυρίαρχη πολιτική που υλοποιείται στην Ελλάδα, είναι ένα και το αυτό». Πρόσθεσε πως «αυτό που ζει ο ελληνικός λαός είναι η χρεωκοπία του υπαρκτού καπιταλισμού, αυτός έχει οδηγήσει ενάμισι εκατομμύριο στην ανεργία και τρία εκατομμύρια Έλληνες στη φτώχεια».


902.gr

Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2014

Νίκος Μπογιόπουλος: "Χρυσή Αυγή" Εκτός (ποιού) νόμου;;;;;;;


Ο υμνητής του ναζισμού, ο φυρερίσκος της «Χρυσής Αυγής», ο Μιχαλολιάκος, στο βιβλίο του με τίτλο «Για μια μεγάλη Ελλάδα σε μια ελεύθερη Ευρώπη»,ανάμεσα στα άλλα «πατριωτικά» που αναφέρει μιλά και για τα «WAFFEN SS».
   Τις ορδές των στυγνών δολοφόνων, τα «Ες – Ες», ο ηγέτης του Κασιδιάρη, του «Καιάδα», του Παναγιώταρου, του Λαγού και του «Εγέρθητου», τις περιγράφει σαν... «Μήνυμα Φωτεινό» στην Ελλάδα και την Ευρώπη!
Από τη σελίδα 46 του ναζιστικού οχετού, διαβάζουμε:
 «Η Ελλάδα στη διάρκεια του πολέμου, χωρίς να έχει την ευθύνη γι' αυτό, η ευθύνη ανήκει στην Ιταλία, ήταν από την πλευρά των συμμάχων. Σήμερα θα πρέπει επιτέλους χωρίς φόρτιση συναισθηματική να προβληματισθούμε σοβαρά εάν αυτή ήταν η σωστή επιλογή. Ο Γερμανικός Εθνικοσοσιαλισμός και η Νέα Ευρώπη των WAFFEN SS ήταν ένα Μήνυμα Φωτεινό σε μία σκοτεινή εποχή, που πιστεύω πως ο ελληνισμός θα έπρεπε να έχει δεχτεί».
   Αυτά εκπροσωπεί η «Χρυσή Αυγή». Αυτή είναι και η μέγιστη απόδειξη ότι συνιστά εγκληματική συμμορία: Ότι πρόκειται για μια ναζιστική συμμορία. Η «Χρυσή Αυγή» είναι εγκληματική συμμορία επειδή είναι ναζιστική συμμορία. Και ως ναζιστική συμμορία δεν θα μπορούσε παρά να είναι μια εγκληματική συμμορία.
  Η «Χρυσή Αυγή» εκπροσωπεί τη φρίκη, την κτηνωδία, τον μισανθρωπισμό του ναζισμού. Αυτοί είναι οι «ήρωές της»: Τα «Βάφεν Ες – Ες»! Πρόκειται για μια συμμορία που προσβάλλει τη συλλογική συνείδηση όσων θέλουν να μετέχουν σε αυτό που ονομάζουμε «ανθρωπότητα».
  Το ναζιστικό μόρφωμα, αυτή η μετενσάρκωση της «Ενωσης φίλων του Χίτλερ», η απαρτιζόμενη από ελληνόφωνα «Ες - Ες», από τους απόγονους των κουκουλοφόρων και των γερμανοτσολιάδων, είναι μια ναζιστική δολοφονική συμμορία στρατιωτικού τύπου, που κρύβεται πίσω από την ιησουίτικη μάσκα του «πατριώτη».
   Αλλά πόσο «πατριώτης» μπορεί να είναι ο πολιτικός υμνητής της προδοσίας; Μιλούν για «πατριωτισμό» αυτοί που τότε – το λέει ενυπογράφως ο Μιχαλολιάκος - θα έκαναν τη «σωστή επιλογή»: Να είναι δοσίλογοι! Θα είχαν δεχτεί – όπως οι δοσίλογοι πρόγονοί τους – να επιβληθεί στην Ελλάδα το «Μήνυμα Φωτεινό» των «Βαφεν Ες-Ες»!
 Μιλούν για «πατριωτισμό»! Αυτοί που εξυμνώντας τα «Ες – Ες» «φτύνουν» τα Καλάβρυτα. Το Δίστομο. Τη Βιάνο. Μιλούν για «πατριωτισμό» αυτοί που εξυμνούν τους εκτελεστές του μπλόκου της Καλογρέζας. Του μπλόκου της Κοκκινιάς. Του τοίχου της Καισαριανής...
   Αυτός είναι ο «πατριωτισμός» της χρυσαυγίτικης ναζιστικής συμμορίας:
«Ο πατριωτισμός των φασιστών - έλεγε ο Μάνος Χατζιδάκις - έχει τόση σχέση με την πατρίδα, όση σχέση μπορεί να έχουν με τον πατριωτισμό τα άλογα επειδή συμμετέχουν στις παρελάσεις»...
   Πώς προστατεύεται κανείς από τον «πατριωτισμό» των ελληνόφωνων «Ες – Ες»; Πως απαντάει κανείς στα φίδια του «πατριωτικού» ναζισμού; Τους δίνει την ευκαιρία να κρύβονται στο σκοτάδι; Να παριστάνουν τα «θύματα»; Όχι! Όποιος θέλει πραγματικά να λιώσει τα φίδια δεν τα βγάζει εκτός νόμου. Τα βγάζει στο φως!

  Δεν είναι ούτε οι νόμοι ούτε οι υπόνομοι του εργοστασίου που παράγει τα απόβλητα των τρωκτικών και των φιδιών που θα μας σώσουν από το δηλητήριο των ερπετών. Η ζούγκλα, που παράγει τα τρωκτικά της, τις μίζες της, τα σκάνδαλα και τη διαφθορά της, παράγει και φίδια της. Τα φίδια του φασισμού και του ναζισμού τα ξερνάει η ίδια κοιλιά, ο ίδιος υπόνομος που στο όνομα της «πατρίδας» ξερνάει μίζες, σκάνδαλα, διαφθορά. Είναι η ίδια κοιλιά, του ίδιου συστήματος, που κυλιέται στα έλη του βούρκου, της σαπίλας, της παρακμής και της διαπλοκής, που μαζί με τα τρωκτικά του θρέφει και τα φίδια του. Τα φίδια, όπως και τα τρωκτικά του συστήματος, είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος.
  Αν το εργοστάσιο που γεννά και εκτρέφει τα φίδια αποφασίσει, είτε για λόγους «μάρκετινγκ», είτε γιατί το πράγμα παραβρώμισε, να βγάλει τα φίδια εκτός νόμου, δεν θα είναι για να μας προστατέψει. Θα το κάνει για να κουκουλώσει τα απόβλητά του. Για να μακιγιάρει τη δική του βιτρίνα. Όμως εδώ δεν σηκώνει κουκούλωμα. Εδώ πρόκειται για ζήτημα ζωής και θανάτου. Και ο λόγος είναι απλός: Ο φασισμός σκοτώνει! Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ! Οι «ιδέες» του σκοτώνουν. Οι προτροπές του σκοτώνουν. Και όσο πιο στυγερό, όσο πιο «μαύρο» είναι το πολιτικό έγκλημα του φασισμού, τόσο περισσότερο φως χρειάζεται στον ασίγαστο, στον αμείλικτο πολιτικό και ιδεολογικό πόλεμο εναντίον του.  
    Τα ποινικά εγκλήματα της συμμορίας πρέπει να αντιμετωπιστούν με τον τρόπο που αξίζει στον ποινικό υπόκοσμο. Αλλά το πολιτικό έγκλημα που εκπροσωπεί αυτός ο αλά «ελληνικά» εσμός των «Βάφεν Ες – Ες», αυτή η συμμορία, μόνο πολιτικά μπορεί να αντιμετωπιστεί. Με λαϊκή οργάνωση. Με κοινωνική αφύπνιση. Με πολιτική δράση που θα υψώσει μέτωπο απέναντι στους φασίστες, αλλά και θα αποκαλύπτει τους δήθεν «αντιφασίστες».
    Φως, λοιπόν! Για «να κάνουμε το έγκλημα πιο ατιμωτικό, δημοσιοποιώντας το»,όπως έλεγε ο Μαρξ. Για να το πληροφορηθούν όσο περισσότεροι γίνεται. Αυτό να κάνουμε. Ξανά και ξανά. Με διαρκή ενημέρωση. Με προστασία της ιστορικής μνήμης. Με την περιφρούρηση της αλήθειας από το ψεύδος. Από την αμορφωσιά. Από την βλακεία. Με πολιτική αποκάλυψη του ρόλου των φασιστών που πίσω από την «αντισυστημική» τους μάσκα κρύβονται πάντα οι πιο αδίστακτοι τραμπούκοι – υπηρέτες της ολιγαρχίας.
  Αν τους βγάλουν εκτός νόμου θα πρόκειται για δώρο. Όχι μόνο προς τους ναζήδες. Αλλά ένα δώρο του συστήματος που εκτρέφει ναζήδες προς τον εαυτό του ώστε, αύριο, αν χρειαστεί, να χρησιμοποιηθεί εναντίον των πραγματικών αντιπάλων του. Στο δώρο που συζητιέται ότι θα τους κάνουν, να τους βγάλουν εκτός νόμου, η απάντηση είναι: «Όχι, βγάλτε τους στο φως»! Αποκαλύψτε, για παράδειγμα, τους χρηματοδότες τους…
 Οι ναζί δεν έχουν θέση στην κοινωνία των ανθρώπων. Η απαλλαγή της κοινωνίας από τους ναζί δεν θα γίνει δια νόμου. Θα γίνει με το πολιτικό και ιδεολογικό τους «Στάλινγκραντ». Που σημαίνει: Να φτάσει η ατιμία τους παντού. Να ξεγυμνωθούν στα μάτια όλης της κοινωνίας. Για να μην μπορούν να κυκλοφορήσουν πουθενά. Για να τους ξεράσει ο τόπος. Για να ντρέπονται που υπάρχουν. Για να τους αναγκάσει η πλειοψηφία του λαού και το κίνημά του να κρυφτούν στα λαγούμια τους. Και να θαφτούν εκεί. 
enikos 

ΠΡΟΣΟΧΗ

Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε.

Το ιστολόγιο bellos blogspot.com εκφράζουν απολύτως οι αναρτήσεις που αναφέρουν την υπογραφή bellosblog. Αναρτήσεις άλλων ή αναδημοσιεύσεις ή σχόλια που δημοσιεύονται σ'αυτό το ιστολόγιο, εκφράζουν αυτούς που τα υπογράφουν και όχι απαραίτητα το bellosblog